Gå til innhold

Bare meg som tenner på litt mage? Få han til å slappe av med kroppen sin?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kan godt se en film som magic mike og synes at det er noen råflotte menn i den filmen hvor man nesten har lyst å legge noe på magen ders og slurpe det i seg. Men når det kommer til det ordentlige liv og kjærestene jeg har hatt så har jeg bestandig blitt mer dratt til menn med 5-10 ekstra kilo, litt love handels, større lår, legger og gjerne en litt stor brystkassa og en stripe muskel på biscepsen.  

Jeg har blitt sammen med en helt utrolig fyr,  hvor alt liksom har klaffet fra kvelden vi møtte hverandre i April. Han har ikke hatt kjæreste før da han var veldig sjenert og ble mobbet fordi han var overvektig. Han klarte å bli kvitt kiloene når han ble 20 og fikk veldig muskuløse armer og brystkasse, men han slett veldig med å få trene magen ned. Han fikk den tilslutt flat som han ville men han hadde vel egentlig ønsket seg six pack om han hadde klart det. Tingen er at jeg selvfølgelig kan se på en holllywood stjerne med fin kropp og synes det er litt sexy, men for å være ærlig tenner jeg på litt større og myk mage. Altså ikke at han er helseskadelig overvektig, men en liten bul synes jeg er bare fint, og det er litt interessant hvor han elsker og føler seg trygg når han får holde hånda si på ansiktet mitt og stryke meg på kinnet, mens jeg får den samme trygghetsfølelsen av å ligge med hode på magen hans å stryke den. Han knakk eine beint, andre foten og skadet ryggen sin etter han for ca 18 måneder siden falt ned en trapp så han har først nå fått begynt å trene som vanlig igjen. Armene og brystet har han fått trent fordi han har måttet bruke krykker og han fikk fysioterapeut til å bli med han i bassenget for å opprettholde overkroppen så fort han fikk lov. Men han føler seg forlegen over at magen hans nå stikker ut igjen og er myk. Første gang vi hadde sex måtte jeg overtale han og bruke litt triks for at han skulle gå med på å ta av seg den sleevløse tskjorten sin fordi jeg liker hudkontakt. Han var redd for at jeg kom til å bli avtent av kroppen hans så vekslet mellom å kysse magen og forføre han sakte mens jeg også snakket dirty til han for å kåte han opp. Og etter det har han begynt å føle seg komfortabel i bar overkropp, jeg tror også det har med å gjøre at han har oppdaget at jeg kan finne på å avbryte det jeg holder på med om jeg får se han 😍 Han er 176, veier 95 kilo og synes egentlig han ser perfekt ut slik han er nå. Stor brystkasse og armer som jeg vet han strammer ekstra når jeg ser på, men har fått han til å slutte å holde inn magen sin. Begynner bare nå å bli redd for at han kommer til å trene vekk magen helt, vil selvfølgelig at han skal føle seg så behagelig som mulig, men hadde håpet at det at jeg opplagt gir han oppmerksomhet for den tingen som han skammer seg for så ville han slutte å tenke på det. Har prøvd å snakke med han om det, og han sier det er vanskelig å akseptere da han har hatt skam rundt magen hele livet fordi han ble mobbet for det. Jeg har bestandig vært heldig med vekten min, fettet har enten lagt seg på brystene mine eller rompa, og har ikke hatt et problem med mat eller mobbing så jeg skjønner at det er følelser han har som jeg ikke har opplevd. 

Men for å bli flat må han ned til 85 og de bildene jeg har sett av han da så synes jeg jo at han var vakker, men jeg elsker og tenner så veldig på kroppen han har nå. Dette er jo ikke et "healthy at any size" opplegg. Han er jo helt normal, er så aktiv som han kan være til tross for utfordringene og kanskje er litt kjedelig i matveien pga allergiene sine, så blir lite variasjon og vi spiser sjeldent samme mat med mindre jeg spiser det han spiser. Men kom over det veldig kjapt og jeg kan skjønne at pga livet hans så har det vært viktigere for han at mat må bare er næring han trenger for å holde kroppen gående. Mat trenger man selvfølgelig men kjenner igjen at forholdet han har til mat er litt som en tidligere alkoholiker hvor han må holde seg unna både fysisk og psykisk for å føle seg bra. Han er aldri dømmende på noe vis om jeg spiser noe godt en gang iblant, har bare vært vant med kjærester som først spiser sin egen mat og så når jeg er mett har spist mine rester 😅.

