Gå til innhold

Alle jeg faller for har stjernetegnet tvillingene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Er en typisk kreps selv.

Eksen min var tvilling, og de tre siste jeg var/er interessert i/datet er tvilling. Likheten mellom disse guttene er at jeg syntes de er så utrolig sjarmerende, sier de rette tingene, men samtidig er "hard to get", mystiske og noen jeg vil klare å vinne. 

Jeg er en som sagt en typisk kreps som er veldig følsom, og ender opp med å bli såret og forvirret hver gang. 

Er det tilfeldig at jeg faller for tvillingene? Det er jo ikke slik at det første jeg spør om når jeg møter noen er hvilket stjernetegn de er. Syntes bare det er så rart.. også med tanke på at tvilling og kreps ikke passer sammen. Så rart at alle de siste jeg har vært interessert i er nettopp tvilling..

Noen tanker rundt dette?

Anonymkode: e944d...7a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei.

Er en typisk kreps selv.

Eksen min var tvilling, og de tre siste jeg var/er interessert i/datet er tvilling. Likheten mellom disse guttene er at jeg syntes de er så utrolig sjarmerende, sier de rette tingene, men samtidig er "hard to get", mystiske og noen jeg vil klare å vinne.  

Jeg er en som sagt en typisk kreps som er veldig følsom, og ender opp med å bli såret og forvirret hver gang. 

Er det tilfeldig at jeg faller for tvillingene? Det er jo ikke slik at det første jeg spør om når jeg møter noen er hvilket stjernetegn de er. Syntes bare det er så rart.. også med tanke på at tvilling og kreps ikke passer sammen. Så rart at alle de siste jeg har vært interessert i er nettopp tvilling..

Noen tanker rundt dette?

Anonymkode: e944d...7a8

Du faller for typiske rundbrennere, og lurer på hvorfor du ender opp med å bli såret?

Anonymkode: dafa1...eec

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste tiltrekker seg visse stjernetegn. Selv om du er kreps, så har du en acsendant, månetegn, tegn i venus osv.. :) Jeg har mange mannlige venner  tvilingen, og min samboer er tvilling. Ingenting galt i det, er andre ting som bedømmer om de er en asshole eller ikke, ikke selve stjernetegnet :) mange andre planeter som er innblandet i en person, det er de som har mest å si.

Anonymkode: cbab7...8fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! :)

Ja, alle har såret meg på en eller annen måte. Men lurer ikke på hvorfor jeg blir såret, men mer hvorfor jeg tiltrekkes slik av det stjernetegnet og de tiltrekkes av meg. Drømmen er jo å møte en kreps, fisk eller skorpion.. men det er liksom alltid tvillingen som dukker opp.

Anonymkode: e944d...7a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvilling-menn er som regel veldig utadvendte og sjarmerende. Så kommer det an på hvor du har dine andre planeter om du tiltrekkes dypere eller bare ser den overfladiske sjarmen.. Sjekk spesielt måne, ascendant, venus og saturn i horoskopet ditt

Anonymkode: 8db68...cf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...