Gå til innhold

Sende første melding til en gutt- hva skriver jeg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem med dette, eller om jeg skal gjøre noe med det i det hele tatt. For noen dager siden var jeg ute med noen venninner. På det ene utestedet vi var traff vi en fyr som vi pratet med i sånn ca. 5 minutter, før vi tok oss en liten runde i lokalet og danset litt, bare oss jentene. Skulle gjerne pratet mer med fyren, men det var blitt sent og siden det var hverdag var vi flere som skulle på jobb dagen etter. Vi tuslet derfor hjemover, og jeg fikk ikke sett mer til han fyren.

Greien er at jeg i ettertid har tenkt en del på han, og syns han var utrolig kjekk! Selv etter bare de 5 minuttene... Jeg er totalt uerfaren på dating og det å være singel, etter at jeg for 5 mnd. siden ble dumpet av min eks-samboer gjennom 7 år.. Tok litt tid å komme over bruddet, men kjenner nå at det var for det beste og at jeg er klar for noe nytt. Min eks har forøvrig oppført seg på en måte etter bruddet som gjør det helt uaktuelt at det skulle kunne bli oss igjen en gang uansett, og jeg er såpass realist at jeg tenker at slutt er slutt og at man må gå videre i livet.

Så til han fyren. Jeg fikk med meg fornavnet hans, og hva han driver med sånn ellers i livet. Søkte bare på det på facebook, og siden vi har en felles bekjent dukket han opp relativt høyt oppe på listen. Jeg har egentlig litt lyst å ta kontakt med han, men aner jo ikke om han engang husker hvem jeg er ( selv om det ikke var noen av oss som var fryktelig beruset den kvelden..), og vi snakket jo egentlig ikke nok til å kunne avgjøre om noen egentlig var interessert. Bortsett fra meg da, som nå i 4 dager med jevne mellomrom har fått han i tankene.

Hvis jeg skulle tatt kontakt (sendt melding på face), hva skriver jeg? Jeg tåler helt fint å bli avvist, så det er ikke det det står på. Jeg har bare ikke vært singel på lenge, og i tidligere forhold har jeg blitt kjent med de jeg var sammen med gjennom studier, felles venner etc, og ikke gjennom tilfeldige møter - jeg aner rett og slett ikke hvordan man gjør dette.. Noen som har noen tips?

Anonymkode: 7f757...caf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

du skriver : "Hei,.

er det bare å invitere deg på middag eller har du en annen fremgangsmåte som du anbefaler, dersom en i all hemmelighet går rundt og synes at du er aldeles fantastisk?"

 

og så venter du og ser hva som skjer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hei, vet ikke om du husker meg men vi møttes her om dagen på *navn på utested*. Syntes du var kjekk og interessant å prate med selvom det ikke var så lenge, og fant deg her fordi jeg gjerne kunne tenkt meg å bli bedre kjent hvis du vil :) Er du singel? :) hilsen Anja" 

Anonymkode: 2e565...271

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, jaoto skrev:

Hei,

 

du skriver : "Hei,.

er det bare å invitere deg på middag eller har du en annen fremgangsmåte som du anbefaler, dersom en i all hemmelighet går rundt og synes at du er aldeles fantastisk?"

 

og så venter du og ser hva som skjer.

Den likte jeg. :) 

Anonymkode: 9e52f...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...