Gå til innhold

Tarot 15.07.18 - for de med barn


SpåKonemateriale

Anbefalte innlegg

11 timer siden, kaseni skrev:

Trym

Eskil

Leser for det øverste navnet. 

En gutt med energi og noe aggresjon. Han er sta og kan nekte å høre etter om han finner en aktivitet han gjerne vil fullføre. Det er noe her når det gjelder rettferdighetssans, og at han lett kan kjenne på tunge følelser når han kjenner på urettferdighet. Har vansker med å se det store bildet, og føler "de andre" er de slemme når det ikke går hans vei. Litt vanskelig å forklare, men mulig det sier noe for deg. Dette er dog noe som kommer til å svinner hen etterhvert. Det er tegn til lederskapsevner og høy emosjonell intelligens i hans fremtid.

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, Macaroni skrev:

Lainen

Sterk, sassy, hopper rett uti aktiviteter. Blir lett "sur" når det ikke får viljen sin. Snur da ryggen til og setter opp vegger, blir vanskelig å nå inn til. Det var alt jeg fikk her.

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Spesialpedagog skrev:

Skatten min

Et barn som liker å lekeslåss, elsker å vinne. Beundrer yrket til et av sine foreldre, ønsker å bli det samme, bruker yrket i lek. Sosial, likt av andre barn. 

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, sobrello skrev:

Alesasa

Det dukker ikke opp kjempemye her, men "min" eller "den er min!" Er her. Muligens er/har barnet vært i en fase der eierskap over ting har vært krevende? Liker å studere vakre ting, og har lyst til å eie dem.

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Poppeloppane skrev:

C ☺️

Er dette et veldig lite barn? Kortene viser til en tid hvor barnet er nærmest nyfødt, derfor er det ingen tydelige personlighetstrekk eller opplevelser her. Det vises et svært elsket barn, der fødselen har vært "brå". Tenker at det kan være at barnet var for tidlig eller at det var veldig kort tid fra rier til fødsel.

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, TeamWP skrev:

Tuppa

Et snilt og omtenksomt barn. Følsom og følende. Har blitt lært til å dele, og er god på det. Vil bli et fantastisk søsken og god rollemodell. 

Mvh.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SpåKonemateriale skrev:

Et snilt og omtenksomt barn. Følsom og følende. Har blitt lært til å dele, og er god på det. Vil bli et fantastisk søsken og god rollemodell. 

Mvh.

Jenta mi på en prikk dét ja😍takk⚘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, SpåKonemateriale skrev:

Beklager forsinkelsen, dukket opp noe. 

Her er et tankefullt barn. Det vises mest til en opplevelse her, muligens en som førte til en sykehusinnleggelse, i det minste en tur til legevakten. Bandasje-type stoff vises. Sannsynligvis et guttebarn da en maskulin figur er her, men det er ikke alltid det betyr det. Liker å leke alene og er rolig i leken for det meste.

Mvh.

Ikke noe å beklage det! Jeg er svært satt ut, alt stemmer på en prikk. ❤ Har flere, håper du vil se på hvertfall en til? Det er gulljenten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Lykkehjerte skrev:

Ikke noe å beklage det! Jeg er svært satt ut, alt stemmer på en prikk. ❤ Har flere, håper du vil se på hvertfall en til? Det er gulljenten.

Jeg prøver siden du spør så fint.

Kommer ikke opp noen detaljer, egentlig. Kortene vil til et tidlig stadie, type fødsel/nyfødt. Det er mange som er glad i barnet, og det er omringet av vakre gjenstander. Muligens er det en utgift her som dere har i forhold til barnet, som andre foreldre ofte ikke har.

Mvh.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, SpåKonemateriale skrev:

Jeg prøver siden du spør så fint.

Kommer ikke opp noen detaljer, egentlig. Kortene vil til et tidlig stadie, type fødsel/nyfødt. Det er mange som er glad i barnet, og det er omringet av vakre gjenstander. Muligens er det en utgift her som dere har i forhold til barnet, som andre foreldre ofte ikke har.

Mvh.

 

Hva skal jeg si, ble svært satt ut på forrige, og minst like mye satt ut nå! Er i sjokk, du er svært dyktig! ❤ Tusen takk! ❤

Endret av Lykkehjerte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lykkehjerte skrev:

Hva skal jeg si, ble svært satt ut på forrige, og minst like mye satt ut nå! Er i sjokk, du er svært dyktig! ❤ Tusen takk! ❤

Så hyggelig tilbakemelding! Er datteren din veldig liten eller drog du tråder fra den tiden hun var liten?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, SpåKonemateriale skrev:

Så hyggelig tilbakemelding! Er datteren din veldig liten eller drog du tråder fra den tiden hun var liten?

Sendte deg pm😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, SpåKonemateriale skrev:

Er dette et veldig lite barn? Kortene viser til en tid hvor barnet er nærmest nyfødt, derfor er det ingen tydelige personlighetstrekk eller opplevelser her. Det vises et svært elsket barn, der fødselen har vært "brå". Tenker at det kan være at barnet var for tidlig eller at det var veldig kort tid fra rier til fødsel.

Mvh.

Brukte kun 4 timer fra første rie til fødsel😌 ikke liten, 9 år. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Poppeloppane skrev:

Har en til også: M 

Hvis du vil prøve😊💓

Tegn til at det er en gutt. En som klarer å være glad på andres vegne. Liker fantasy- og action-underholdning, men observerer det på en rolig og oppmerksom måte. Liker svart og mørke farger. Vil bli fornuftig økonomisk, men gjerrig.

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, SpåKonemateriale skrev:

Tegn til at det er en gutt. En som klarer å være glad på andres vegne. Liker fantasy- og action-underholdning, men observerer det på en rolig og oppmerksom måte. Liker svart og mørke farger. Vil bli fornuftig økonomisk, men gjerrig.

Mvh.

Hun er en jente. Liker blått ganske godt. Er rolig av natur😊 Faren er økonom😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.7.2018 den 5.33, SpåKonemateriale skrev:

Et barn som liker å lekeslåss, elsker å vinne. Beundrer yrket til et av sine foreldre, ønsker å bli det samme, bruker yrket i lek. Sosial, likt av andre barn. 

Mvh.

Takk for at du tok deg tid, dessverre var det denne gangen ikke så mye som beskriver mitt barn, men kjekt at du prøvde. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

13 timer siden, Poppeloppane skrev:

Hun er en jente. Liker blått ganske godt. Er rolig av natur😊 Faren er økonom😂😂

 

51 minutter siden, Spesialpedagog skrev:

Takk for at du tok deg tid, dessverre var det denne gangen ikke så mye som beskriver mitt barn, men kjekt at du prøvde. 

Takk for tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.7.2018 den 5.37, SpåKonemateriale skrev:

Det dukker ikke opp kjempemye her, men "min" eller "den er min!" Er her. Muligens er/har barnet vært i en fase der eierskap over ting har vært krevende? Liker å studere vakre ting, og har lyst til å eie dem.

Mvh.

Hun låner mye klær og sminke fra meg og elsker å shoppe og kjøpe sminke og klær så kan stemme dette

Anonymkode: 744fe...e44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...