Gå til innhold

Må jeg velge en dårlig løsning fordi min mann er utro?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Klarer du dette da? Jeg er midt i så godt som det samme selv, nesten samme alder.

Men, det spiser meg opp.

Anonymkode: cbc2a...3ab

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Jeg kommer ikke til å si noe til ham. Vil ikke at han skal vite at jeg aksepterer det. Det at han er glad og en kåt hingst gir jo også meg goder. Dersom jeg binder ham på hender og føtter i forholdet tror jeg ikke det ville gått så bra. Jeg blir jo sjalu, og får en klump i magen når han drar til henne, men når han kommer tilbake får jeg enda mer lyst på ham og vi har verdens deiligste sex.

Jeg er ikke interessert i en elsker, og vil ikke si noe til ham.

Anonymkode: 2ba2f...956

Vær litt forsiktig angående kjønnssykdommer, da.

Anonymkode: 9ef09...122

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, nå betyr ikke penger alt, og jeg ville uansett fått med meg endel millioner. Men, hjemmet vårt, hytten, bilene båtene. Jeg ville ikke ønske å drive alt dette, og det er her familien samles. Dessuten trives jeg med ham, og elsker ham, og vil være med ham.  Hvorfor kan jeg ikke bare akseptere at han har den legningen at han vil elske to damer?

Anonymkode: 2ba2f...956

Jeg forstår ikke problemet ditt? Aksepterer du det, eller gjør du ikke? Du snakker litt mot deg selv.

Anonymkode: 9ef09...122

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, a l'orange skrev:

Ja, vi er faktisk det. Det er en tråd på forum nå, som heter «Alltid drømmedama», som handler om kvinner som får mer enn nok oppmerksomhet fra menn, og for mye oppmerksomhet fra menn. For enkelte av oss er det faktisk en fordel at mannen har flere ting fore enn bare å varte opp oss. Være seg en elskerinne eller andre ting.

Blir sexlivet bedre av det og man selv blir kåt av det, hvorfor ikke?

Ja, så får du jo akseptere at jeg syns mannen til ts fortjener et ballespark av dimensjoner. Som jeg sa; vi er alle forskjellige.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker mer dom du er redd for hva omgivelsene ville si om de visste at du vet om og aksepterer situasjonen. Det er kun du som bestemmer over ditt liv, er det ok for deg så er det din sak. Jeg hadde nok også blitt, om alt annet var bra.

Hvor diskret er han? Om du fant det ut kan kanskje f.eks. ungene også finne det ut når de blir eldre.

Mener faktisk det var en Friendsepisode om akkurat dette 😄

Anonymkode: 970f8...7c6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alltid greit at partnere har sex med andre og dermed utsetter sin samboer for seksuell overførbare sykdommer. Synes alltid slikt er stas.

Min mening er at de som synes slikt er greit faktisk ikke kan ha så høye tanker om seg selv.

Anonymkode: 2bb2e...750

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper ikke den storien der, jeg, du, gitt. Tviler på at TS er en kvinne. Ikke pga. situasjonen, men ordbruken. 

Anonymkode: a6bec...a27

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, a l'orange skrev:

Det som etter min mening er å være lettkrenket, er å ikke klare å innse at menn kan ha lyst på flere kvinner enn kona, bli fornærmet hvis han har det, nekte å innrette seg i det hele tatt etter mannens lyster, nekte å undersøke om dette kan gagne en selv, skrike og bære seg over at ikke alle er som de selv.

Mener også at enkelte som bryter opp ekteskapet av små forseelser på området nevnt over, er nokså lettkrenkede. 

Er det mulig??:laugh:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klarer du dette da? Jeg er midt i så godt som det samme selv, nesten samme alder.

Men, det spiser meg opp.

Anonymkode: cbc2a...3ab

Jeg oppdaget det for et år siden via hans PC. Var helt knust den første tiden. Så ganske paralysert. Nå har jeg begynt å resonnere rundt det. Hvorfor er det så lett for elskerinner å dele en mann? Hvorfor skal det være umulig for meg? Hvorfor skal alle normer og forestillinger gjøre at jeg ikke skal kunne velge det som er best for meg? Jeg merker at hvis jeg tenker at det er jeg som er elskerinnen så er det jo en fantastisk stilling jeg har som har ham 99% av tiden. Jeg føler det er mest mine egne og andres forventninger som gjør det mest vanskelig . Egentlig så har jeg det bra .

