Gå til innhold

Jeg, han eller begge som var teite?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ganske rar og popper gjerne ut litt unødvendig tilfeldige kommentarer innimellom. Istad presterte jeg å legge merke til en føflekk i nakken til kjæresten, og følte for å fortelle ham at han hadde en føflekk der. Kommentaren var ganske "ut av det blå" og meningsløs, det innrømmer jeg. Egentlig ble jeg litt bekymret fordi jeg har hengt meg litt opp i dette med føflekkreft osv i det siste. Jeg hadde ikke lagt merke til den før og den var jo i et "utsatt" område. 

Jeg er fullstendig klar over at det var en rar og merkelig ting å si helt uten videre, men var det frekt? 

Kjæresten ble tilsynelatende fornærmet og sammenlignet det med om han hadde pekt og nevnt på et av mine arr feks. Han sa det var frekt og lite hyggelig sagt. 

Jeg sa at jeg ikke mente det slik, beklaget meg og innrømmet at det var en rar kommentar, men han virket litt passiv-aggressiv etter dette. 

Anonymkode: d214b...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syntes ikke det var frekt, man må kunne si ting . Mulig han skammer seg over føflekkene hvis han har en del av dem, og at det er det som gjør han litt ekstra følsom. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han mange av dem, kanskje det er et sårt punkt?

Anonymkode: 23970...6d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke å kommentere andres kropp, tenker jeg.

Anonymkode: 6b4f0...b98

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke mange av dem. Han har reagert tidligere på at jeg kommer med litt rare kommentarer innimellom. Antar jeg må lære meg at jeg ikke trenger å si alt jeg tenker på. 

Anonymkode: d214b...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger ikke å kommentere andres kropp, tenker jeg.

Anonymkode: 6b4f0...b98

Med tanke på at det kan hende han ikke vet han har en føflekk der og at man burde sjekke disse jevnlig, jo. For et bomullssamfunn vi skal leve i hvis man ikke engang kan påpeke at noen har en føflekk 🙄

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har ikke mange av dem. Han har reagert tidligere på at jeg kommer med litt rare kommentarer innimellom. Antar jeg må lære meg at jeg ikke trenger å si alt jeg tenker på. 

Anonymkode: d214b...ffd

Jeg er akkurat lik deg. Og har innsett at jeg må finne meg en som er lite hårsår og selvhøytidelig, for jeg orker ikke sensurere meg selv hele tiden. Det er slitsomt. Man må jo tåle litt - det var jo ikke vondt ment.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har ikke mange av dem. Han har reagert tidligere på at jeg kommer med litt rare kommentarer innimellom. Antar jeg må lære meg at jeg ikke trenger å si alt jeg tenker på. 

Anonymkode: d214b...ffd

De fleste over 10 år bør vel ha lært st man ikke trenger å si alt man tenker. Samtidig tenker jeg at å si fra om føflekker passert der det er vanskelig å se, faktisk er mer omsorg enn teit. 

Anonymkode: 4e7c6...7ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en skikkelig snodig ting å bli irritert for! Hvis det er så uskyldige ting du må undertrykke for å tekkes han, bør du kanskje tenke deg litt om. Ville snakket skikkelig med han om det! Får være grenser til sensitiv!

Hadde vært noe annet om du hadde sagt "du har en fleskering på magen". Men en FØFLEKK, liksom??? Kunne like gjerne sagt at han hadde en nese!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han blir fornærmet over at du påpeker at han har en føflekk?

.... En føflekk? Hva faen?

Han er rar. Han er jævlig rar. 

Anonymkode: f2f14...dba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe å bli sur for mener nå jeg. Kjæresten har sagt det samme til meg, reagerte ikke i det hele tatt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...