Gå til innhold

Menns fokus på sex og "få sex" har gjort meg aseksuell og fått meg til å mislike menn som kjønn.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så drittlei av alt fokuset på sex i samfunnet og da spesielt all sutringen fra menn om "å få sex". Jeg blir forbannet og det gjør at jeg ikke har lyst til å ha noe med menn å gjøre. Menn har ingen verdi for meg om alt de kan tilby meg er sex og vice versa. Jeg syns det er totalt uinteressant og det ødelegger rett og slett seksualiteten min. Flere som tenker som meg?

Anonymkode: 7a299...e90

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du tenker at fordi noen men er sutrete så liker du ikke andre menn heller? Sikker på at det ikke heller er du og din instilling til ting som ødelegger seksualiteten din? Kan du ikke isteden prøve å gi blaffen i tapere og fokusere på menn du faktisk respekter? Jeg kan forstå om det blir færre og færre av dem om dagen, sånn er det vel mange som tenker, men det må da være noen ålreite igjen som du kan rette fokuset ditt mot, liksom?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. 3 år uten. Helt topp. Lei av å bli lurt. Være en av flere osv. Nei mannfolk får takke seg selv. For 50 år siden fantes det gentlemen. Nå er det bare fellestroll igjen. Full i sykdommer og emosjonelle mangler.

Anonymkode: 0cd5e...cdf

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å huske på at ikke alle menn er like ille som mennene man finner på internett.

Anonymkode: 3aa91...9c8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! 

Rasisme er jo bare flisespikkeri sammenliknet med hva dere spyr ut. 

Anonymkode: c9605...0c0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp. 3 år uten. Helt topp. Lei av å bli lurt. Være en av flere osv. Nei mannfolk får takke seg selv. For 50 år siden fantes det gentlemen.

Ja men kvinner skrek etter likestilling og fikk det. Det med likestilling fjernet også gentlemenn holdningen.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og sutre om å "få sex" og kvinner må "ta en for laget" og ha sex med menn som ellers ikke får seg no' osv osv - samtidig - så snakker nedsettende om kvinner som faktisk har et aktivt sexliv og kunne aldri i verden tenkt å stifte familie med ei dame som "har hora rundt". Eh.. Neivel? Og ser ikke at de faktisk i stor grad sjøl skaper denne knuten. 

Om de ikke veide kvinners verdi i hennes seksuelle forhistorie når det kommer til den tid at karene (endelig) får lyst på familie og barn - så hadde vel ikke kvinner trengt å vokte seg så vel for å bli "verdiforringet" (for å bruke deres egne ord - pjuke...!) Og det kunne stått langt bedre til med seksuelle gleder - for begge kjønn - også utenfor tosomhet med familie som mål.

For jenter er faktisk også kåte, men mange (jeg i hvert fall) tenker framover og begrenser meg sterkt - for å unngå å bli dømt av de samme mennene som per nå er så innmari hypp på å knulle meg, den dagen jeg er klar for familie og barn. 

Hei, gutter! Her er en tanke - om dere virkelig ønsker masse sex, hva med å begynne å snakke pent om kvinner som ønsker det samme......? 

Anonymkode: 7811a...1c4

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi! 

Rasisme er jo bare flisespikkeri sammenliknet med hva dere spyr ut. 

Anonymkode: c9605...0c0

Hysjda, her inne eksisterer det kun kvinnehat har jeg lest. Dette er visst slik det skal være 🙄

Anonymkode: fa3d3...e6e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delvis enig. To år uten sex. Gidder faen ikke hvis pulings er alt de vil ha. Byr meg imot å ha sex hvis det ikke er forelskelse. Drit og dra. 

Anonymkode: e6f17...396

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og sutre om å "få sex" og kvinner må "ta en for laget" og ha sex med menn som ellers ikke får seg no' osv osv - samtidig - så snakker nedsettende om kvinner som faktisk har et aktivt sexliv og kunne aldri i verden tenkt å stifte familie med ei dame som "har hora rundt". Eh.. Neivel? Og ser ikke at de faktisk i stor grad sjøl skaper denne knuten. 

Om de ikke veide kvinners verdi i hennes seksuelle forhistorie når det kommer til den tid at karene (endelig) får lyst på familie og barn - så hadde vel ikke kvinner trengt å vokte seg så vel for å bli "verdiforringet" (for å bruke deres egne ord - pjuke...!) Og det kunne stått langt bedre til med seksuelle gleder - for begge kjønn - også utenfor tosomhet med familie som mål.

For jenter er faktisk også kåte, men mange (jeg i hvert fall) tenker framover og begrenser meg sterkt - for å unngå å bli dømt av de samme mennene som per nå er så innmari hypp på å knulle meg, den dagen jeg er klar for familie og barn. 

Hei, gutter! Her er en tanke - om dere virkelig ønsker masse sex, hva med å begynne å snakke pent om kvinner som ønsker det samme......? 

Anonymkode: 7811a...1c4

Problemet er at hvis kvinner "horer" rundt på samme måte fører det til en haug med løsunger noe som har skjedd. Og det er synd for ungene som vokser opp uten en far.

Det var en grunn for at kvinner før i tiden var forsiktige med hvem de lå med, nettopp med tanke på familien. Dagens datingkultur er rett og slett kreft i mine øyne, svært overfladisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, hocane skrev:

Ja men kvinner skrek etter likestilling og fikk det. Det med likestilling fjernet også gentlemenn holdningen.

Dette bare understreker poenget. Men straffer oss for å ville ha likestilling/rettferdighet, sier jo sitt om dem. Går til frontalangrep hele tiden. Er veldig lite tiltrekkende.

