Gå til innhold

Noen som har bestilt noe fra josefssons?


lene24

Anbefalte innlegg

Noen som har bestilt noen fra www.josefssons.no ?

Bestilte nettopp en kul dongerikjole :) og synes de har en del kule plagg til rimelige priser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

da er det isåfall lurt å bestillle nå, der er en rabatt kampanje. Lurer på om det var 20 el 30 %..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvordan er størrelsene? Bruker vanligvis str. 36/38 i H&M-klær... Den str. finnes ikke der.

Fant noen ultrafeminine topper som jeg fikk veldig lyst på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ
Jeg har bestilt et par ganger og er veldig fornøyd!

:Nikke:

Jeg har bare bestilt en gang, men det blir nok flere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bestilt ifra Josefssons MASSE ganger! Har kule klær til bra priser. Å kjøper en noe derifra så er det ikke noe "alle" går med heller. ELSKER Josefssons! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær iallefall obs på hvilken str du bestiller. er en s/m selv og str 38/40 i noen topper var nesten for liten til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg har bestilt flere ganger fra josefssons jeg!

Det er et datterselskap (søsterselskap?) av Ellos så kvaliteten er det samme som hos Ellos.

Når det gjelder størrelsene er de mindre enn Ellos sine, men mer like H&M sine...

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt ifra Josefssons MASSE ganger! Har kule klær til bra priser. Å kjøper en noe derifra så er det ikke noe "alle" går med heller. ELSKER Josefssons! :klappe:

Er òg veldig godt nøgd med det eg har bestilit der - har gjort det mange gonger. Synst dei har mykje i den stilen eg likar, og prisane er jo absolutt overkommelege :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er det isåfall lurt å bestillle nå' date=' der er en rabatt kampanje. Lurer på om det var 20 el 30 %..[/quote']

Kor står det om at det er rabatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg fikk tipset om rabatt via mail... når det gjelder størrelsene så tror jeg de er tilnærmet lik H&M str. Jeg bestilte kjolen i 36, ut i fra de størrelsetabellene de hadde, så håper at den passer, kjiipt å måtte sende den tilbake, og vente på ny....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får ikke tilbud om rabatt jeg, enda jeg har registrert meg :( Bare på barneklær, hva skal jeg vel med det? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig fornøyd. Størrelsene er helt normale, ikke sånne bittesmå. Er alltid fine tilbud når jeg går på sidene deres (under mine tilbud da, vel og merke).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...