Gå til innhold

Snacks som ikke er snacks. Godtesnop som ikke er godtesnopHva spiser du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvitost, helst norvegia, skjært med sånn bølgete ostehøvel. Aner ikke hvorfor, men føler det smaker bedre 😂 

Røde druer

Granateple

Tyggepastiller. Elsker tyggepastiller! Eller bombom som jeg kaller det 😂 Ifa, Mynthon (mine favoritter), Lakerol (salvia og cactus), Dent, Smurf... 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

49 minutter siden, Rosewood skrev:

Hvitost, helst norvegia, skjært med sånn bølgete ostehøvel. Aner ikke hvorfor, men føler det smaker bedre 😂 

Røde druer

Granateple

Tyggepastiller. Elsker tyggepastiller! Eller bombom som jeg kaller det 😂 Ifa, Mynthon (mine favoritter), Lakerol (salvia og cactus), Dent, Smurf... 

 

Bombom. Et nytt uttrykk på godtesnop-fronten. :opplyser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Rosewood skrev:

Hvitost, helst norvegia, skjært med sånn bølgete ostehøvel. Aner ikke hvorfor, men føler det smaker bedre 😂 

Røde druer

Granateple

Tyggepastiller. Elsker tyggepastiller! Eller bombom som jeg kaller det 😂 Ifa, Mynthon (mine favoritter), Lakerol (salvia og cactus), Dent, Smurf... 

 

Er det lov til å spørre om du gjemmer bombom i veska?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tøytigern skrev:

Er det du som er veninna til Ronja?

Nei, det var jeg og ikke TS som laget tråden du refererer til.

Anonymkode: cfa00...4ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at proteinbar på en måte ikke er sjokoladesnop, men at det likevel er det, på en måte. Nå har Snickers også kommer med proteinbar. Holder meg til sånt når jeg skal spise godtesnop som på en måte ikke er det.

Anonymkode: cfa00...4ae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En periode hadde jeg ekstremt dilla på brødskive med rød pesto og spekeskinke varmet i ovn. Det var snacks det! 

Salami kan jeg momse en hel pakke av hvis ikke mannen stopper meg 🙈

Anonymkode: bff5d...35e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Proteinbarer, fruktsalat, smoothie lagd av bær, vaniljekesam og bær. Sånn proteinis, skyr is salt karamell😋 ellers spiser jeg skikkelig godteri og kaker en gang i blant 😊

Anonymkode: bc3f1...0ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele sjampignonger rett fra boksen.

Mozzarella og hjemmedyrkede tomater i skiver med balsamico og pepper. Er jeg riktig eventyrlysten strør jeg litt hakket rødløk på toppen.

Anonymkode: 29e61...1ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oliven. Kan spise et helt glass hvis ingen stopper meg. Og det er jo ingen som stopper meg :laugh:

Anonymkode: 32df7...13c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det var jeg og ikke TS som laget tråden du refererer til.

Anonymkode: cfa00...4ae

Er det deg som er veninne med Ronja?! Wow! Jeg føler meg beæret over å møte deg i en tråd her på forumet.:takke:

 

Takk for at du har beriket det norske folk  med det flotte ordet godtesnop og den herlige historien om Ronja. :smilyblomst:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det var jeg og ikke TS som laget tråden du refererer til.

Anonymkode: cfa00...4ae

 

1 minutt siden, Tøytigern skrev:

Er det deg som er veninne med Ronja?! Wow! Jeg føler meg beæret over å møte deg i en tråd her på forumet.:takke:

 

Takk for at du har beriket det norske folk  med det flotte ordet godtesnop og den herlige historien om Ronja. :smilyblomst:

Føler meg også beæret over å møte deg her. :kghjerte:Du er jo litt av en berømthet. Takk for supert ord.:Nikke:

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Tøytigern skrev:

Bombom. Et nytt uttrykk på godtesnop-fronten. :opplyser:

 

16 minutter siden, Rozárka skrev:

Er det lov til å spørre om du gjemmer bombom i veska?

At jeg ikke så den komme 😂😂😂 

I veska, lomma. Og jeg deler ikke 👀

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Rosewood skrev:

 

At jeg ikke så den komme 😂😂😂 

I veska, lomma. Og jeg deler ikke 👀

:fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Babybel ost (eller andre oster) kan jeg enkelt spise som snacks, også oliven hvis det er tilgjengelig :) 

Usikker på om jeg overhodet har noe erstatning for "usunt godtesnop" 🤣 hvis jeg virkelig _må_ ha sjokolade eller noe, så spiser jeg det. Har som regel aldri lyst på noe sånt, kanskje når jeg skal ha mensen bare :) 

Anonymkode: 9e94c...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Rosewood skrev:

Ronja er episk 🙏🏼

 

Ofte tenker jeg: Hva ville Ronja gjort? Litt vanskeligere ble det da jeg skulle ha gjester, så det har jeg ikke mer. De forventer jo deling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Regn skrev:

 

Ofte tenker jeg: Hva ville Ronja gjort? Litt vanskeligere ble det da jeg skulle ha gjester, så det har jeg ikke mer. De forventer jo deling.

Ja man blir ikke særlig populær. Man risikerer å bli outet på kvinneguiden 😶 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rosewood skrev:

Hvitost, helst norvegia, skjært med sånn bølgete ostehøvel. Aner ikke hvorfor, men føler det smaker bedre 😂 

Røde druer

Granateple

Tyggepastiller. Elsker tyggepastiller! Eller bombom som jeg kaller det 😂 Ifa, Mynthon (mine favoritter), Lakerol (salvia og cactus), Dent, Smurf... 

 

Granateple har jeg også begynt å snope. 1 stk koster det samme som en sjokolade, så er begynt å snope det istedenfor.

Bare så kjedelig å skrelle og plukke med rødt sprut over alt.

Anonymkode: 62b65...a7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...