Gå til innhold

La meg spå deg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg ser en fredfullhet og godhet. Du er en åpen og aksepterende person. Har en følelse av at du er sensitiv og lett blir knyttet til ting rundt deg. Føler også at musikk påvirker deg og skaper sterke følelser.

Anonymkode: d3c67...de7

Takk for svar :) Jeg blir nok betegnet som rolig og snill, og åpen og aksepterende ja. Jeg vil ikke si at musikk påvirker meg veldig, men heller kunst og kultur generelt, med litteratur og film som favoritter. Sensitiv og tilknyttelse var vanskeligere å svare på, kanskje mer før enn nå. 

Anonymkode: dfb25...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er en rolig person og foretrekker stort sett rolige dager. Ser at sosiale relasjoner kan slite deg ut selvom du setter pris på dem i begrensete mengder. Ellers ser jeg et bånd som muligens ikke er opprettet enda, men at du er i ferd med å knytte en relasjon. Jeg tror denne relasjonen muligens ikke er med et menneskelig vesen, men heller med et sted eller et dyr.

Anonymkode: d3c67...de7

Beskrivelsen av meg stemmer godt, er en typisk introvert. Vet ikke om det er noen spesiell relasjon på gang, men har i det siste vurdert å skaffe meg et dyr, så det var litt morsomt.

Anonymkode: 6c823...776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lissie 33

Anonymkode: ca1a9...112

Ser for meg et rikt liv. Det er ikke alltid du ser på deg selv som veldig heldig ettersom du har litt i bagasjen, men fremtiden ser utrolig lys ut. Har også på følelsen av at du muligens har en lidenskap for noe.

fikk en følelsen av at noe som gjelder hår angår deg. Klarer ikke å se helt hva det er, men har du nylig vurdert/foretatt en endring med håret. Jobber med/liker å fikse hår på fritiden. Eller noe annet som på et vis angår hår?

Anonymkode: d3c67...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til dere som gir tilbakemelding :)

Anonymkode: d3c67...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemmer at jeg har litt i bagasjen og ikke ser på meg som heldig men høres bra ut at fremtiden virker lys ut. 

Når jeg sto opp i dag så tenkte jeg jøss håret er blitt langt og mens jeg venter på svar lekte jeg med sønnen min som lugget meg og nektet å slippe 😏 kan det være så enkelt?

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser for meg et rikt liv. Det er ikke alltid du ser på deg selv som veldig heldig ettersom du har litt i bagasjen, men fremtiden ser utrolig lys ut. Har også på følelsen av at du muligens har en lidenskap for noe.

fikk en følelsen av at noe som gjelder hår angår deg. Klarer ikke å se helt hva det er, men har du nylig vurdert/foretatt en endring med håret. Jobber med/liker å fikse hår på fritiden. Eller noe annet som på et vis angår hår?

Anonymkode: d3c67...de7

 

Anonymkode: ca1a9...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heidi, dame,43

Anonymkode: 30d74...078

Ser for meg en litt tung tid, denne tiden fryktet du at skulle vare lengre enn hva som er tilfelle.

Anonymkode: d3c67...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ser at du er litt travel. Virker som du har mye å tenke på. Utenfra ser det ut som du har balanse og er sterk. Men på innsiden føler du deg usikker og stresset. (Ser en for for ubalanse i noe, har du en beslutning du står ovenfor, eller er det noe stressrelatert som skaper dette?)

Anonymkode: d3c67...de7

 Er ikke bare litt travel, stress er hverdagen min, 3 barn, 2 jobber og 2 utdanninger, alt på samme tid, pluss viktige beslutninger angående både utdanning og huset vårt! 

Er vel egentlig kun mannne min som vet hvordan jeg egentlig har det, alle andre er imponert over alt jeg får til, men jeg får nok ikke til så mye som de tror!

Anonymkode: 0db1e...ca7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser for meg en varme og omsorg som er sterk. Dette kommer gjerne av tidligere erfaringer både på godt og vondt som har bygget deg sterk. Du fremstår som en dame med mange meninger, selvom du enkelte ganger tviler litt på deg selv selvom du ikke gir utrykk for det.

fikk også en følelse av at du er typen som kjeder deg lett. Du «må» alltid ha noe å gjøre. Mistenker at du kanskje ikke er noe teoretiker, men er utrolig dyktig innenfor mer praktiske områder.

Anonymkode: d3c67...de7

Her stemmer så og si alt. Tusen takk ❤👏

Anonymkode: 6fc01...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ser en fortid som ikke har vært så enkel, men en fremtid som inneholder trygghet og stabilitet. 

Anonymkode: d3c67...de7

Det stemmer nok, vi får se hva fremtiden bringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Wenche 46 år 

Anonymkode: 69c88...2ee

Ser for meg at du har et problem som du ønsker å bli kvitt. Noe sier meg en avhengighet, men er ikke helt sikker på om det et det. Dersom jeg skal være helt konkret føler jeg at du muligens er avhengig av røyk. Men det er også mulig at det er en matvare du har et stekt behov for. 

Har på følelsen av at du er et menneske som bekymrer deg for mye, og muligens sliter litt både kroppslig og psykisk på grunn av dette.

noe sier meg også at du ikke er helt ærlig med deg selv om alt, og at mange ting ligger ubevisst og plager deg. Dersom dette stemmer må du være ærlig med deg selv og ikke prøve å fortrenge det vonde, men heller jobbe med det.

Anonymkode: d3c67...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne, 41 år . Håper at du har noe positivt å spå :) ❤️

Endret av Marina234
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, TeamWP skrev:

Pia,34,dame

Jeg føler på meg at du er litt for opptatt av hva andre mener, dette er noe du kanskje ikke våger å innrømme helt for deg selv. Men egentlig så går andres meninger mer innover deg en hva du ønsker å innrømme. Du er en sterk person, men innenfor enkelte områder er du ganske følsom. I tillegg er du var for andres følelser, og god til å analysere mennesker.

 

noe sier meg at du har en litt «feminin» interesse, klarer ikke å sette fingeren helt å hva. Men jeg lurer på om klær kanskje kan ha en betydning for deg, og at du ser på det som en uttrykksform.

Anonymkode: d3c67...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Linda, 28, kvinne.

Anonymkode: 37916...945

Du er en person som har litt vanskeligheter med å åpne deg for andre mennesker. Mens samtidig kan de som kjenner deg godt i enkelte situasjoner oppleve deg som litt direkte og ivrig.

Anonymkode: d3c67...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjersti 27

Anonymkode: 86177...64f

Noe sier meg at du har litt for mye å tenke på nå. Du klarer ikke alltid å organisere tankene alltid. Døgnet har ikke nok timer for deg nå, men dette bedres snart.

Anonymkode: d3c67...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...