Gå til innhold

Kunne du hatt sex med noen som veide det dobbelte av deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om du er normalvektig, riktig nok? 

Dersom du er overvektig, og veldig, hadde du da synes det var digg å ha sex med noen som veide halvparten av deg?

Jeg hadde sex med en nylig som var under 70kg, og jeg er over 130kg... det var litt spes for min del. Spes på en god måte, vel og merke.

Anonymkode: 61ed0...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Om du er normalvektig, riktig nok? 

Dersom du er overvektig, og veldig, hadde du da synes det var digg å ha sex med noen som veide halvparten av deg?

Jeg hadde sex med en nylig som var under 70kg, og jeg er over 130kg... det var litt spes for min del. Spes på en god måte, vel og merke.

Anonymkode: 61ed0...d8f

Er du dame eller mann??

Anonymkode: 7c3d3...833

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dobbelte, men jeg var 60kg og han typ 112+

Anonymkode: b6d20...529

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg er kvinne på 54 kg, er ikke der dobbelte av min vekt spesielt ekstremt for en litt høy mann. 

Anonymkode: c5320...ea8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en normalvektig dame og kunne aldri ha hatt sex med en mann som veide det samme som meg, da hadde han vært en liten mann. Det dobbelte av meg hvis han var veltrent, ja gjerne. 

Anonymkode: c9b46...55f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du dame eller mann??

Anonymkode: 7c3d3...833

Dame.

Anonymkode: 61ed0...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du er normalvektig, riktig nok? 

Dersom du er overvektig, og veldig, hadde du da synes det var digg å ha sex med noen som veide halvparten av deg?

Jeg hadde sex med en nylig som var under 70kg, og jeg er over 130kg... det var litt spes for min del. Spes på en god måte, vel og merke.

Anonymkode: 61ed0...d8f

Hvordan god måte? 

Anonymkode: 7c3d3...833

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann, 105 kg. Jeg tviler sterkt.

Anonymkode: 0225f...fee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan god måte? 

Anonymkode: 7c3d3...833

Bare uvant for meg med en så "lett" mann. Det var mye bedre enn jeg forventet. Har stort sett vært kraftigere menn.

Anonymkode: 61ed0...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 60 kg og eksen min var over 150 på det tyngste.

Anonymkode: b1fa9...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tror ikke jeg ville hatt sex med ei dame på 180 kilo. Ei veldreid lita dame på 45 kilo og 1.50 hadde derimot fristet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinne 52 kg. Nei. Tjukkaser er for mye jobb. 

Anonymkode: e3db2...641

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke mye over halvparten hvertfall. Da skulle det vært fordi kroppsbygninga var stor og tung og ikke fett. 

Anonymkode: 39e2d...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde for ikke så lenge siden sex med en mann på 170 kg, jeg veier selv 80 kg. Det var bare grusomt, han ville bare ha sex i misjonær, selv om jeg sa at det gikk ikke, for det var jo fysisk vondt å ha en så stor mann på seg, ikke fikk jeg puste heller. Jeg ville ri, men nei, han skulle bare ligge oppå meg.

Så jeg skal aldri ha sex med en så overvektig mann igjen. Helt greit med overvektig, men ikke så kraftig. Jeg er jo selv overvektig, men jeg har jo ingen problemer med sex, det er ingen mage i veien, og jeg kan ha sex i alle stillinger.

Anonymkode: a1084...d8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veier 50kg, 100kg virker ikke så mye om han er trent og høy. Men ville ikke hatt sex med en som var veldig lubben eller overvektig. 

Anonymkode: 5cbf1...e2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veier 55kg, dobbelte vekt er null problem, typen nå er høy og trent, veier sikkert i allefall 100. 

Hadde dog sex med en lubben/feit fyr en periode en gang, var ganske deilig det også.

Anonymkode: 5258f...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde for ikke så lenge siden sex med en mann på 170 kg, jeg veier selv 80 kg. Det var bare grusomt, han ville bare ha sex i misjonær, selv om jeg sa at det gikk ikke, for det var jo fysisk vondt å ha en så stor mann på seg, ikke fikk jeg puste heller. Jeg ville ri, men nei, han skulle bare ligge oppå meg.

Så jeg skal aldri ha sex med en så overvektig mann igjen. Helt greit med overvektig, men ikke så kraftig. Jeg er jo selv overvektig, men jeg har jo ingen problemer med sex, det er ingen mage i veien, og jeg kan ha sex i alle stillinger.

Anonymkode: a1084...d8a

Jeg mener ikke å være frekk, men jeg trodde ikke at mennesker på 170 kg var i stand til å gjennomføre et samleie. Dvs å være den aktive parten. Å bli ridd ser jeg også på som en umulighet siden magen er ekstremt stor. Men mulig 170 kg er mindre enn jeg ser for meg? Men jeg får bilder i hodet mitt av de som sliter med ekstremfedme og ligger i senga hele dagen og må ha hjelp til dagens gjøremål. Men det er nok jeg som ikke helt klarer å se for meg hvor stort 170 kg er. Jeg bare føler det må være ganske ekstremt.

Anonymkode: 8aecf...e57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener ikke å være frekk, men jeg trodde ikke at mennesker på 170 kg var i stand til å gjennomføre et samleie. Dvs å være den aktive parten. Å bli ridd ser jeg også på som en umulighet siden magen er ekstremt stor. Men mulig 170 kg er mindre enn jeg ser for meg? Men jeg får bilder i hodet mitt av de som sliter med ekstremfedme og ligger i senga hele dagen og må ha hjelp til dagens gjøremål. Men det er nok jeg som ikke helt klarer å se for meg hvor stort 170 kg er. Jeg bare føler det må være ganske ekstremt.

Anonymkode: 8aecf...e57

Denne mannen var 195 cm, hadde jo vært mye verre var han 170 cm. Når han lå på rygg, så gikk det fint å ri han, er bare å dytte magen litt bort, men magen er ikke veldig i veien da. Tror nok folk kan fint ha sex, selv om de er kraftig overvektig, det bare blir en del begrensninger.

Anonymkode: a1084...d8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...