Gå til innhold

Noen som har gått rart kledd?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Jølle

Da jeg var ungdom på midten av 80 tallet så var det mange jenter så fløy rundt i bare lange underbukser. Noen av dere som har gått rart kledd noen gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Jeg går rart kledd hver dag men med minimalt undertøy. Blir det ikke så rart lengre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_

For et år tilbake dro jeg og noen venner ned på den "lokale" puben.

Da kledde vi oss i selvlysende adidasklær (90talls adidas) og matcha det med høyhælte sko.

Guttene brukte bolebukser med mønster og adidasgensere.

Var hysterisk morsomt og vi klarte ikke å slutte å le inne på puben :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått i apetøfler og pysj på et utested. Var russ.

Kan på en måte unnskyldes.

Har derimot gått i mye annet som jeg må innrømme er litt rart. Ungdomsskolen og sent på barneskolen var en berg og dalbane i stygge "stil skift". Jeg og min mor må ta litt ansvar begge to.

Først fikk min mor meg til å tro at semsket skinnvest var fint på drithøye tynne jenter med mislykket permanent og regulering. Oh yeah!

Deretter fikk jeg mitt første merkeplagg. En Millet-jakke i mintgrønn i moderne stor størrelse. Den ble snurpet inn nederst slik at jeg med min lange, tynne kropp så ut som en diger lollipop. Det året fikk også mamma meg til å tro at "den hårfargen er ikke så rød som den ser ut på boksen...." Den kombinasjonen var uslåelig.

Deretter gjorde jeg et opprør mot motetyrraniet. Resulatet var en kort metalskinnjakke og boots...Pluss en Levi's i en hæslig modell. Ble ikke tøff og skummel, bare tragisk..

Det beste var min bror som ville gå likt kledd som bestefar (sin store helt), og gikk med for liten boblejakke, grå bukse og six-pence i et par år i barnehagen. Pluss et halvt kilo spiker i lomma. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andromeda

Rart og rart.. Jeg hadde en periode med blafrende, tynne haremsbukser i masse farger. Elsket å gå i dem, men det er lenge siden *mimre*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den som startet tråden skrev om jenter som gikk rundt i bare lange underbukser.

Husker jeg fløy rundt i det på ungdomsskolen. Med gylf og det hele. I dag skjønner jeg ikke åssen vi ville og turte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest happyending

Hoho, jeg og hadde sånn fælslig, selvlysende adidas-dress... Og den gikk jeg med hele tiden - følte meg SÅ kul...

Jeg gikk faktisk alltid i joggebukser når jeg var 14..

Ellers, når jeg begynte i første klasse hadde jeg snekkerbukser, en sjokkrosa bomullsgenser med noe gult og grønt og blått mønster på, kanonsvære briller og papegøyeøredobber..

Og så gikk jeg veldig mye i 10årsalderen med blondebluser og sånne lange cardigans i kongeblått og fersken... Blondekraver var det fineste jeg visste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker at noen på begynnelsen av 80 tallet gikk rundt å sugde på narresmokk....Jeg var vel ca 7-9 år da, og skjønte ikke hvorfor.....men det var altså moderne.

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den som startet tråden skrev om jenter som gikk rundt i bare lange underbukser.

Husker jeg fløy rundt i det på ungdomsskolen. Med gylf og det hele. I dag skjønner jeg ikke åssen vi ville og turte det.

Jeg var også en av dem... og jeg var ganske så stolt av mine lange underbukser, ja! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg husker at noen på begynnelsen av 80 tallet gikk rundt å sugde på narresmokk....Jeg var vel ca 7-9 år da, og skjønte ikke hvorfor.....men det var altså moderne.

 :hoho:

:o :hoho:

Sikker på at det var en vanlig narresmokk da? Kanskje det var en type godteri? Uansett.. mote er et merkelig (og morsomt) fenomen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg gikk med alle mulige stygge klær som min mor kjøpte til meg, pga jeg ikke hadde hjerte til å si hva jeg mente,...

Verste kombinasjonen må være lysende blå dongribukser med dongri-vest i samme farge. Under vesten hadde jeg strikket-genser (fra bestemor),... (Nevnte jeg at vesten var knappet helt igjen?? :oops: :oops: )

Husker en periode jeg var så utrolig kresen, da gikk jeg med svart levis 501 og ULLgenser om sommeren,.... :oops: :oops:

Ja,...og så hadde jeg i tillegg telt-sveis (, som et lite resultat av min kamp mot krøller,..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går ofte rart kledd, ikke i langundikk, men når jeg står opp 05.30, lettere komatøs og det er dritkaldt ute så tar jeg på meg det første, beste og varmeste jeg finner. På vei til tidligvakt er det mørkt, og lite folk ute, så jeg driter litt i hva jeg går med. Bruker dessuten uniform på sykehuset. Når jeg skal hjem igjen i rushtiden (og dagslys) er det verre, føler meg ofte litt merkelig antrukket da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...