Gå til innhold

Hvordan er det å være ekstremt vakker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier, jeg lurer på hvordan deg er å være så ekstremt vakker at andre mister pusten når de ser deg?

Noen som er så pen eller kjenner noen som er så vakker og som vet hva de sier?

F.eks. hun her. https://mobile.twitter.com/a1baes/status/1007361816886939655 hvordan er det?

Anonymkode: daf48...3a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hørt at det kan være veldig slitsomt, men også mange fordeler i livet. Enkelt blir nok ganske selvsentrert også, men det er nok ganske individuelt 😊

Anonymkode: 81eb7...c76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun på bildet var helt normalt pen. Ikke "ekstremt vakker". 

Anonymkode: 83260...333

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har sitt eget syn på hva vakker er. Hun på bildet minte meg om tantene mine da de var tenåringer. Husker jeg beundret dem sånn for utseendet, men nå syns jeg slik de så ut, og hvordan de ser ut nå er helt ok+. Liker et helt annet utseende når jeg er eldre når det kommer an på damer og hvorvidt de tar pusten fra meg. Den forrige dama som tok pusten fra meg var en nevrotisk norsk blondine, hun hadde fæl roseaca (?) Men de vakre trekkene hennes viste klart gjennom likevel. Har derimot en venninne som "alle" syns var vakker (før hun fikk barn og ikke klarte å gå ned i vekt etterpå). Hun var likevel forferdelig usikker, både på utseende og sine evner. Unngikk masse der det krevde en innsats fra henne fordi hun tålte ikke å feile i noe. Vi er ikke ofte med hverandre lenger, har ingenting til felles. Hun sitter bare og ser på serie når hun ikke tar seg av barna. Null interesse i samfunn, kultur, sport eller noe. 

Anonymkode: 17230...1b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Alle har sitt eget syn på hva vakker er. Hun på bildet minte meg om tantene mine da de var tenåringer. Husker jeg beundret dem sånn for utseendet, men nå syns jeg slik de så ut, og hvordan de ser ut nå er helt ok+. Liker et helt annet utseende når jeg er eldre når det kommer an på damer og hvorvidt de tar pusten fra meg. Den forrige dama som tok pusten fra meg var en nevrotisk norsk blondine, hun hadde fæl roseaca (?) Men de vakre trekkene hennes viste klart gjennom likevel. Har derimot en venninne som "alle" syns var vakker (før hun fikk barn og ikke klarte å gå ned i vekt etterpå). Hun var likevel forferdelig usikker, både på utseende og sine evner. Unngikk masse der det krevde en innsats fra henne fordi hun tålte ikke å feile i noe. Vi er ikke ofte med hverandre lenger, har ingenting til felles. Hun sitter bare og ser på serie når hun ikke tar seg av barna. Null interesse i samfunn, kultur, sport eller noe. 

Anonymkode: 17230...1b5

Psoriasis var hudsykdommen jeg var ute etter!

Anonymkode: 17230...1b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet jeg om jeg er ekstremt vakker da??  VAKKER og PEN er kanskje ikke helt det samme? Det eneste jeg kan si er nok at utseendet ikke er ALT, men et bonus. Det er jo fint å like det en ser i speilet, mot å være totalt misfornøyd. 

Anonymkode: a96db...7de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vakkerheren kommer innenfra syns jeg,voksen dame.

Anonymkode: 3f4ab...456

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at det er gløden, sjarmen og utstrålingen som bergtar folk. Ikke selve utseendet sådan. Vel, smil går jo ofte slag i slag med det ovennevnte, samt glimt i øyet. Samt godt anlegg for å få god kjemi med de fleste. Latter setter prikken over i'en. Bare det å le mye. Da kommer jo også god humor inn her. Sammen med noen freshe kommentarer.. 

Det er et sammensatt bilde. Det skal mye mer til enn bare et "ekstremt vakkert" utseende for å erobre mennesker.

Og noen bare har mye av dette i seg. Sjarm, god utstråling og glød går ofte slag i slag med et lykkelig menneske som er trygg i seg selv.