Enig med TS.

4 minutter siden, hocane skrev:

Problemet er at hvis kvinner "horer" rundt på samme måte fører det til en haug med løsunger noe som har skjedd. Og det er synd for ungene som vokser opp uten en far.

Det var en grunn for at kvinner før i tiden var forsiktige med hvem de lå med, nettopp med tanke på familien. Dagens datingkultur er rett og slett kreft i mine øyne, svært overfladisk.

Det spørs hvor lenge vi orker mer av dette...

Anonymkode: 932c7...349

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette bare understreker poenget. Men straffer oss for å ville ha likestilling/rettferdighet, sier jo sitt om dem. Går til frontalangrep hele tiden. Er veldig lite tiltrekkende.

Enig med TS.

Det på ingen måte straffer kvinner. Det ER jo likestilling. Det at menn alltid skal betale på første date hvor er likestilling i det?

Problemet med enkelte feminister er de har lyst på alle de fine tingene med likestilling, men nekter å ta imot konsekvensene av det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, hocane skrev:

Problemet er at hvis kvinner "horer" rundt på samme måte fører det til en haug med løsunger noe som har skjedd. Og det er synd for ungene som vokser opp uten en far.

Det var en grunn for at kvinner før i tiden var forsiktige med hvem de lå med, nettopp med tanke på familien. Dagens datingkultur er rett og slett kreft i mine øyne, svært overfladisk.

Og det var det du klarte å trekke utav det soleklare dilemmaet.....? At de menn som skriker høyest om at de ikke får sex, også er samme mennene som snakker dritt om kvinner som har hatt mye sex.

Det finnes svært gode prevensjoner, nødprevensjon og attpåtil lett tilgjengelig å avslutte uønska svangerskap. "En haug med lausunger"  er ikke del av problemstillinga - og ikke del av kritikken mot kvinner som faktisk har hatt mye sex, flere partnere - det går kun på hennes moral og "verdi". Selv disse "incels" som sutrer høyest om å ikke få seg noe, kan visst ikke tenke seg å ha sex med kvinner som ikke er nærmest jomfruer. (ifølge deres egne dogmer). Men godt forsøkt på å vri problemstillinga 😉

At datingkulturen idag er svært overfladisk derimot, kan jeg være enig i. I hvert fall deler av den - det som foregår via apper og nettjenester blir utseende og sexfokus, spesielt fra menn sin side - som ser det mer som å "hooke opp" med kvinner for noe raskt, enn å reelt sett være interessert. 

 

Anonymkode: 7811a...1c4

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, hocane skrev:

men nekter å ta imot konsekvensene av det.

Dette er en straffereaksjon.

Hvis du ikke klarer å se det selv, mangler du/dere selvinnsikt. Nok et trekk som gjør at jeg ikke orker mer av menn. Måten dere argumenterer på er bare slitsomt.

Anonymkode: 932c7...349

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes svært gode prevensjoner, nødprevensjon og attpåtil lett tilgjengelig å avslutte uønska svangerskap. "En haug med lausunger"  er ikke del av problemstillinga - og ikke del av kritikken mot kvinner som faktisk har hatt mye sex, flere partnere - det går kun på hennes moral og "verdi". Selv disse "incels" som sutrer høyest om å ikke få seg noe, kan visst ikke tenke seg å ha sex med kvinner som ikke er nærmest jomfruer. (ifølge deres egne dogmer). Men godt forsøkt på å vri problemstillinga 😉

Tydeligvis ikke siden antallet alenemødre aldri har vært høyere og stiger for hvert år som går.

Endret av hocane
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, hocane skrev:

Ja men kvinner skrek etter likestilling og fikk det. Det med likestilling fjernet også gentlemenn holdningen.

Såeh.... Halvparten av jordens befolkning må enten finne seg i å bli behandla generelt ufint - eller å være undertrykka, ufrie og leve sitt liv på premissene fra den andre halvparten av jordas befolkning?

Er det seriøst slik du ser verden? 

Om kvinner ikke ønsker å bli behandla som eiendeler, så har de selv å takke om de blir behandla som dritt...? Er vi seriøst ikke kommet lengre.....? De menn jeg velger å omgås, tenker i hvert fall ikke slik, og i mitt hverdagsliv ser de ut til å (heldigvis) være i flertall. Verden er nok ikke like grumsete som en kan få inntrykk av på nett. 

Anonymkode: 7811a...1c4

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er en straffereaksjon.

Hvis du ikke klarer å se det selv, mangler du/dere selvinnsikt. Nok et trekk som gjør at jeg ikke orker mer av menn. Måten dere argumenterer på er bare slitsomt.

Hvordan er det fair at menn fortsatt skal drive å betale for damer når damer nå tjener penger på lik linje som menn, mange tjener til og med mer? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Såeh.... Halvparten av jordens befolkning må enten finne seg i å bli behandla generelt ufint - eller å være undertrykka, ufrie og leve sitt liv på premissene fra den andre halvparten av jordas befolkning?

Haha herregud du misforstår jo hva jeg sier. Jeg sier ikke at menn skal behandle damer ufint, men at vi skal behandle dem på lik linje som hvordan vi behandler andre menn.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn har fortsatt stor verdi for meg selv om jeg er singel. Både verdi som person og sexpartner. 

Anonymkode: 5606f...d92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, hocane skrev:

Ja men kvinner skrek etter likestilling og fikk det. Det med likestilling fjernet også gentlemenn holdningen.

signert

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...