Gå til innhold

Hvor er tråden om avhengighet til prostituerte


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen husker tråden og har en oppsummering, tanker eller link til hele tråden? Jeg lagret den men greide ikke å lese den på den tiden (i fjor en gang) fordi jeg satt med samme mistankene selv og ville ikke bli påvirket og mer paranoid. Den pcen jeg lagret linken på ble ødelagt og nå har jeg funnet ut at min mann ganske jevnlig har hatt/har sex med prostituerte....

Om han hadde vært singel hadde det ikke vært greit, og det er ikke greit å være utro heller, men jeg lever drømmen sammen med han og kjøpt oss villa i 2016, bil og snakker om barn på vei. I juni i år ble vi forlovet og jeg er overlykkelig og forelsket. Det er forferdelig hardt å innse at jeg må bryte, jeg orker ikke tanken på å ha sex med han lenger men han plages nok ikke av den mangelen når han så lett bare stikker innom noen andre. Jeg veksler mellom å sove på sofaen og ikke tåle å se på han, kaster opp og er dypt deprimert,  og å klamre meg fast i armene hans av kjærlighet (og avhengighet?) og trygle om at han aldri slipper og lover å elske meg men jeg vet jeg aldri kan komme over dette og se på han som den samme personen igjen og jeg vil ikke at mine barn skal ha et forbilde som han som har så dårlig kvinnesyn! Både puler horer og bedrar den som ofrer livet sitt for han... Han får meg til å føle meg oppe i skyene av lykke og heldighetsfølelse men på grunn av dette føler jeg meg som en ekkel dum liten flue som spiser av hundebæsjen han har lagt! Æsj! Tror jeg kan ha god nytte av å lese den tråden, om noen husker hvilken jeg mener? 

Anonymkode: d1a29...379

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...