Gå til innhold

@riels bryllupsdagbok –veien mot alteret

@riel

Anbefalte innlegg

Oooh, spennende! Min også - forespeilet ca. 15. mai! *iiik*

:hoppe:

ÅÅÅÅÅ det skal bli så kjekt altså!!!! Du skal vel legge ut bilde. Hvis ikke må du sende det på mail til meg. Jeg regner med jeg legger ut bilde her. Typen er for opptatt med sine datating til å snoke uansett (han er skikkelig nørd) :ler: )

Glemte å skrive det tidligere. Var i byen i dag, og fikk gleden av å se et lykkelig nygift brudepar da de kom ut fra domkirka :bryllup:

De var så fine, og det så så romantisk :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Teletubbien

Mørn mørn @riel :klem:

Under over alle under, her er jeg altså! Hadde aldri trodd at vi skulle gifte oss enda, vi bare bråbestemte oss siden Hulemannen får en saftig ferielønn (han var i utlandet i nesten hele fjor :roll: ).... Vi fant ut at nå prioriterer vi oss også bare gifter vi oss :ler:

Det er så inni hampen spennende, men jeg innser jo at det er grunner for at folk bestemmer seg for dette og bruker et års tid på planlegging :roll: - gisp, sier jeg bare.... Har sittet i tlf, og løpt rundt som en forvirra høne den siste uka, bare helt villt altså :wink: Regner med at ting roer seg når jeg får unna disse hastesakene, som i og for seg burde vært gjort for lenge siden :oops: Har laget en bryllupsbok der jeg skriver opp alle jeg ringer til, avtaler, hva jeg skal fikse fremover, hodepiner, hva Hulemannen skal gjøre, ideer osv osv....

Hva i huleste skal du skrive inni invitasjonene @riel og ikke minst :

~ Hvilken musikk spiller du i selve bryllupet????

Jeg vil så helst unngå svensktoppar hele kvelden, som min mor heftig argumenterer for - men samtidig ha musikk som folk vil danse til som ikke er antikk?!?! Any ideas???

See U :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tubbi!!!!!!

Så kjekt med besøk fra deg min gode venn :)

Du har nok litt knapt med tid ja, men det går nok bra dette skal du se :wink:

I invitasjonen skriver du bare noe sånnt som:

Den 6.8.05 ringer kirkeklokkene inn for oss!

I den anledning har vi den glede av å invitere

til vårt bryllup.

Vielsen finner sted i ? kirke klokken 14.00.

Klokka 15.30 møtes vi til god mat og drikke

på ? Grendahus.

Vi håper dere vil dele den store dagen med oss!

Meld ifra om du/dere kan komme på

tlf. XXX XX XXX innen 1.06.05.

Gledelig hilsen Tubbi og Hulemannen

Enkelt og greit :)

Når det gjælder musikk kan dere jo lage en stor MP3 cd. Her (2. innlegg på denne siden) har jeg skrevet lang liste med forslag på sanger, så du finner kanskje noe her.

Hvis vi ikke skal ha CD, leier vi sikkert bare en sånn keyboardsyngemann. De har jo ofte god peiling på hvilke sanger som kan passe til et bryllup :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått bryllup på hjernen jeg :o

Hadde bryllupsmareritt inatt om at jeg hadde booka vielsen i Stavanger (ikke på sunnmøre) og ikke nok med det, men på helt feil dag i forhold til når festen skulle være.

Og så var jeg plutselig hos frisøren for å sette opp håret til bryllupet, men hun fant ut hun skulle gå på pub å drikke øl, så hun gadd ikke sette opp håre mitt :oops:

Og så kom typen inn, og han hadde på seg finstasen. Han hadde sånn fin rød vest og slips, og svart bukse, men så hadde han tatt på seg en rødlilla slangeskinnsjakke :o Han hadde valgt den for den var så fin, så den kunne han gå med senere også...

