Gå til innhold

Tarot 15.07.18 - for de med barn


SpåKonemateriale

Anbefalte innlegg

Hei!

Krav for å bli lest for:

1. Ingen anonyme brukere

2. Skriv kun fornavnet til barnet/et av barna, eller et kallenavn for det som betyr noe for deg. Må være biologiske menneskebarn.

3. Ingen spørsmål. Det jeg ønsker å gjøre i dag er å lese personligheten og muligens en opplevelse barnet har hatt. Dette er veldig nytt for meg, jeg styrer helst unna å lese om noen som står nær den som blir lest for.

4. Gi tilbakemelding om hvorvidt du følte det stemte.

Vel møtt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde sikkert vært moro å se om du hadde truffet, men jeg ønsker virkelig ikke å knytte mitt barns navn opp mot min bruker.

Kunne du brukt noe annet enn barnets navn, noe som ikke kan identifiseres like lett på åpent forum, eller kuttet ut regelen med at det må være en bruker som outer barnet sitt? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Polly Ester skrev:

Hadde sikkert vært moro å se om du hadde truffet, men jeg ønsker virkelig ikke å knytte mitt barns navn opp mot min bruker.

Kunne du brukt noe annet enn barnets navn, noe som ikke kan identifiseres like lett på åpent forum, eller kuttet ut regelen med at det må være en bruker som outer barnet sitt? 

Takk for innspill, Polly Ester. Dette har jeg tatt hensyn til i punkt 2, der man kan bruke et kallenavn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå syns jeg du går litt for vidt med spåingen din. Hold deg på alternativ forumet.

Anonymkode: 96ca9...6b9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, blabla1 skrev:

Matilde

Her er det et rakrygget barn som liker å gjøre ting med voksne. Tegn til at hun er glad i å lage ting, kanskje et håndverk som er noe utenom det vanlige for hennes kjønn og/eller alder. Det er et hovdyr her, kanskje en gjenstand hun er veldig glad i eller som dere har dekorert rommet med. Alt i alt er fornøyd og sunt barn.

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå syns jeg du går litt for vidt med spåingen din. Hold deg på alternativ forumet.

Anonymkode: 96ca9...6b9

Enig. Og jeg er selv aktiv i de trådene på alternativ. Det får være for de som liker denne typen underholding :)

Anonymkode: b9344...70a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SpåKonemateriale skrev:

Her er det et rakrygget barn som liker å gjøre ting med voksne. Tegn til at hun er glad i å lage ting, kanskje et håndverk som er noe utenom det vanlige for hennes kjønn og/eller alder. Det er et hovdyr her, kanskje en gjenstand hun er veldig glad i eller som dere har dekorert rommet med. Alt i alt er fornøyd og sunt barn.

Mvh.

Definitivt rakrygget, men ikke nødvendigvis så glad i å gjøre ting med voksne, har alltid vært veldig selvstendig. Driver ikke med noe spesielt håndarbeid, men vi har fått beskjed om at måten hun leker på er unik for hennes alder. Hvilke gjenstander hun favorittiserer endres ofte, men alt fra frost er stadig populært. Ikke en enkeltleke som skiller seg ut. 

Anonymkode: 4f6f7...cff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Definitivt rakrygget, men ikke nødvendigvis så glad i å gjøre ting med voksne, har alltid vært veldig selvstendig. Driver ikke med noe spesielt håndarbeid, men vi har fått beskjed om at måten hun leker på er unik for hennes alder. Hvilke gjenstander hun favorittiserer endres ofte, men alt fra frost er stadig populært. Ikke en enkeltleke som skiller seg ut. 

Anonymkode: 4f6f7...cff

Den skulle ikke være anonym 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, SpåKonemateriale skrev:

Hei!

Krav for å bli lest for:

1. Ingen anonyme brukere

2. Skriv kun fornavnet til barnet/et av barna, eller et kallenavn for det som betyr noe for deg. Må være biologiske menneskebarn.

3. Ingen spørsmål. Det jeg ønsker å gjøre i dag er å lese personligheten og muligens en opplevelse barnet har hatt. Dette er veldig nytt for meg, jeg styrer helst unna å lese om noen som står nær den som blir lest for.

4. Gi tilbakemelding om hvorvidt du følte det stemte.

Vel møtt!

Gullet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, SpåKonemateriale skrev:

Hei!

Krav for å bli lest for:

1. Ingen anonyme brukere

2. Skriv kun fornavnet til barnet/et av barna, eller et kallenavn for det som betyr noe for deg. Må være biologiske menneskebarn.

3. Ingen spørsmål. Det jeg ønsker å gjøre i dag er å lese personligheten og muligens en opplevelse barnet har hatt. Dette er veldig nytt for meg, jeg styrer helst unna å lese om noen som står nær den som blir lest for.

4. Gi tilbakemelding om hvorvidt du følte det stemte.

Vel møtt!

C

Anonymkode: 3c814...47c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Lykkehjerte skrev:

Gullet 

Beklager forsinkelsen, dukket opp noe. 

Her er et tankefullt barn. Det vises mest til en opplevelse her, muligens en som førte til en sykehusinnleggelse, i det minste en tur til legevakten. Bandasje-type stoff vises. Sannsynligvis et guttebarn da en maskulin figur er her, men det er ikke alltid det betyr det. Liker å leke alene og er rolig i leken for det meste.

Mvh.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...