Gå til innhold

Vet ikke om jeg skal kutte han helt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er i en vanskelig situasjon. 

Jeg er sammen med en utelansk fyr som har reist på ferie. Han var en person som likte bilder av masse lettkledde jenter på instagram før. Og har den type personlighet. Han er redd for at jeg skal være utro hele tiden og beskylder meg for å være det hvis jeg får eks slår av gps på snap osv. Og nå begynner jeg å bli litt redd han kan være det. Han drikker i utelandet med masse kompiser. 

Burde jeg dumpe han? 

Jeg tror det er veldig lett for menn å henge etter kvinner når de har drukket alkohol i utelandet..

Anonymkode: 3288e...0d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

F. Eks ** skrev helt feil .. 

Anonymkode: 3288e...0d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stella Rose

Ja, bare dump han, siden du stoler så lite på ham og han stoler så lite på deg, så er nok det best.

Endret av Stella Rose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde avsluttet, hadde ikke orket,du må kunne stole på han fra starten,og ville aldri vært med en så sjalu mann.

Anonymkode: 76908...e5c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det burde du, du kan få et mye bedre forhold med en annen fyr. Han stoler ikke på deg og ønsker kontroll, det kommer ikke til å bli bedre med tiden. At du også tviler på troskapen hans er et veldig tydelig tegn på at dette er feil fyr. 

Anonymkode: b2ce2...2ae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er han tysk? 

Anonymkode: 8222e...8d6

Nei albaner

Anonymkode: 3288e...0d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Nei albaner

Anonymkode: 3288e...0d8

Pakk sakene dine. 

Gå. 

Ikke se deg tilbake. 

Anonymkode: 8222e...8d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Pakk sakene dine. 

Gå. 

Ikke se deg tilbake. 

Anonymkode: 8222e...8d6

Hva mener du?

Anonymkode: 3288e...0d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke No utgangspunkt for et solid forhold og fremtid ts.

Anonymkode: 76908...e5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette fører ikke noe godt med seg. Dump han 

Anonymkode: 466ce...ec1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hva mener du?

Anonymkode: 3288e...0d8

Det er da ganske åpenbart. Han er ikke bra nok for deg. At han blir mistenksom når du slår av GPS på Snap er jo helt loco😬

Anonymkode: 8222e...8d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er da ganske åpenbart. Han er ikke bra nok for deg. At han blir mistenksom når du slår av GPS på Snap er jo helt loco😬

Anonymkode: 8222e...8d6

Vet. 😐

Anonymkode: 3288e...0d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har vel startet en annen tråd hvor du har vært bekymret for om han kommer til å ha sex på ferie. Du styrer veldig med dette og er redd for at han skal være utro? 

Ikke umulig at han er det men det er din minste bekymring. Hvis han kommer hjem og begynner å beskylde deg for ting du ikke har gjort og holder øye med hvor du er betyr det at han er en skummel type. Han vil enten holde deg i et jerngrep mens han selv holder på med andre damer ellerdu vil gjorte opprør og få bank. Så sjalu typer er farlige greier. 

Anonymkode: 8eb20...873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Du har vel startet en annen tråd hvor du har vært bekymret for om han kommer til å ha sex på ferie. Du styrer veldig med dette og er redd for at han skal være utro? 

Ikke umulig at han er det men det er din minste bekymring. Hvis han kommer hjem og begynner å beskylde deg for ting du ikke har gjort og holder øye med hvor du er betyr det at han er en skummel type. Han vil enten holde deg i et jerngrep mens han selv holder på med andre damer ellerdu vil gjorte opprør og få bank. Så sjalu typer er farlige greier. 

Anonymkode: 8eb20...873

Dette! Kom deg ut av fette forholdet mens du kan! 

Anonymkode: 8222e...8d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er i en vanskelig situasjon. 

Jeg er sammen med en utelansk fyr som har reist på ferie. Han var en person som likte bilder av masse lettkledde jenter på instagram før. Og har den type personlighet. Han er redd for at jeg skal være utro hele tiden og beskylder meg for å være det hvis jeg får eks slår av gps på snap osv. Og nå begynner jeg å bli litt redd han kan være det. Han drikker i utelandet med masse kompiser. 

Burde jeg dumpe han? 

Jeg tror det er veldig lett for menn å henge etter kvinner når de har drukket alkohol i utelandet..

Anonymkode: 3288e...0d8

vet ikke alderen deres. Men du er i en vanskelig situasjon, og spørs om du kommer til å takle det. Men tydelige tegn vil du se om han virkelig er interessert i deg. Fordi alt avhenger av kommunikasjonen dere i mellom. Om du allerede nå opplever en guff i magen så vil jeg på mange måter anbefale å følge mage følelsen din. For det handler om et langt liv, og du kan jeg tro er kun på startfasen i livet. Dermed trenger du noen som elsker deg for den du er og ikke kontroller deg minste millimeter du går i livet. Deriblant gps på snap. 

Dump han, og du vil bli lykkelig for at du fulgte mage følelsen. 

Anonymkode: 6390e...eb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker said:

vet ikke alderen deres. Men du er i en vanskelig situasjon, og spørs om du kommer til å takle det. Men tydelige tegn vil du se om han virkelig er interessert i deg. Fordi alt avhenger av kommunikasjonen dere i mellom. Om du allerede nå opplever en guff i magen så vil jeg på mange måter anbefale å følge mage følelsen din. For det handler om et langt liv, og du kan jeg tro er kun på startfasen i livet. Dermed trenger du noen som elsker deg for den du er og ikke kontroller deg minste millimeter du går i livet. Deriblant gps på snap. 

Dump han, og du vil bli lykkelig for at du fulgte mage følelsen. 

Anonymkode: 6390e...eb6

What she said! 

Anonymkode: 8222e...8d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...