Gå til innhold

Hva er ett godt forhold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har tre bak meg.

Første var psykopaten.

Andre var bipolar

Siste narssissten.

Tørr ikke mer jeg nå..

Anonymkode: 93949...22f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et godt forhold får deg til å føle deg trygg og verdsatt. Trøst deg med at du sikkert er flinkere til å gjenkjenne det motsatte nå, og ikke gi opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gitt opp. Har de barna jeg vil ha så ikke avhengig av å finne en mann.

Anonymkode: 93949...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Støvkost said:

Et godt forhold får deg til å føle deg trygg og verdsatt. Trøst deg med at du sikkert er flinkere til å gjenkjenne det motsatte nå, og ikke gi opp.

Hva hvis man føler seg trygg og men ikke verdsatt? 

Interessant og viktig spørsmål du har stilt ts:) Jeg har også 3 forhold bak meg. Første var alkoholiker, andre ekstremt umoden og jeg er i det tredje nå. Ikke perfekt heller :) Det er masse ting som ikke fungerer til tider og da innser jeg hvor forskjellige vi er. da har jeg lyst å slå opp. Og så kommer «gode perioder» som vi har det fint, rolig og trygt i. Ikke lett det det 😛

Anonymkode: a4218...1bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et godt forhold er et forhold hvor man føler seg trygg, verdsatt og har det bra i hverandres selskap. Man bør ha de samme grunnverdiene syntes jeg, men ellers er det greit å være uenige om ting. Litt diskusjon er bare gøy. Man respekterer hverandre og aksepterer hverandres feil :) 

Jeg var i flere dårlige forhold før jeg traff min kjære og jeg er utrolig takknemlig for de erfaringene nå. Nå setter jeg virkelig pris på den snille, gode, herlige mannen jeg er sammen med nå. 

Et godt forhold er ikke å være sammen med mister perfect. Det er å finne den som er en perfekt match for DEG og dermed perfekt i dine øyne :) 

Ikke gi opp. Han dukker opp når du minst venter det :)  Jeg er uendelig takknemlig for at jeg ikke gav opp!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er godt forhold er der du føler deg elsket , verdsatt og satt pris på. Og det samme går selvsagt tilbake. Er godt forhold er harmonisk , avslappet, og rett og slett fint. Trygghet, ro og hygge er viktig. Bry seg om hveandre. Ønske hveandres beste og forståelse for hveandre er viktig. Smile til hveandre titt og ofte. Viktig!

Et godt forhold er ikke bare fysisk men psykisk og. Altså det å ta et tak for å hjelpe hveandre , bry seg og elske. 

Endret av Marina234
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har tre bak meg.

Første var psykopaten.

Andre var bipolar

Siste narssissten.

Tørr ikke mer jeg nå..

Anonymkode: 93949...22f

Hvem har satt diagnosene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Prøver18 skrev:

Hvem har satt diagnosene?

Første var jeg med i 25 år, skal love deg at ikke bare jeg satt den diagnosen.

Andre sa selv gikk på medisiner.

Tredje oppfyller alle "krav"

Glemte å si at folk første også var alkoholiker noe han innrømmet etter mange år.

Fikk behandling, men falt tilbake etter noen år. 

Anonymkode: 93949...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...