At det går ann altså :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

:ler: Så fælt da @riel - godt det bare er drømmer, eller skal vi ikke si mareritt :wink:

Driver å leter musikk for harde livet, tusen takk for listen din forresten, hjalp mye den :bukke: Det er jo et poeng å finne musikk som vi liker, samtidig som det er god gammel dansemusikk, og det er jo ikke så lett i grunn.... Har kommet et stykke nå da, godt for alt som er gjort vet du....

I morgen MÅ jeg virkelig finne meg en frisør og bestille, det er jo mange som gifter seg i denne tiden så....

Hmm. Er litt surrete i hodet etter all denne planleggingen, men jeg tror nok det blir bra...

Fint du likte kjolen, jeg syns det var det at den var så enkel som gjorde den så fin.... Prøvde et par todelte, men de var garantert ikke min type kjoler....

Syns din også var så fin, også for en deilig pris da.... Syns i grunnen det er ille å betale sååå enormt mye penger for en kjole man bare låner en helg, men ser ikke helt noen andre valg - jeg tør bare ikke å kjøpe sånn uprøvd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Offa! Bryllupsmareritt er pyyyyton! En blir så stressa og kling kokos, og er alt annet enn uthvilt når man til slutt våkner! :roll:

Men bryllup på hjernen!? Me too! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Izaria, Tubbi, Toria og Veslo :klem:

Har heldigvis blitt med det ene bryllupsmarerittet :) (så langt...)

Fikk mail fra Cavaliere idag om at de hadde 2 Cavaliere forhandlere i Stavanger, og 1 i Sandnes :hoppe: Så da ser det ut som den vinrøde vesten, slipset og lommetørklet kommer til å være en fiiiiiiin del av min kjæres brudgom antrekk :tommelsmil:

Me be so happy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ringte jeg angående et annet lokale. Det blir dobbelt så dyrt å leie (1000 kontra 500) men det er ikke så mye hvis det er finere. Vi skal ta en titt på det i sommer. Det andre lokalet er liksom litt mørkt og slitt, så jeg var ikke så veldig gira på det, men det var det greieste lokalet siden de andre ville bety at lokalet sørget for alkoholen (noe som gjør det myyyyye dyrere.)

Jeg håper dette er drømmelokalet altså :Nikke:

Ellers gleder jeg meg veldig til kjolen kommer. Går å håper på at jeg plutselig skal få besked om at nå er den på vei, før den er forventet. Utålmodig er jeg, og til de3 grader :ler:

I begynnelsen av neste uke kommer bestemor. Hun skal være her til over 17 mai. Jeg gleder meg masse, spesielt siden hun skal ta med bøker om blomsterdekorasjoner/buketter og bordpynting :tommelsmil:

Selv om det er lenge til bryllupet enda, skader det ikke å planlegge litt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

Hvis det viser seg at det er drømmelokalet, ville jeg spandert på meg det selv om det er litt dyrere. Setter liksom rammen rundt festen, hvis du skjønner :)

Koselig med bestemorbesøk, da!

Og så gøy med kjolen din :hoppe:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig Brud2005. Og 1000 er egentlig lommerusk for et bryllupslokale, så jeg satser på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brud2005
Helt enig Brud2005. Og 1000 er egentlig lommerusk for et bryllupslokale, så jeg satser på det :)  

Det angrer du nok ikke på. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

Betaler 1250 for lokalet jeg da, så jeg syns 1000 høres ut som en grei pris...

Da er det med alt av dekketøy og man får bruke oppvaskmaskin, kjølehjørne, fryser, colaskap, alt av stoler og bord osv osv.

Er så kjempefornøyd med den nye kjolen, virkelig glad jeg fant den og ikke giftet meg i den andre....

Er helt gira for tiden... Tankene surrer så mye at jeg nesten ikke klarer legge meg og sove om kvelden enda jeg er dødstrett. Håper virkelig jeg klarer og roe ned tempo, nerver, stress og alt snart - for det er litt slitsomt :roll:

Ha en fin kveld vennen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen min har blitt sendt!!!!!! Og den har allerede kommet til Tyskland, så den er framme sikkert på fredag!!!!!!!!!

JIPPI!!!!!!!!!!!!!! :danse::tommelsmil::hjerter::Hehe::hoppe::hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...