Gå til innhold

Ta opp vgs-matte uten at det er behov for det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Dette høres kanskje litt tåpelig ut, men jeg har tenkt på det lenge. Da jeg gikk på videregående var jeg utrolig dårlig i matte, og ganske uinteressert. Jeg slet med matte hele grunnskolen, og har en ganske dårlig karakter der.

Jeg har en bachelorgrad og fast jobb, og det er nok aldri slik at jeg skal søke meg inn på en utdanning som krever VGS-vitnemål igjen. Uansett har jeg godt snitt til å komme inn på det jeg vil.

Med andre ord trenger jeg egentlig ikke ta opp denne matten...

Men jeg vurderer det, nettopp fordi jeg enda sitter med følelsen av "dette burde jeg klare!", og at jeg for en gangs skyld ønsker å kunne si at jeg er litt flink i matematikk.

Det jeg uroer meg litt for er at jeg har sett de bruker mye dataprogrammer til matte i dag - det kan jo ikke jeg noen ting om....

Noen som har gjort dette før?

Anonymkode: 9070b...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vurderer det selv. 

Fikk veldig dårlig karakter i matte men hadde OK snitt og karakterer ellers. Jeg er ferdig med å studere fulltid men jeg vet at jeg kan bedre og vil bare bekrefte det til meg selv.

kjøper en bok i matte og melder meg på som privatist...ikke verre enn det

 

Anonymkode: 4da4c...01d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo kjøpe deg en bok, jobbe med oppgaver og ikke ta eksamen. Hvis ikke poenget er å kunne skryte av at "se på meg, jeg har 6 i matte fra vgs"

Anonymkode: 1ae32...e6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...