Gå til innhold

Jeg skal sende nye dama hans en melding


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fint at du sa fra da, så kan finne andre han kan lure, eller hun andre dama går ihvertfall inn i forholdet med åpne øyne. 

Anonymkode: 507e3...05a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå videre, å legg det bak deg. Se fremover.

Anonymkode: 401fd...933

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.7.2018 den 0.56, AnonymBruker skrev:

Jepp, min eks er i et nytt forhold som han har holdt hemmelig for meg, inntil jeg konfronterte han med opplysninger fra folk rundt oss. 

Han har ligget med meg over en periode nå, uten at jeg visste om hun andre. 

Hvordan skal jeg formulere meg ovenfor henne? Jeg ønsker å få med at han har benektet å være i et forhold, at han sier han elsker meg fortsatt, og da han ble avslørt nekter han for å ha hatt sex med hun nye ovenfor meg. 

Anonymkode: 7d835...645

Tror ikke det er så smart jeg. Hun finner ut av det selv, og da blir hun forbanna også, det kan jeg love deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.7.2018 den 21.58, Terrasse skrev:

Nei, for all del selvfølgelig ikke. Men tror du virkelig en sånn melding har noe effekt? Sannsynligheten er stor for at de er nyforelsket og hvem tror hun på, daten eller en tilfeldig dame? En sånn melding kan like gjerne ha den effekten som du beskriver her. Dama kan ha det i bakhodet i hele forholdet og se etter tegn som skurrer og bli sykelig sjalu og gal av det, selv om alt er i skjønneste orden. Nei, tror vi kvinner er mer oppegående enn som så hvis noe ikke er som det stemmer.

Men alt ER jo ikke i skjønneste orden! Dessuten er det verdt å gjøre et forsøk.

Min eks var utro i fem år før jeg fant det ut, og alle vennene hans visste. Kommer aldri til å engang se noen av dem i øynene igjen for at ikke iallefall én av dem fortalte meg noe slik at jeg kunne ha forlatt ham på et tidligere tidspunkt.

Anonymkode: 646d4...292

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, tussi680 said:

Tror ikke det er så smart jeg. Hun finner ut av det selv, og da blir hun forbanna også, det kan jeg love deg.

Jeg vet om mange tilfeller hvor utroskap aldri kom ut, er en myte at det alltid kommer frem i lyset. 

Anonymkode: e3f9f...e63

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sagt i fra til hun andre ja. Hvorfor skal han få holde på sånn? useriøs dritt!!

Anonymkode: 8fb32...dc4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snu situasjonen: Åssen hadde du reagert om du var den nye dama og han hadde fått melding av x?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen? Fordi du er bitter og skal ødelegge for de? Hvorfor tror hun kommer til å tro på det du sier? Han kommer garantert til å lyve og du fremstår bare som en bitter eks. 

Jeg synes du skal la det ligge og komme deg videre. Ingenting godt vil komner ut av dette 

Endret av LeilaS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.7.2018 den 10.12, AnonymBruker skrev:

De fleste gir ikke beskjed til damen til eksen fordi de er edle og vil redde den nye damen. De gjør det fordi de er sinte, føler på sjalusi, you name it, og sitter så og gnir seg i hendene hvis de kan skape mest mulig drama for eksen og den nye damen.

Anonymkode: b38aa...830

I de fleste tilfeller så stemmer dette. Tror nok mange er sjalue og bitter. "Hvis jeg ikke kan få han, så skal ikke hun heller" og vil prøve å ødelegge 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig at du får med at du ikke visste det selv, men fikk vite det i ettertid. Jeg har selv fått en slik melding uten det tillegget, og jeg ble mest sint på henne 😕 

Anonymkode: 34dc4...3d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke ha gjort det. Du fremstår bare som sjalu ovenfor henne, han kommer til å lyve henne full og det blir han hun tror på.

Anonymkode: 833db...189

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.. Hallo.. Jeg har gjort det... Og fått svar. Skrevet tidligere i tråden.. 

Anonymkode: 7d835...645

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok.. Hallo.. Jeg har gjort det... Og fått svar. Skrevet tidligere i tråden.. 

Anonymkode: 7d835...645

Hun tror på deg? I slike tilfeller bør man ha bevis ellers så tror hun naturligvis mer på han enn den andre dama, som kanskje bare er sjalu og bitter. Sier ikke at du er det, men man blir ofte sett på som den sjalue eksen 

Anonymkode: 6980a...26f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok.. Hallo.. Jeg har gjort det... Og fått svar. Skrevet tidligere i tråden.. 

Anonymkode: 7d835...645

Og hvordan går det nå? :)

Anonymkode: 18b73...790

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...