Endret av Mass
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakker; Det er et ord jeg tar seriøst. Det handler om utseende kombinert med en indre glød. En slags sjelelighet. Sjeldent å se. Hun det er linket til synes jeg er pen. Det er noe annet for meg, og noe jeg ikke er så opptatt av.

Anonymkode: 757c4...d36

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke svare for meg selv, da jeg nok bare er middels + selv, men jeg har et par venninner som er ekstremt vakre. Ingen av dem har blitt for selvsentrerte, men de har nok ganske god selvtillit. Ellers må jeg jo si at livet generelt er lettere for dem enn andre. De får mange fordeler både i tjenester, gaver og at mange vil være venn med dem. I tillegg kan de velge og vrake i menn, og må ikke bare ta til takke med en som er ok.

Anonymkode: 3f9b3...567

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke hun var "ekstremt vakker" i det hele tatt. Hun er penere enn gjennomsnittet, men det der kokett, bed-room eye-greiene hun kjører på bildene trekker virkelig ned. 

Anonymkode: bc2d4...d41

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne er ganske pen om ikke ekstremt vakker. Hun syntes folk var slitsomme og ikke respekterte henne, f.eks menn ville spørre etter telefonnummeret hennes når hun satt på bussen. Hun syntes det var ubehagelig, hun ble ukomfortabel med den type oppmerksomhet i andres påsyn.

Anonymkode: cb2d4...997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg igjen....jeg er nok pen/vakker, men uten utstråling. Jeg plages mye med psyken/tanker, jeg sliter i relasjoner og har enda ikke hatt kjæreste. Er nesten litt bitter på en måte fordi jeg ikke har hatt kjæreste enda/ klart "det" med en mann enda. Og det er enda mer tungt å bære siden jeg er såpass pen, jeg har egentlig ikke grunn til å være bitter, men jeg elsker å psyke meg selv ned. 

De som ikke kjenner de negative sidene mine tror jeg har det helt perfekt. Jeg har alltid noen som vil date meg, men dessverre skal det noe til før de klarer å "få" meg. 

Jeg har det kanskje litt lett på den måten at jeg til tross for at jeg er veldig tilbakeholden og stille, får oppmerksomhet likevel. På en annen side kan det være ubehagelig. Noen kvinner føler seg nemlig så truet av andre kvinner at dersom deres mann snakker med en pen kvinne (meg) helt uskyldig, så kan de få til at det er den pene kvinnen som legger an på deres mann, selv om det ikke er flørting der altså. Jeg liker da å tro at menn også ser etter det indre litt dersom de vil sjekke opp noen, og drittsekker gjør ikke slik foran dama si eller er utro i det hele tatt. Jeg vil altså ikke bare bli sjekket opp for mitt ytre.

Anonymkode: a96db...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke svare for meg selv, da jeg nok bare er middels + selv, men jeg har et par venninner som er ekstremt vakre. Ingen av dem har blitt for selvsentrerte, men de har nok ganske god selvtillit. Ellers må jeg jo si at livet generelt er lettere for dem enn andre. De får mange fordeler både i tjenester, gaver og at mange vil være venn med dem. I tillegg kan de velge og vrake i menn, og må ikke bare ta til takke med en som er ok.

Anonymkode: 3f9b3...567

Jeg får ofte høre at jeg er både pen, vakker og nydelig. Alle ordene har forskjellig betydning for meg, og det er uansett ikke opp til meg å bedømme. Jeg syns jeg ser helt ok ut.

Men i motsetning til hva som blir sagt her, så opplever jeg det vanskelig med venninner.

Helt riktig ifht menn. Det er lett å "få en på kroken" og mange har vært ute etter meg (gift idag). Men venninner...? Nei det er ikke slik at mange vil være venninne med meg. Kanskje føler de seg truet? Jeg opplever at mange damer skuler på meg og få tar kontakt for å bli kjent. Jeg er i tillegg ei som er opptatt av mote og sminke og kanskje virker det og som avstand til andre?