Anonymkode: 2ba2f...956

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, du har ikke særlig store krav til en mann om du synes det er helt greit å være utro i 8 år. Hva med å skaffe hjelp slik at du kan vite og forstå at du fortjener noe bedre enn det. Respekter deg selv litt høyere enn det er mitt ydmyke tips!

Anonymkode: 94a4a...85f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, a l'orange skrev:

Det som etter min mening er å være lettkrenket, er å ikke klare å innse at menn kan ha lyst på flere kvinner enn kona, bli fornærmet hvis han har det, nekte å innrette seg i det hele tatt etter mannens lyster, nekte å undersøke om dette kan gagne en selv, skrike og bære seg over at ikke alle er som de selv.

Mener også at enkelte som bryter opp ekteskapet av små forseelser på området nevnt over, er nokså lettkrenkede. 

Hva holder du på med her egentlig? Jeg kan ikke skjønne at du hevder at noen skal bli krenket og fornærmet av at andre menn har lyst på flere kvinner.. Hva andre menn driver med er da ikke relevant for noen. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jaja gjør som du vil TS. 

En ting er at mannen din er utro...men du godtar at han lyver for deg og lever et dobbelliv. 

Kan du stole på denne mannen føler du? og hva er et ekteskap uten tillit? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, a l'orange skrev:

Det som etter min mening er å være lettkrenket, er å ikke klare å innse at menn kan ha lyst på flere kvinner enn kona, bli fornærmet hvis han har det, nekte å innrette seg i det hele tatt etter mannens lyster, nekte å undersøke om dette kan gagne en selv, skrike og bære seg over at ikke alle er som de selv.

Mener også at enkelte som bryter opp ekteskapet av små forseelser på området nevnt over, er nokså lettkrenkede. 

Små forseelser å ha elskerinne? Seriøst? 

Anonymkode: 775fc...115

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg oppdaget det for et år siden via hans PC. Var helt knust den første tiden. Så ganske paralysert. Nå har jeg begynt å resonnere rundt det. Hvorfor er det så lett for elskerinner å dele en mann? Hvorfor skal det være umulig for meg? Hvorfor skal alle normer og forestillinger gjøre at jeg ikke skal kunne velge det som er best for meg? Jeg merker at hvis jeg tenker at det er jeg som er elskerinnen så er det jo en fantastisk stilling jeg har som har ham 99% av tiden. Jeg føler det er mest mine egne og andres forventninger som gjør det mest vanskelig . Egentlig så har jeg det bra .

Anonymkode: 2ba2f...956

Men så fint! Hvis du har det bra, hvorfor må du gå ut på offentlig fora da? Ingen som er sikre i valget sitt, trenger andres synspunkter. 

Anonymkode: 775fc...115

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men så fint! Hvis du har det bra, hvorfor må du gå ut på offentlig fora da? Ingen som er sikre i valget sitt, trenger andres synspunkter. 

Anonymkode: 775fc...115

Fordi jeg trenger litt støtte i å ta det valget som er best for MEG.

Anonymkode: 2ba2f...956

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du prøver å overbevise deg selv om at dette er greit. 

Fasade liv med hus, båt og bil. Hva betyr det? Jeg vil heller være fattig og bo i telt fremfor et ulykkelig luksusliv. For all del, hvis du klarer å leve med dette.. men dessverre tror jeg bitterheten vil komme sigende.

Du må ha lave tanker om deg selv, som mener du ikke kan finne en bedre mann! Det er trist. 

Anonymkode: bc9de...ca8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg trenger litt støtte i å ta det valget som er best for MEG.

Anonymkode: 2ba2f...956

Hvorfor? Dersom du vet hva som er best for deg og du har det bra, ser jeg ikke behovet for å få aksept fra fremmede mennesker. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...