Gå til innhold

Plagsom kontakt


Anonym.bruker

Anbefalte innlegg

Heii. Jeg holder på med en gutt (holdt på i 3 mnd nå. Han er 25 og jeg 21) liker han ganske godt men det er en ting som har plaget meg veldig den siste tiden.. han har veldig mye kontakt med eksen som han var sammen med i 7 år. Det er helt greit å ha kontakt i ny og ned men det er snakk om masse. Hver gang noe nytt skjer så er det han hun skal fortelle det først til. Om han ikke svarer raskt så ender det med at hun ringer han. Har sagt ifra om at dette plager meg, men han sier dem bare er venner og at jeg ikke har noe å bekymre meg over fordi han ikke ser noe fremtid med henne.. Vurderer å trekke meg, og lurer på om det er best? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være lurt å trekke seg om det plager deg så mye at du ikke orker det lenger. Samtidig det kan stemme at de er venner og at hun er i en situasjon der hun virkelig trenger hjelp og det er han hun stoler mest på. Kanskje hun trenger råd av han med ny forhold, jobb sammenheng eller noe annet som er veldig viktig for henne og hun var vant til å høre med han. 

Endret av Altforforelsket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ikke ferdig med hverandre..

Anonymkode: 07037...5f9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være noe veldig viktig for henne og intensiv emosjonell slik at hun ringer hvis hun ikke får svar. ( ser ut som hun har kanskje forelsket seg i noen annen og trenger råd av noen som kjenner henne best)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gjør det samme med min eks. Han er i et nytt forhold nå og han har gitt henne beskjed om at vennskapet med meg består uansett hva. Han har stilt opp utrolig mye for meg og vi snakkes hver dag. 

Anonymkode: 0ab9f...d64

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man er i et nytt forhold, kutter man ut daglig kontakt med eksen. Ærlig talt. 

Anonymkode: fe73e...0bd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når man er i et nytt forhold, kutter man ut daglig kontakt med eksen. Ærlig talt. 

Anonymkode: fe73e...0bd

Ja det er akkurat det jeg og står for men det virker jo ikke som om han kommer til å gjøre det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke funket for meg. Hadde trukket meg.

Anonymkode: ab222...e27

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym.bruker skrev:

Nei, dem har ikke barn.. 

Da hadde jeg hatt et problem med at de skulle ha kontakt så ofte. Ting er jo helt tydelig ikke oppgjort mellom dem, og det er muligens kjæresten din som ikke har tydeliggjort hva det innebærer at forholdet er over.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.7.2018 den 22.57, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør det samme med min eks. Han er i et nytt forhold nå og han har gitt henne beskjed om at vennskapet med meg består uansett hva. Han har stilt opp utrolig mye for meg og vi snakkes hver dag. 

Anonymkode: 0ab9f...d64

Hvorfor blir dere ikke bare sammen liksom? Finnes ikke normalt eller respekt for. Ærlig talt. 

Anonymkode: 6339c...cb1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...