Gå til innhold

Menns fokus på sex og "få sex" har gjort meg aseksuell og fått meg til å mislike menn som kjønn.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 hours ago, OPIgirl said:

Absolutt alt. Hvis det kun er med  en eller annen random fyr. 

Så ikke ha det med randoms - problem solved.

 

3 hours ago, AnonymBruker said:

Omtrent ALT. Ser virkelig ikke noen verdi i andres ekle kropper, kroppslukter, kroppsvæsker og bakterier og virus, som er det man står igjen med om man separerer sex og følelser sånn som menn gjør. 

-ts

Anonymkode: 7a299...e90

Da er det virkelig ikke noe galt med menn, men heller deg og ditt forhold til kropp og seksualitet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Omtrent ALT. Ser virkelig ikke noen verdi i andres ekle kropper, kroppslukter, kroppsvæsker og bakterier og virus, som er det man står igjen med om man separerer sex og følelser sånn som menn gjør. 

-ts

Anonymkode: 7a299...e90

Alle menn gjør ikke det!!! Hilsen voksen kvinne.

Anonymkode: e57a4...515

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor lage en tråd om dette ts,hold deg alene om du ønsker det.du hater jo menn.hilsen dame med gode erfaringer ang snille menn.

Anonymkode: e57a4...515

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn har ingen verdi for meg om alt de kan tilby meg er sex og vice versa. Jeg syns det er totalt uinteressant og det ødelegger rett og slett seksualiteten min.

Så du liker ikke sex, også ødelegger det at menn liker sex seksualiteten din???

Kjære lille deg, du har jo ikke hatt noe seksualitet i utgangspunktet. Du var jo aseksuell til å begynne med.

 

Men forøvrig er det flott at vi har luket ut enda en mannehater fra dating markedet. De er så bortkasta å bruke tid på. Og spesielt aseksuelle mannehatere, da får man jo ikke en gang en pump & dump ut av dem.

Anonymkode: 2a4e5...a87

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hvor disse fæle mannfolkene som bare utnytter er. Kvinne 34.

Anonymkode: 1447d...892

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, a l'orange skrev:

Og! Det viktigste av alt! 

Man er nødt til å velge mellom å bruke opp sin seksuelle energi på å ha fri sex før man inngår forhold, og det å spare litt på kruttet til man inngår forhold. Ser jo bare hvordan alle slutter å ha sex med partneren etterhvert, ingen fikser forhold lengre. Det går utover alle.

Men det merker man jo stort sett bare senere, når det er for sent. 

Flere og flere voksne anbefaler folk å heller satse på forhold enn på å pule rundt. Man bør lytte til de, er min mening. 

Jeg kan også si at det er min erfaring at de rundt meg som har hatt et løselig forhold til sex, og tenkt at mest mulig er best mulig, er de samme som senere sliter i relasjoner. Har ingen undersøkelser på det, det er bare en observasjon.

Enig i det jeg har utmerket med svar, er du "innenfor normalen" vil det påvirke deg negativt, bare mennesker med manglende evner på diverse områder som ikke blir svekket av slik adferd.

Anonymkode: 55a95...b59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er en straffereaksjon.

Hvis du ikke klarer å se det selv, mangler du/dere selvinnsikt. Nok et trekk som gjør at jeg ikke orker mer av menn. Måten dere argumenterer på er bare slitsomt.

Anonymkode: 932c7...349

Du har hatt uflaks med menn.

Jeg tror helt enkelt at du ikke liker sutring og masing, og at det er folk som maser og sutrer du har noe imot. 

Skal du igjen kose deg med en mann så finn en som ikke sutrer og maser. Verre er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, a l'orange skrev:

Lett for deg å si, muligens, hvis du kan gå til postkassa eller på butikken i fred?

Masete og innpåslitne menn er de mennene som er mest synlige. De som er mer avslappet hopper ikke fram og er vanskeligere å oppdage.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du liker ikke sex, også ødelegger det at menn liker sex seksualiteten din???

Kjære lille deg, du har jo ikke hatt noe seksualitet i utgangspunktet. Du var jo aseksuell til å begynne med.

 

Men forøvrig er det flott at vi har luket ut enda en mannehater fra dating markedet. De er så bortkasta å bruke tid på. Og spesielt aseksuelle mannehatere, da får man jo ikke en gang en pump & dump ut av dem.

Anonymkode: 2a4e5...a87

:kvalm:

Anonymkode: fc8b6...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"få sex"? Det er da noe man gjør i felleskap 🤣 

Kunne aldri falt meg inn å mase om sex, det blir å synke for lavt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror du siler ut de mennene som nærmest ser på kvinnen som et objekt og bare vil ha sex dersom du ikke gir sex med en gang og går for å bli bedre kjent først. 

Skal man trekke frem "før i tiden" da mennene var mer gentlemen, så var jo kvinnene også langt mer kostbare. 

Nå gir jo mange kvinner alt med en gang, så mannen trenger ikke kjempe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, a l'orange said:

Selvfølgelig.

Men det går antageligvis utover deg også, eller i alle fall den gruppen som oppfører seg som deg, at en større og større andel norske jenter og kvinner mister tryggheten og lysten på menn. Det snevrer inn markedet, slik at de som blir igjen, er de som ingen jakter på, eller som er så harde at de ikke lar seg merke av det.

Eventuelt at det hele starter bra, men så enten finner du ut at hun har hatt vill sex med andre som hun ikke vil ha med deg, og blir sjalu, eller hun gidder ikke lengre ha sex, siden hun «er ferdig med den delen av livet» når hun bikker tredve.

Det må da være skrekkelig kjedelig å legge sex på hylla etter tredve. Jeg ser på det som normalt å ikke ha sex like ofte etter en stund i forhold, når forelskelsen roer seg. 

Vil ikke slike menn sile seg selv ut av markedet da? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...