Noen andre mer med kjærester som sliter med kroppsbilde og hva gjorde dere for å hjelpe dem å komme over det og føle seg helt akseptert? Jeg vet han vil ikke gå ned for å skal kan få sjansen på andre damer enn meg, så er ikke redd for det, vil bare at han skal føle seg 100% komfortabel, gikk på stranda på fredag og han ville ta på seg skjorta så fort vi kom opp av vannet men fikk overtalt han til å gå uten ved å finne en sand dyne lengre bak unna folk og kunne skjule oss lett om vi hørte noen siden vi hadde store handuker, jeg lå på en morgen kåpe og hadde en parasol over oss. Så å gjøre han kåt er et kraftig motivasjons middel, og på søndag dro vi på stranda igjen og denne gangen prøvde han seg ikke på noe annet enn bare ren kos, og tok av seg skjorta når vi kom fram uten at jeg sa noe. Ble ganske kåt på han selv men ville se hvor langt han kom til å holde ut. Men når han da satte seg inn i bilen uten skjorta og kjørte oss hjem, og tydelig følte seg glad, avslappet og selvsikker var det så sexy at jeg fikk han til å kjøre en omvei og hadde kjappis i bilen som var dritt digg. Han er en veldig stille og rolig person fra før, men når han da oset av selvsikkerhet i tilegg så var det utrolig tennende og vil han skal forsette med det. Det jeg har likt med han så godt er at han føler ikke at han må ta plass for å føle seg relevant, og på alle andre måter er han sikker på seg selv, men noen kvaler er vanskelig å bli kvitt når det er så integrert. Jeg føler jeg har klart å bli kvitt noe, men jeg har litt nudist i meg når jeg er hjemme. Har foran gardiene, slik at jeg kan gå naken rundt på morgen kvisten, og er gøy når han enda er ganske desoritentert på morgenen men har sett meg naken på kjøkkenet eller ligget på et pledd på sofaen og han kommer med morgen brennern. Har bestandig likt sex når jeg vokner for da føler jeg meg ikke like frustrert resten av dagen om vi ikke kan få noe inn på formiddagen eller ettermiddagen. Og iblant er vi begge slitne på kvelden så noe av den beste sexen jeg har skjer mellom 6-8 avhengig av når jeg vokner. 

Er det bare jeg som er sær fordi jeg ikke vil han skal ende opp med å trene 2-3 timmer hver eneste dag for å få den "perfekte kroppen", eller noen andre som også liker at mannen har litt å ta på? 

Anonymkode: aa18d...0dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ganske sikker på at du ikke er den eneste.

Anonymkode: da282...3cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid foretrukket menn som er litt på den tyngre siden, gjerne 15-20 kg over normalen. De er myke og gode å ligge inntil, og får litt ekstra både på lår og rumpe som jeg tenner på. Tror ikke du kan gjøre så mye annet enn å forsikre ham om at du tenner på ham akkurat som han er og gi hint ofte om at det er slik du liker ham. Om det er til plage for ham selv, vil han uansett velge å gå ned og da må man bare leve med det, men dersom han vil ned for å være mer attraktiv for deg, vil det nok være til hjelp at han vet at du liker det du ser nå. 

Anonymkode: 28c5f...0f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Du skriver altfor langt til at jeg orker å lese innlegget ditt. 

Men for å svare på spm i overskriften din, så foretrekker jeg helt klart vanlige menn. Ikke overtrente. Vis at du liker han og tenner på han. Så senker han skuldrene og klarer å slappe av sammen med deg

Anonymkode: 7ea15...d2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg falt av underveis, der. Kan du kanskje skrive et litet sammendrag av teksten? Thnx.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...