Gå til innhold

Må jeg velge en dårlig løsning fordi min mann er utro?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har funnet ut at min mann har en elskerinne og har hatt det i sikkert 8 år. Jeg er blitt 50 år og min mann er fantastisk på alle andre måter, og vi har god sex, og en flott familie,  hytte hus og alt som er. Jeg merker at når han skal til byen elskerinnen bor i er han ekstra opptatt å være fin på håret. Stusses nedentil, og trener litt ekstra. Jeg får også ekstra oppmerksomhet både før og etter han har vært der. Minn mann er vel det man vil kalle notorisk utro. Hvorfor må jeg velge en løsning som er dårligere enn elskerinnen hans? Jeg har jo ham 99% av tiden og alle godene. Kan jeg ikke bare være min manns elskerinne også og akseptere st han har en til? Går jeg fra ham vil jeg aldri greie å finne en like bra mann i min alder.

Anonymkode: 2ba2f...956

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ingen som sier at du MÅ gå fra han dersom det er greit for deg å være 99% og ikke 100% viktig i mannen din sitt liv. 

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har funnet ut at min mann har en elskerinne og har hatt det i sikkert 8 år. Jeg er blitt 50 år og min mann er fantastisk på alle andre måter, og vi har god sex, og en flott familie,  hytte hus og alt som er. Jeg merker at når han skal til byen elskerinnen bor i er han ekstra opptatt å være fin på håret. Stusses nedentil, og trener litt ekstra. Jeg får også ekstra oppmerksomhet både før og etter han har vært der. Minn mann er vel det man vil kalle notorisk utro. Hvorfor må jeg velge en løsning som er dårligere enn elskerinnen hans? Jeg har jo ham 99% av tiden og alle godene. Kan jeg ikke bare være min manns elskerinne også og akseptere st han har en til? Går jeg fra ham vil jeg aldri greie å finne en like bra mann i min alder.

Anonymkode: 2ba2f...956

Snakka med en arbeidskollega i dag om akkurat dette. Og så lenge dette funker for alle parter, hvorfor ikke. Har man det bra på alle måter i livet, så er det ikke like festlig å rive opp et velfungerende liv etter kanskje 20 års samliv.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Ardenus skrev:

Siden du har kommet deg til det stadiet at du syntes det er ok å dele på mannen din, kan du like godt fortelle at du vet om elskerinna og at du syntes det er bra løsning for dere begge, men at du også nå kan velge å skaffe deg en ekstra elsker hvis du vil det. Likestilling.

Tror hun kanskje hadde mistet en del av godene ved det dersom han visste at hun visste. :) 

TS, kun du kan vite hva som er rett for deg. Er dette ok for deg så la det være slik. Finn deg gjerne også en elsker dersom du ønsker. Eller la det være, om du ønsker. Han allerede har vist at det er lov i forholdet. Like for like! 

Anonymkode: 2b92c...656

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ardenus skrev:

Siden du har kommet deg til det stadiet at du syntes det er ok å dele på mannen din, kan du like godt fortelle at du vet om elskerinna og at du syntes det er bra løsning for dere begge, men at du også nå kan velge å skaffe deg en ekstra elsker hvis du vil det. Likestilling.

Dette ……….

….. Og se hva han sier da

Anonymkode: fecd8...cee

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Jeg kommer ikke til å si noe til ham. Vil ikke at han skal vite at jeg aksepterer det. Det at han er glad og en kåt hingst gir jo også meg goder. Dersom jeg binder ham på hender og føtter i forholdet tror jeg ikke det ville gått så bra. Jeg blir jo sjalu, og får en klump i magen når han drar til henne, men når han kommer tilbake får jeg enda mer lyst på ham og vi har verdens deiligste sex.

Jeg er ikke interessert i en elsker, og vil ikke si noe til ham.

Anonymkode: 2ba2f...956

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker du han og elsker han deg. Jeg hadde aldri klart det, hadde følt meg sviktet og ført bak lyset, og i åtte år? Jeg hadde flyttet 

Anonymkode: 1d5a4...6ca

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Jeg kommer ikke til å si noe til ham. Vil ikke at han skal vite at jeg aksepterer det. Det at han er glad og en kåt hingst gir jo også meg goder. Dersom jeg binder ham på hender og føtter i forholdet tror jeg ikke det ville gått så bra. Jeg blir jo sjalu, og får en klump i magen når han drar til henne, men når han kommer tilbake får jeg enda mer lyst på ham og vi har verdens deiligste sex.

Jeg er ikke interessert i en elsker, og vil ikke si noe til ham.

Anonymkode: 2ba2f...956

Ja, ja.. Du får bare gjøre det som fungerer for deg så lenge du kan leve med denne situasjonen. Det er ingen her som kjenner deg eller vet hvordan du har det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok vanskelige å være uten pengene og alt det andre økonomiske..

Anonymkode: 743c2...46a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endret av a l'orange
12. oktober 2020, etter endring.
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir nok vanskelige å være uten pengene og alt det andre økonomiske..

Anonymkode: 743c2...46a

Det vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Blir nok vanskelige å være uten pengene og alt det andre økonomiske..

Anonymkode: 743c2...46a

Ja, nå betyr ikke penger alt, og jeg ville uansett fått med meg endel millioner. Men, hjemmet vårt, hytten, bilene båtene. Jeg ville ikke ønske å drive alt dette, og det er her familien samles. Dessuten trives jeg med ham, og elsker ham, og vil være med ham.  Hvorfor kan jeg ikke bare akseptere at han har den legningen at han vil elske to damer?

Anonymkode: 2ba2f...956

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, nå betyr ikke penger alt, og jeg ville uansett fått med meg endel millioner. Men, hjemmet vårt, hytten, bilene båtene. Jeg ville ikke ønske å drive alt dette, og det er her familien samles. Dessuten trives jeg med ham, og elsker ham, og vil være med ham.  Hvorfor kan jeg ikke bare akseptere at han har den legningen at han vil elske to damer?

Anonymkode: 2ba2f...956

Legning? Haha. Jaja, vi er alle forskjellige:)

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, nå betyr ikke penger alt, og jeg ville uansett fått med meg endel millioner. Men, hjemmet vårt, hytten, bilene båtene. Jeg ville ikke ønske å drive alt dette, og det er her familien samles. Dessuten trives jeg med ham, og elsker ham, og vil være med ham.  Hvorfor kan jeg ikke bare akseptere at han har den legningen at han vil elske to damer?

Anonymkode: 2ba2f...956

Han er en horebukk,

Anonymkode: 5c46a...041

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, nå betyr ikke penger alt, og jeg ville uansett fått med meg endel millioner. Men, hjemmet vårt, hytten, bilene båtene. Jeg ville ikke ønske å drive alt dette, og det er her familien samles. Dessuten trives jeg med ham, og elsker ham, og vil være med ham.  Hvorfor kan jeg ikke bare akseptere at han har den legningen at han vil elske to damer?

Anonymkode: 2ba2f...956

Det er vel bare til å akseptere at han har en elskerinne. Du velger selv hvordan du vil leve livet ditt. Det ikke jeg skjønner er at du må ha andres aksept for valget ditt.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...