Gå til innhold

Endelig gravid! Eller?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter å ha prøvd et års tid er jeg endelig gravid. 

Uke 8 i dag(7+2), men våknet i dag tidlig med en del rødt og friskt blod på dopapiret etter første dobesøk. Utover dagen har det vært svært lite, men fortsatt litt blod etter hver gang jeg har tisset. Blodet var etter første dobesøk brunaktig. 

Jeg har fått time for å undersøke dette, men først nå på onsdag hos gyn... Er veldig redd for at dette er en spontanabort og har jo googlet meg ihjel! 

Er det noen som har vært borti lignende? Jeg har jo ikke vondt, hadde litt "menssmerter"-lignende i går, men det har jeg ofte hatt gjennom hele gravidperioden. Takker for tips, vanskelig å vente helt til onsdag uten å tenke noe på det.

Anonymkode: 7b4ae...db6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er dessverre umulig å si. Kan være uskyldig blødning, kan være spontanabort.

For min egen del har blod aldri betydd gode nyheter...men mange blør uten at det er noe 

Anonymkode: cf328...571

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er dessverre umulig å si. Kan være uskyldig blødning, kan være spontanabort.

For min egen del har blod aldri betydd gode nyheter...men mange blør uten at det er noe 

Anonymkode: cf328...571

Samme her!! Jeg hadde kun mensmerter da jeg mistet sist i uke 6. Håper det er uskyldig for deg🤞🏻

Endret av frk.Sanna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...