Gå til innhold

Trenger litt hjelp til kjole og utenpå kjolen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har funnet frem fra skapet kjolen på bildet. Det har ikke armer. Også tenkte jeg skulle ha noe uten på bare for å dekke til. Da fant jeg frem den "utenpå" kjolen som du ser på bildet (som du ser møster av). Den har armer som går ned til albuene. Spørsmålet mitt er da skal jeg bruke den i den fargen som jeg funnet? Eller skal jeg bruke en jakke som er av samme typen, men helt hvit? Jeg blir ikke enig med meg selv..

Derfor tar jeg i mot gode råd/ tips om hva jeg skal gjøre :)  Tusen takk til alle som vil bidra :) 

Anonymkode: b7e5c...d77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har funnet frem fra skapet kjolen på bildet. Det har ikke armer. Også tenkte jeg skulle ha noe uten på bare for å dekke til. Da fant jeg frem den "utenpå" kjolen som du ser på bildet (som du ser møster av). Den har armer som går ned til albuene. Spørsmålet mitt er da skal jeg bruke den i den fargen som jeg funnet? Eller skal jeg bruke en jakke som er av samme typen, men helt hvit? Jeg blir ikke enig med meg selv..

Derfor tar jeg i mot gode råd/ tips om hva jeg skal gjøre :)  Tusen takk til alle som vil bidra :) 

Anonymkode: b7e5c...d77

Glemte bildet :) 

Uten navn.jpg

Anonymkode: b7e5c...d77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er utenpåkjolen like lang som den kjolen du tenker å ha under? Om den er det kan det fungere godt! Om ikke ville jeg gått for jakken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsto ikke helt.. Er kjolen den med blomstermønster og utenpåkjolen den som er «heklet»? Synes fargene funket da, bedre enn helt hvitt om ikke samme hvitfarge som kjolen, men vanskelig å se for seg. Kanskje du kam vise det dandert over kleshenger eller på (ev med sladdet hode)?

Anonymkode: 79cee...9c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, McFlurry skrev:

Er utenpåkjolen like lang som den kjolen du tenker å ha under? Om den er det kan det fungere godt! Om ikke ville jeg gått for jakken :)

TS her: Den er like lang

Anonymkode: b7e5c...d77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forsto ikke helt.. Er kjolen den med blomstermønster og utenpåkjolen den som er «heklet»? Synes fargene funket da, bedre enn helt hvitt om ikke samme hvitfarge som kjolen, men vanskelig å se for seg. Kanskje du kam vise det dandert over kleshenger eller på (ev med sladdet hode)?

Anonymkode: 79cee...9c9

TS her: Kolen har blomstermønster og utenpåkjolen er "heklet". Kjolen er ikke hvit.. Skal se om jeg får til noe dandert på en kleshenger :) 

Anonymkode: b7e5c...d77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her: Her bildet av kjolen jeg snakker om.

Uten navn8.jpg

Anonymkode: b7e5c...d77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...