Gå til innhold

Null sexlyst pga medisin. Flere som har opplevd/opplever? Hva gjorde du eller ville gjort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Har gått på en medisin som heter Fontex nå i snart 2 mnd. Jeg har mistet fullstendig sexlysten. Klitten er ikke totalt død Når jeg kjenner etter, men jeg får ikke til å kommer. Orgasmen kommer bare ikke. Har opplevd det tidligere med andre medisiner også. Men pga psykiske lidelser er jeg "nødt" å gå på noe medisiner.

Vi er 2 kvinner som bor sammen (gjort over5 år).

Hun sier det selvfølgelig er litt kjipt, men det er ingen KRISE. Vi har ikke hatt sex på ca 2 måneder nå pga det. Men sex er ikke alt i verden heller.. Men vi begge føler litt presentasjons angst for å ha sex igjen nå siden det er så lenge siden. :)

Er det flere som har opplevd noe liknende som meg??

Ville dere gått ifra samboeren deres om det skjedde deg eller samboeren din?

Synes ikke det er grunn nok jeg da men. 

Anonymkode: dc806...67f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Moonwalker skrev:

Må sex bestå av en orgasme for deg? Kan et fokus på kosen og nærheten ved sexen muligens øke sexlysten et hakk og tre? Mer sex avler også lyst, så selv om du ikke kommer opp på vanlig nivå pga medisinene så kan det hjelpe å kommer over den første kneika relatert til lyst.

Går også an å høre med legen om det finnes tilsvarende medisim du kan få som kanskje ikke påvirker sexlysten på samme måte. 

Selvfølgelig er orgasme en del av sexen! Hvorfor har man sex? For meg så er ja, kosen viktig å intimiteten, men orgasmen for meg å for min samboer er viktig ja! For deg vet jeg ikke, men alle er forskjellig. ;)

Alle medisiner jeg har prøvd går utover sexlysten dessverre.

Anonymkode: dc806...67f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det sånn på antidepressiva og holdt meg singel. Tror ikke jeg ville klart meg bra i et forhold for sex når man ikke får noe ut av det selv kan føles som et overgrep. Men om det går greit for hun at bare du tilfredstiller hun og du selv syntes det er greit så går det vel bra. 

Anonymkode: c5ef3...d79

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null sexlyst høres jo helt konge ut. Jeg kjøper gjerne piller av deg. Betale bra!

Anonymkode: 28010...cce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde hatt sex med kjæresten likevel om jeg var i samme situasjon. Nå er jeg faktisk det, gravid og null sexlyst. Men kjæresten min fortjener jo kos og intimitet likevel, så vi bruker glidemiddel og får det til :) Jeg kan ikke få orgasme da jeg får så mye kynnere av det, så alt handler egentlig om hans nytelse. Men hvorfor ikke? Jeg synes det er godt å se kjæresten min har det bra. 

Hadde også forventet det samme tilbake, om han skulle rammes av sykdom e.l., så kan han vel fortsatt hjelpe meg til å ha det godt? Hvis man ikke ønsker det for den man er sammen med, hvorfor er man sammen da? 

Anonymkode: dacc3...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...