@riel Skrevet 1. juni 2005 Forfatter #261 Del Skrevet 1. juni 2005 Hei jenter!!!! Jeg koste meg masse på hytteturen!!!!! Tusen takk for hilsener Yeah, we're going to Mallorca Yeah, we're leaving on tuesday. Yeah, I'm gonna see my family. Yeah, in the little city by the bay Litt inspirert av Vengaboys der Vi reiser altså kommende tirsdag. 7 dager i varmere strøk. Billig tur pga. uspesifisert, som ikke gjør så mye, for vi leier bil, og reiser nedt til El Toro der familien bor Gleder meg masse!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2005 #262 Del Skrevet 1. juni 2005 Åh, syden!!! Heldiggrisar!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 3. juni 2005 Forfatter #263 Del Skrevet 3. juni 2005 Åh, syden!!! Heldiggrisar!!! I know Neida, den var stygg av meg :oops: Håper litt av sydensola dukker opp her også Tenkte faktiask at jeg kunne se på brudesko når jeg var der Har jo allerede noen, men jeg tror de blir for lave. Tenkte jeg bare skulle kikke da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2005 #264 Del Skrevet 3. juni 2005 Får håpe du finn nokon fine brude-sko då!!! Koooos deg i syden!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 3. juni 2005 #265 Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg og vil til syden.... Litt sol og varme hadde ikke skadet akkurat... Dere får det nok deilig.. Kjekt å se etter sko der da! Ønsker deg en flotters helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2005 #266 Del Skrevet 4. juni 2005 Ha ei fortsatt fin helg, og gleeed deg til du skal reise!!! *litt regnlei og misunneleg veslo* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 5. juni 2005 #267 Del Skrevet 5. juni 2005 Yeah, we're going to Mallorca Yeah, we're leaving on tuesday. Yeah, I'm gonna see my family. Yeah, in the little city by the bay ..søt du er @riel! Masse god tur! Deilig med sol og sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 7. juni 2005 #268 Del Skrevet 7. juni 2005 Hellu... Ja.... nå begynner det å nerme seg her!! Føler du at du har begynt å få orden på ting no då? Meste i boks og alt det der? :klem2: Håpe du får slappa av litt i varmare srøk og varma opp litte grann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. juni 2005 #269 Del Skrevet 12. juni 2005 Håpar du har det bra i syden!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. juni 2005 #270 Del Skrevet 14. juni 2005 Korleis går det med deg vennen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 15. juni 2005 Forfatter #271 Del Skrevet 15. juni 2005 Hola a todos!!!!! La española esta aqui en vuelta!!!!! Vi har hatt en hærlig uke. Været har vært helt perfekt. ikke for varmt, men heller ikke for kaldt. Gjennomsnittlig 25ºc vil jeg tro Sola er ikke så sterk nå som midt i juli, så så veldig mye brunfarge kan vi ikke skryte på oss, men begge har nå fått en fin og jevn brunfarge. Vi reiste uspesifisert siden det var det som var igjen av reiser, og havna selvfølgelig i Alcudia. men det var et flott hotell, så var veldig fornøyd selv om det var et stykke fra el Toro. Men vi leide bil i, så vi var nede på overnattingsbesøk hos familien to ganger. Det var veldig koselig å treffe familien igjen, og vi ble bortskjemt med utmerket tantemat. I tillegg ble det noen strandturer, Palmashopping, gocart og en tur til frisøren for å stripe håret I Palma kjøpte jeg forresten brudeveske!!!!! (Legger snart ut bilde ) De dagene vi var i Alcudia brukte vi på litt shopping, en strandtur, soling med bassenget på hotellet, restaurantbesøk og litt god vin og sangria for min del, og zerveza for typen Så alt i alt har turen vært en stor suksess Jeg tar en runde i dagbøkene deres imorgen jeg Enda litt trøtt etter reisen (kom hjem sent i går natt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. juni 2005 #272 Del Skrevet 19. juni 2005 Gledar meg til å se bilde av veske!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 20. juni 2005 #273 Del Skrevet 20. juni 2005 Velkommen hjem da kjære du! Høres ut som dere har hatt en deilig ferie...reiser selv til Kypros neste mandag...SOOOOL!! Godt å ha deg tilbake @riel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 20. juni 2005 Forfatter #274 Del Skrevet 20. juni 2005 Tusen takk Veslo og Izaria Så digg med tur til Kypros da Izaria Bilde av væska kommer snart. Ikke helt sikker på hvor det har blitt av USB kabelen :klø: men leter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. juni 2005 #275 Del Skrevet 20. juni 2005 Den som leter, den finner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 21. juni 2005 Forfatter #276 Del Skrevet 21. juni 2005 Fremdeles ikke klart å fått til den enkle operasjon last opp bildet :oops: Har ihvertfall funnet kabelen nå, og bildet er tatt, men så hadde det seg sånn at en liten 5 minutters hvilepause på sofaen ble til en 2 timer lang affære. Nå skal vi se film og greier her da, så jeg utsetter det til imorra jeg. Skal få gjort det på formiddagen en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 21. juni 2005 #277 Del Skrevet 21. juni 2005 Velkommen hjem! Litt seint ute her jeg da... :oops: , men bedre sent enn aldri, ikke sant!? Høres ut som om dere har hatt noen deilige dager i sol og varme! *sukk* Bare litt grønn av misunnelse! Gleder meg til å se bilde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 22. juni 2005 #278 Del Skrevet 22. juni 2005 ønsker deg en gooooooood dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 22. juni 2005 Forfatter #279 Del Skrevet 22. juni 2005 Takker for hilsener Teddy og Izaria Bedre sent enn aldri, er det ikke så Veslo Her er veska!!!! http://album.kvinneguiden.no/showphoto.php...&cat=500&page=1 Ble mektig imponert, for det var den minste ventetida jeg har vært med på. Måtte ikke spørre om noen gadd å godkjenne bildet. det var godkjent på sekundet Imponerende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 22. juni 2005 #280 Del Skrevet 22. juni 2005 Ja, det må jeg si - raskt levert! Også veeeldig yndig veske da! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå