Gå til innhold

Jeg skal sende nye dama hans en melding


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jepp, min eks er i et nytt forhold som han har holdt hemmelig for meg, inntil jeg konfronterte han med opplysninger fra folk rundt oss. 

Han har ligget med meg over en periode nå, uten at jeg visste om hun andre. 

Hvordan skal jeg formulere meg ovenfor henne? Jeg ønsker å få med at han har benektet å være i et forhold, at han sier han elsker meg fortsatt, og da han ble avslørt nekter han for å ha hatt sex med hun nye ovenfor meg. 

Anonymkode: 7d835...645

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I utgangspunktet kommer det aldri noe godt ut av det du har tenkt å gjøre, men visste hun andre om deg?

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, pressplay skrev:

I utgangspunktet kommer det aldri noe godt ut av det du har tenkt å gjøre, men visste hun andre om deg?

Han hadde fortalt henne at vi er gode venner og kommer til å ha kontakt. 

Anonymkode: 7d835...645

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig sier du det. Og så slutter du å være med på utroskapen hans for du er ikke det spor bedre. 

Anonymkode: e87b9...d6b

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si det som det er tenker jeg, ville ikke pakket det inn i noe hyggelig eller den slags.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, min eks er i et nytt forhold som han har holdt hemmelig for meg, inntil jeg konfronterte han med opplysninger fra folk rundt oss. 

Han har ligget med meg over en periode nå, uten at jeg visste om hun andre. 

Hvordan skal jeg formulere meg ovenfor henne? Jeg ønsker å få med at han har benektet å være i et forhold, at han sier han elsker meg fortsatt, og da han ble avslørt nekter han for å ha hatt sex med hun nye ovenfor meg. 

Anonymkode: 7d835...645

Hadde ikke orket det. Forstår at du har lyst å skrive dette til henne, men jeg hadde latt være. Det kommer ikke noe godt ut av dette for deg heller. Mitt råd er : hold det for deg selv og vær sjeleglad for at du er kvitt han. 

Endret av Marina234
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare dropp det, ikke sikkert hun kommer til å tro på deg en gang. Hun finner ut tidsnok hvor dritt han er, for han kommer nok ikke til å gi seg med det første. Mye vil ha mer og i pose og sekk osv osv... ville heller fortalt han akkurat hva jeg synes om dette her, men det har du kanskje gjort allerede?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hei, jeg er xxx sin ekskjæreste. Han har holdt på meg, samtidig som deg, benektet at han så noen andre overfor meg osv. Tenkte du også hadde interesse av å vite dette. Jeg ble ganske rasende når jeg fant ut at han løy. Mvh yyy"

Anonymkode: 20a15...121

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig sier du det. Og så slutter du å være med på utroskapen hans for du er ikke det spor bedre. 

Anonymkode: e87b9...d6b

Hvordan da, når jeg ikke visste at han hadde en dame før etter vi hadde sex sist gang...? 

Anonymkode: 7d835...645

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Terrasse skrev:

Bare dropp det, ikke sikkert hun kommer til å tro på deg en gang. Hun finner ut tidsnok hvor dritt han er, for han kommer nok ikke til å gi seg med det første. Mye vil ha mer og i pose og sekk osv osv... ville heller fortalt han akkurat hva jeg synes om dette her, men det har du kanskje gjort allerede?

Så da tenker du det er bedre at hun finner det ut etter lang tid sammen når han har vært utro med x antall andre og hun innser at det hun trodde var et forhold på vei til en seriøs etablering og beregnet fremtiden og følelsene sine på det, bare var en løgn og ender opp med fire ganger så mye selvbildeproblemer, psykiske problemer, månedsvis eller årevis paranoid og ulykkelig i et forhold der hun merker noe skurrer men ingen gir hun bekreftelse av mistankene så hun begynner å føle seg gal, og ender opp med følelsesmessige traumer som påvirker henne og hennes relasjon til andre mennesker livet ut, er bedre enn å si fra nå så hun vet hva hun har med å gjøre enn å blindt og i god tro investere mer følelser og forventninger i forholdet? 

Ærlig talt, såklart sier man i fra! 

Anonymkode: 0567e...e81

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedde med meg også. Sendte hun en kort SMS der det sto at «**** var sammen med meg i den perioden han også var sammen med deg. Vet ikke om du visste det men nå vet du det hvertfall»

I forkant av dette så gjorde jeg det slutt med **** og sa at jeg kom til å fortelle det til hun andre.

Anonymkode: 54fc3...70b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke ute etter drama og bråk, for det får jeg helt angst av. Jeg vet ikke om jeg kommer til å sende melding til henne eller ikke, har tenkt på det dag og natt de siste dagene.