Den ene gode venninnen jeg har, sier hun tror andre damer er sjalu på meg og ikke liker å ha meg i nærheten av mennene sine. Seriøst? 😢

Jeg har vært mye lei meg opp igjennom fordi jeg erfarer at det er lett å bli kjent med menn,men vanskelig og sårt å få venninner. 

Noen andre som opplever det slik som dette?

Har forresten og blitt tatt for å være skikkelig dum. Er naturlig bliond....

Anonymkode: d8fa7...8b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får ofte høre at jeg er både pen, vakker og nydelig. Alle ordene har forskjellig betydning for meg, og det er uansett ikke opp til meg å bedømme. Jeg syns jeg ser helt ok ut.

Men i motsetning til hva som blir sagt her, så opplever jeg det vanskelig med venninner.

Helt riktig ifht menn. Det er lett å "få en på kroken" og mange har vært ute etter meg (gift idag). Men venninner...? Nei det er ikke slik at mange vil være venninne med meg. Kanskje føler de seg truet? Jeg opplever at mange damer skuler på meg og få tar kontakt for å bli kjent. Jeg er i tillegg ei som er opptatt av mote og sminke og kanskje virker det og som avstand til andre?

Den ene gode venninnen jeg har, sier hun tror andre damer er sjalu på meg og ikke liker å ha meg i nærheten av mennene sine. Seriøst? 😢

Jeg har vært mye lei meg opp igjennom fordi jeg erfarer at det er lett å bli kjent med menn,men vanskelig og sårt å få venninner. 

Noen andre som opplever det slik som dette?

Har forresten og blitt tatt for å være skikkelig dum. Er naturlig bliond....

Anonymkode: d8fa7...8b9

Samme her,men er mørk, er veldig jordnær.lettere m venninner m alderen.

Anonymkode: 3f4ab...456

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får ofte høre at jeg er både pen, vakker og nydelig. Alle ordene har forskjellig betydning for meg, og det er uansett ikke opp til meg å bedømme. Jeg syns jeg ser helt ok ut.

Men i motsetning til hva som blir sagt her, så opplever jeg det vanskelig med venninner.

Helt riktig ifht menn. Det er lett å "få en på kroken" og mange har vært ute etter meg (gift idag). Men venninner...? Nei det er ikke slik at mange vil være venninne med meg. Kanskje føler de seg truet? Jeg opplever at mange damer skuler på meg og få tar kontakt for å bli kjent. Jeg er i tillegg ei som er opptatt av mote og sminke og kanskje virker det og som avstand til andre?

Den ene gode venninnen jeg har, sier hun tror andre damer er sjalu på meg og ikke liker å ha meg i nærheten av mennene sine. Seriøst? 😢

Jeg har vært mye lei meg opp igjennom fordi jeg erfarer at det er lett å bli kjent med menn,men vanskelig og sårt å få venninner. 

Noen andre som opplever det slik som dette?

Har forresten og blitt tatt for å være skikkelig dum. Er naturlig bliond....

Anonymkode: d8fa7...8b9

Kanskje du har dårlig personlighet..

Anonymkode: c9233...adc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du har dårlig personlighet..

Anonymkode: c9233...adc

For dumt å skylde på personligheten hennes..

Anonymkode: 3f4ab...456

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du har dårlig personlighet..

Anonymkode: c9233...adc

Selvsagt måtte jeg få høre det.😳

Nei jeg har ikke det. Jeg er ydmyk og jordnær og smiler og ler lett. Jeg har flere venninner men kun en jeg ser på som veldig god og nær.

 

Anonymkode: d8fa7...8b9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her,men er mørk, er veldig jordnær.lettere m venninner m alderen.

Anonymkode: 3f4ab...456

Jeg er også jordnær og jeg er over 35 😉 men det er dessverre som det er. Jeg er et "kjent" ansikt også. Kanskje det har med det å gjøre. Ikke kjent som i kjendis men ifht reklame.

Syns det er vondt å slite slik med venner jeg. 

Anonymkode: d8fa7...8b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Jeg har sansen for henne på bildet, jeg. Men neida, hun er nok midt på treet, heller litt under. :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...