Gå til innhold

Innafor å be med date på fjelltur?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg mener ikke Galdhøgpiggen, men mye fin natur og lette stier rundt her, så tenkte kanskje det kunne være en fin aktivitet... særlig for å bli litt bedre kjent? Det er ikke noen offisiell date, skal bare møtes for å bli bedre kjent. Virker det innafor, nå med sommer og sol?

Anonymkode: 6a224...646

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innafor hva da? Men det høres ut som den eneste daten i verden jeg ville vært komfortabel med.

Anonymkode: 93a07...fb3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så smart synes jeg. Hva om en av dere på bæsje på fjellturen? Hva gjør du da?

Anonymkode: 495fc...810

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke så smart synes jeg. Hva om en av dere på bæsje på fjellturen? Hva gjør du da?

Anonymkode: 495fc...810

Da går man langt inni skogen og gjør det man må, no big deal.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt overlykkelig for å få en sånn invitasjon ihvertfall. Ta med en skikkelig god matpakke, så kan det vel ikke bli stort bedre 👍🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om den andre virker som en fjelltur-person, så er det helt innafor og hyggelig. Jeg hadde ikke takket ja til det som første date pga elendig kondisjon og at jeg vil vi skal bli kjent på litt annen arena enn meg pesende bak uten å klare snakke særlig :ler:Har reist på fjelltur et par dater senere når vi allerede kjente hverandre litt i stedet. 

Endret av Moonwalker
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt nydelig aktivitet og en annen ting, da får du en pekepinn på om dere deler gleden over å bruke naturen. Ikke alle liker turer i skog og mark og da er det kanskje en dårlig match å være ett par hvor en vil ut og en annen vil sitte hjemme uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge dette er en aktivitet du liker selv høres det veldig bra ut :) Og lurt å gå et sted med flere veimuligheter, så kan dere bestemme hvor langt dere vil gå etter som hvor bra stemningen er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja! Definitivt innafor, særlig hvis det gjenspeiler deg og dine interesser. Ta evt ned primus og kok kaffe?! Eller ta med håndkle så dere kan bade? Noe litt artig som gjør det minneverdig 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres helt topp ut, men ville tatt en rolig tur sånn i starten. Ta med noe godt å spise, sett dere ned et sted ved et vann, og bare ta det helt med ro. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Made4u
På 15.7.2018 den 18.18, AnonymBruker skrev:

Ja hadde jeg likt :)

Anonymkode: 77c00...b91

Håper ikke du her siktet til bæsje-meldingen over din egen melding... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.7.2018 den 14.33, AnonymBruker skrev:

Ikke så smart synes jeg. Hva om en av dere på bæsje på fjellturen? Hva gjør du da?

Anonymkode: 495fc...810

Jeg må bare få lov å si at dette er et eksempel på hvorfor KG er helt genialt tidsfordriv! :)

Vedrørende trådens tema: god ide så lenge du tilpasser turen litt etter forholdene. Typisk ikke velg en knallhard tur som tar hele dagen...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...