Han er nok ikke typen til å ligge rundt i et forhold, men vet han har slitt med å komme over meg. Og jeg over han. Men at han skulle lyve til både meg og en ny dame hadde jeg ikke trodd. Sint og såret over hele opplegget. 

Anonymkode: 7d835...645

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, min eks er i et nytt forhold som han har holdt hemmelig for meg, inntil jeg konfronterte han med opplysninger fra folk rundt oss. 

Han har ligget med meg over en periode nå, uten at jeg visste om hun andre. 

Hvordan skal jeg formulere meg ovenfor henne? Jeg ønsker å få med at han har benektet å være i et forhold, at han sier han elsker meg fortsatt, og da han ble avslørt nekter han for å ha hatt sex med hun nye ovenfor meg. 

Anonymkode: 7d835...645

Har dere barn sammen? Om ikke ville jeg kjørt på og sendt melding. 

Anonymkode: add23...16b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send meldingen. Vedkommende fortjener å ikke kaste bort livet på søppel og du slepper å få stygge ulven stempelet.

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så da tenker du det er bedre at hun finner det ut etter lang tid sammen når han har vært utro med x antall andre og hun innser at det hun trodde var et forhold på vei til en seriøs etablering og beregnet fremtiden og følelsene sine på det, bare var en løgn og ender opp med fire ganger så mye selvbildeproblemer, psykiske problemer, månedsvis eller årevis paranoid og ulykkelig i et forhold der hun merker noe skurrer men ingen gir hun bekreftelse av mistankene så hun begynner å føle seg gal, og ender opp med følelsesmessige traumer som påvirker henne og hennes relasjon til andre mennesker livet ut, er bedre enn å si fra nå så hun vet hva hun har med å gjøre enn å blindt og i god tro investere mer følelser og forventninger i forholdet? 

Ærlig talt, såklart sier man i fra! 

Anonymkode: 0567e...e81

Nei, for all del selvfølgelig ikke. Men tror du virkelig en sånn melding har noe effekt? Sannsynligheten er stor for at de er nyforelsket og hvem tror hun på, daten eller en tilfeldig dame? En sånn melding kan like gjerne ha den effekten som du beskriver her. Dama kan ha det i bakhodet i hele forholdet og se etter tegn som skurrer og bli sykelig sjalu og gal av det, selv om alt er i skjønneste orden. Nei, tror vi kvinner er mer oppegående enn som så hvis noe ikke er som det stemmer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville hatt lyst til å vite det om kjæresten var utro. Jeg hadde også sagt i fra til kjæresten hans/henne. Synes egentlig alle burde gjøre det. Det trenger ikke å være dramatisk. Bare si fra på en ordentlig måte. 

Anonymkode: 55167...fc7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Terrasse skrev:

Nei, for all del selvfølgelig ikke. Men tror du virkelig en sånn melding har noe effekt? Sannsynligheten er stor for at de er nyforelsket og hvem tror hun på, daten eller en tilfeldig dame? En sånn melding kan like gjerne ha den effekten som du beskriver her. Dama kan ha det i bakhodet i hele forholdet og se etter tegn som skurrer og bli sykelig sjalu og gal av det, selv om alt er i skjønneste orden. Nei, tror vi kvinner er mer oppegående enn som så hvis noe ikke er som det stemmer.

Ja det er jeg helt sikker på. Selvom hun sikkert ville fortsatt litt til med han ville hun fra da av visst at hun måtte forberede seg på å gå/hva hun har å gjøre med, og ved neste lille mistenkelighet eller dealbreaker klarer hun da å slå opp siden hun har kuttet følelsene og sine glorifiserende beundring for han fra før av, i stedet for at beundringen bare vokser deg sterkere med tiden og hun finner seg i mer og mer dritt siden hun aldri får bevis svart på hvitt men bare merker ting. Kjærlighet gjør blind og svak og da er det veldig bra om noen kommer å prikker deg på skuldra og får boblen til å lande litt å gjøre deg oppmerksom på at ting ikke er som man tror. 

Anonymkode: 0567e...e81

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er jeg helt sikker på. Selvom hun sikkert ville fortsatt litt til med han ville hun fra da av visst at hun måtte forberede seg på å gå/hva hun har å gjøre med, og ved neste lille mistenkelighet eller dealbreaker klarer hun da å slå opp siden hun har kuttet følelsene og sine glorifiserende beundring for han fra før av, i stedet for at beundringen bare vokser deg sterkere med tiden og hun finner seg i mer og mer dritt siden hun aldri får bevis svart på hvitt men bare merker ting. Kjærlighet gjør blind og svak og da er det veldig bra om noen kommer å prikker deg på skuldra og får boblen til å lande litt å gjøre deg oppmerksom på at ting ikke er som man tror. 

Anonymkode: 0567e...e81

Godt poeng.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...