Gå til innhold

La meg spå deg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kvinne, nær 40. Sliter med kjærlighetssorg på 3.året...

Anonymkode: f1373...24e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Noe sier meg at du har litt for mye å tenke på nå. Du klarer ikke alltid å organisere tankene alltid. Døgnet har ikke nok timer for deg nå, men dette bedres snart.

Anonymkode: d3c67...de7

Dette er veldig riktig.. Ser du noe mer? 

Anonymkode: 86177...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Konditorfrue skrev:

Astri, 46

Kvinne ja💜

Anonymkode: 08720...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, AnonymBruker said:

Takk for svar :) Jeg blir nok betegnet som rolig og snill, og åpen og aksepterende ja. Jeg vil ikke si at musikk påvirker meg veldig, men heller kunst og kultur generelt, med litteratur og film som favoritter. Sensitiv og tilknyttelse var vanskeligere å svare på, kanskje mer før enn nå. 

Anonymkode: dfb25...fa9

Jeg er forøvrig veldig usikker på fremtiden min og opplever det som vanskelig. Blir veldig takknemlig om du kan si noe hvis du ser noe der :)

Anonymkode: dfb25...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser for meg at du har et problem som du ønsker å bli kvitt. Noe sier meg en avhengighet, men er ikke helt sikker på om det et det. Dersom jeg skal være helt konkret føler jeg at du muligens er avhengig av røyk. Men det er også mulig at det er en matvare du har et stekt behov for. 

Har på følelsen av at du er et menneske som bekymrer deg for mye, og muligens sliter litt både kroppslig og psykisk på grunn av dette.

noe sier meg også at du ikke er helt ærlig med deg selv om alt, og at mange ting ligger ubevisst og plager deg. Dersom dette stemmer må du være ærlig med deg selv og ikke prøve å fortrenge det vonde, men heller jobbe med det.

Anonymkode: d3c67...de7

Takk for svar.

Det er mange, mange år siden jeg sluttet å røyke. :) 

Hvis jeg har et problem jeg ønsker å bli kvitt så er det vel dårlig økonomi... Jeg er ikke avhengig av noe. 

Ja, jeg bekymrer meg mye, men kroppslig har jeg ikke merket dette, jeg har ganske sterk helse og har sjelden plager eller sykdom. Vil ikke si at jeg har noen psykisk sykdom, men det sliter på meg at jeg har dårlig økonomi og at jeg alltid har dårlig samvittighet og at jeg bekymrer meg for alt som har med både meg selv og de nærmeste rundt meg å gjøre. 

Dette med å være ærlig og ting som ligger ubevisst vet jeg ikke. Jeg vet ikke hva det skulle være i hvert fall. Jeg vet at jeg sliter, jeg vet at jeg har bekymringer, jeg vet at jeg tenker for mye på ting jeg ikke kan gjøre noe med. Jeg tror jeg er ærlig med meg selv og jeg tror ikke jeg har noe vondt jeg fortrenger. Da må du i såfall bli litt mer spesifikk. :) 

Anonymkode: 69c88...2ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler på meg at du er litt for opptatt av hva andre mener, dette er noe du kanskje ikke våger å innrømme helt for deg selv. Men egentlig så går andres meninger mer innover deg en hva du ønsker å innrømme. Du er en sterk person, men innenfor enkelte områder er du ganske følsom. I tillegg er du var for andres følelser, og god til å analysere mennesker.

 

noe sier meg at du har en litt «feminin» interesse, klarer ikke å sette fingeren helt å hva. Men jeg lurer på om klær kanskje kan ha en betydning for deg, og at du ser på det som en uttrykksform.

Anonymkode: d3c67...de7

Oi! Ble overrasket her over hvor godt du treffer...jeg innrømmer det dog for meg selv,men utad er jeg veldig på at jeg ikke bryr meg hva andre mener.. 

Og ja,har intresse for og synes klær er morsomt. Ikke noen moteløve,og har ikke peiling på hva som er "in". Men snedig at du bruker ordet uttrykksform ift.meg og klær,for det jeg liker med det er gjerne klær med statements,ord og uttrykk på! Har tidligere jobbet innen søm og design,og liker å lage klær,gjerne litt utenom det vanlige. 

Ble kanskje en lang tilbakemelding dette,men😂 synes dette var morsomt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er en person som har litt vanskeligheter med å åpne deg for andre mennesker. Mens samtidig kan de som kjenner deg godt i enkelte situasjoner oppleve deg som litt direkte og ivrig.

Anonymkode: d3c67...de7

Det første stemmer veldig bra. Tror ikke resten gjør det, men kan jo hende andre opplever det sånn.

Anonymkode: 37916...945

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei TS, kan jeg få prøve å spå deg? 

Jeg tror du har et godt hjerte men er litt impulsiv, tenker deg kanskje ikke alltid så godt om før du setter tanker ut i livet. I blant får det litt rare konsekvenser, som f. eks. at du poster en tråd om spåing på forumet for Vitenskap, historie, natur og miljø i stedet for på Religion, alternativt og filosofiske spørsmål. 

Hvordan traff jeg? :) 

Anonymkode: f65bb...c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...