Gå til innhold

Menns fokus på sex og "få sex" har gjort meg aseksuell og fått meg til å mislike menn som kjønn.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, a l'orange said:

Ønske seg, jo! Men man må være realistisk.

Det å stadig ville ha alt, men ikke gi avkall på noe, er et regnestykke som aldri går opp. Likevel sitter det temmelig langt inne for enkelte å innse at det må være sånn, så dette har i alle år vært kjekk politikk fra venstresida å lokke til seg de mest naive mennesker. Det høres jo så fint ut, eller hva? Både og! Jatakk begge deler!

Hadde man vært godhjertet, realistisk - og ikke bare maktsyk - burde de som satte i gang prosjektet ha undersøkt de ulike scenarioene før man satte igang å hjernevaske befolkningen. Og de som sluker dette, burde ha stoppet opp og spurt seg selv om det var en liten skrift noe sted.

Jeg har nå i grunnen begge deler jeg da, så jeg vet at det kan være mulig 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan i alle dager slutter du det ut av det jeg skrev? Kvinner er ikke menn, kommer aldri til å bli menn eller ha de eksakt samme behovene som menn og vice versa. Så å behandle kvinner som om de var menn er i beste fall absurd, men helst bare 100% idiotisk. Kvinner behandler jo heller ikke menn som om de er kvinner??

-ts

Anonymkode: 7a299...e90

For å likestille kjønnene må de behandles likt. Man kan ikke ha likestilling og samtidig særbehandle kjønnene.

Anonymkode: 1ad50...087

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så drittlei av alt fokuset på sex i samfunnet og da spesielt all sutringen fra menn om "å få sex". Jeg blir forbannet og det gjør at jeg ikke har lyst til å ha noe med menn å gjøre. Menn har ingen verdi for meg om alt de kan tilby meg er sex og vice versa. Jeg syns det er totalt uinteressant og det ødelegger rett og slett seksualiteten min. Flere som tenker som meg?

Anonymkode: 7a299...e90

Jeg er en mann i begynnelsen av 20-årene, og jeg tenker som deg, bare innerst inne hvor ingen får vite om det - jeg óg har mistet sexlysten i blant av samme grunn. Jeg blir ikke frustrert, ikke forbannet heller, for hva kan man gjøre? Jeg har både venninner og kompiser som ligger rundt hele tiden, men jeg har også de som ikke ligger rundt hele tiden. Jeg føler at man ofte er så innstilt på at alle skal ha den standaren man ønsker at man glemmer at det finnes mange av de "gode" også.

Lagde meg en bruker bare for å kommentere på at ikke alle menn er slik, og at menn også kan føle det slik du føler.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Katten.2.0 said:

Hva er galt med sex?

Menn😜

Anonymkode: b8dee...7c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For å likestille kjønnene må de behandles likt. Man kan ikke ha likestilling og samtidig særbehandle kjønnene.

Anonymkode: 1ad50...087

Helt enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Menn😜

Anonymkode: b8dee...7c7

Har hørt rykter om at det finnes menn som er gode i senga. Kanskje man kan se etter det på finn.no?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
7 hours ago, AnonymBruker said:

 jeg ikke har lyst til å ha noe med menn å gjøre. Anonymkode: 7a299...e90

Kjempebra, da føler nok mange menn seg bedre. Det er ikke så mange menn som ser etter en partner med masse bitterhet, sutring, klaging, negativitet, nedsettende stereotyper og generell misnøye. Så du gjør nok rett i å holde deg unna menn.

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Hva er galt med sex?

Absolutt alt. Hvis det kun er med  en eller annen random fyr. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn😜

Anonymkode: b8dee...7c7

Hehe, bravo. Kunne ikke sagt det bedre selv 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så drittlei av alt fokuset på sex i samfunnet og da spesielt all sutringen fra menn om "å få sex". Jeg blir forbannet og det gjør at jeg ikke har lyst til å ha noe med menn å gjøre. Menn har ingen verdi for meg om alt de kan tilby meg er sex og vice versa. Jeg syns det er totalt uinteressant og det ødelegger rett og slett seksualiteten min. Flere som tenker som meg?

Anonymkode: 7a299...e90

Veldig få i den virkelige verden tenker som deg. De aller fleste kvinner vil ha sex og de vil ha en mann.

Du har kanskje lagt merke til at mange kvinner skrivet her og klager på at mannen ikke vil ha sex.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Hva er galt med sex?

Omtrent ALT. Ser virkelig ikke noen verdi i andres ekle kropper, kroppslukter, kroppsvæsker og bakterier og virus, som er det man står igjen med om man separerer sex og følelser sånn som menn gjør. 

-ts

Anonymkode: 7a299...e90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, a l'orange said:

Bra for deg, men tror du bør ta på alvor at ikke alle klarer det, det er jo en grunn til at slike tråder som denne - og mange lignende - oppstår.

Jeg prøver bare å få med noen nyanser her for du var svært så bombastisk i innlegget ditt. Noen klarer å få begge deler, andre ikke, men den dagen folk slutter helt å drømme om å få bra ting på flere fronter har de vel nærmest gitt opp? Det høres litt trist ut, synes jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, a l'orange said:

Unge menn, må jeg be!

Og de har lært at det er sånn verden er. At kvinner liker sex på samme måte som menn liker sex. Jo mer jo bedre.

Og det har vi alle skyld i at de har lært.

Det vil si, det har vi ikke, men de som har skylda nekter å ta ansvar.

Derfor mener jeg at det er på tide at unge mennesker lytter til eldre mennesker og lytter til deres erfaringer. Hva ville de gjort om de kunne levd livet om igjen.

 

Hind, jeg behover ikke «nyanser». «Nyanser» er for feiginger, som helst ikke vil innse at feminisme er et feilspor. Jeg jobber heller enn å drømme.

Jeg også. Det er derfor jeg har det jeg har i dag, men uten feminismen hadde ikke jeg hatt mulighet til å gjøre karriere og legge meg opp penger, så jeg er evig takknemlig overfor de som tok den kampen for meg. Jeg liker forresten sex like godt som menn og tviler på at de som ikke gjør det har hatt gleden av å ha gode elskere. Enten det eller så har de ikke turt å bli kjent med sin egen kropp. God sex har enormt mye å si for helsen, både den fysiske og den mentale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er nok du ikke kjæresteemne  for en mann. Han kan jo ikle ha solosex resten av livet selv om han er i et parforhold. Sex er en viktig del i et forhold. 

Anonymkode: f97ec...0e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, a l'orange said:

Så snakk for deg selv da, som om du faktisk er voksen, og ikke et barn - eller kanskje kvinne? - som er avhengig av andre, for å tørre å si noe. 

Hvem var den der til? Du må sitere den du snakker til ellers blir det bare rot her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...