Gå til innhold

Sex mellom menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir veldig  kåt av å lese det. Jeg tenner sykelig og blir nesten svimmel av å se at mann har det godt og får sykelig ergasme. Tidligere daten min likte finger i rumpa mens han penetrerte meg. Jeg elsket det samme, jeg elsket å ha finger i rumpa mi mens han sliket meg eller fingrerte meg. Jeg har så veldig lyst å prøve sex med han med dildo i rumpe hans. Jeg fantaserer at han hadde likt det.  Dessverre ble det slutt mellom oss og nå er jeg i gang med å date ny mann. 

Anonymkode: ff7a5...141

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir veldig  kåt av å lese det. Jeg tenner sykelig og blir nesten svimmel av å se at mann har det godt og får sykelig ergasme. Tidligere daten min likte finger i rumpa mens han penetrerte meg. Jeg elsket det samme, jeg elsket å ha finger i rumpa mi mens han sliket meg eller fingrerte meg. Jeg har så veldig lyst å prøve sex med han med dildo i rumpe hans. Jeg fantaserer at han hadde likt det.  Dessverre ble det slutt mellom oss og nå er jeg i gang med å date ny mann. 

Anonymkode: ff7a5...141

Er du mann eller kvinne? Dumt spørsmål kanskje...

Anonymkode: 80212...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir veldig  kåt av å lese det. Jeg tenner sykelig og blir nesten svimmel av å se at mann har det godt og får sykelig ergasme. Tidligere daten min likte finger i rumpa mens han penetrerte meg. Jeg elsket det samme, jeg elsket å ha finger i rumpa mi mens han sliket meg eller fingrerte meg. Jeg har så veldig lyst å prøve sex med han med dildo i rumpe hans. Jeg fantaserer at han hadde likt det.  Dessverre ble det slutt mellom oss og nå er jeg i gang med å date ny mann. 

Anonymkode: ff7a5...141

Herlig, det er bare sjukt deilig as😂

Anonymkode: def3e...cdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg blir veldig  kåt av å lese det. Jeg tenner sykelig og blir nesten svimmel av å se at mann har det godt og får sykelig ergasme. Tidligere daten min likte finger i rumpa mens han penetrerte meg. Jeg elsket det samme, jeg elsket å ha finger i rumpa mi mens han sliket meg eller fingrerte meg. Jeg har så veldig lyst å prøve sex med han med dildo i rumpe hans. Jeg fantaserer at han hadde likt det.  Dessverre ble det slutt mellom oss og nå er jeg i gang med å date ny mann. 

Anonymkode: ff7a5...141

Er bare å kjøre på med en strapon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er du mann eller kvinne? Dumt spørsmål kanskje...

Anonymkode: 80212...9b7

Kvinne

Anonymkode: ff7a5...141

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Hottrio skrev:

De fleste er vel litt homofile nå og da? 

Kanskje jeg er unormal. Men aldri, aldri tenkt noen seksuelle tanker om menn. Tanken på sex mellom menn er for meg direkte motbydelig. Det samme gjelder lesber. 

Jeg ser på homofile som helt vanlige mennesker. Med mindre de provoserer med legningen sin. Jeg er heterofil. Men jeg legger ikke hele livsstilen min rundt det. Men noen skal begynne å gå rart, snakke rart og vifte med armene med en gang de har kommet ut av skapet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herlig, det er bare sjukt deilig as😂

Anonymkode: def3e...cdb

Det er det. Han elsket å slike rumpa mi også (noe som var veldig nytt for meg på begynnelsen). Siste gang da hadde vi sex sammen fikk enormt lyst til å gjøre det samme: sliket og kysset hans rumpe ( ble ruset av det, litt usikker på om jeg ble ruset av det eller av hans reaksjon) hadde også finger inni rumpa hans mens jeg holdt på blowjob. Sliket og suget ballene hans og sliket et sted mellom ballene og rumpe. Jeg kommer aldri til å glemme det. Det var så digg. Han nyttet det sykelig og så så deilig ut.

Det som skjedde denne gangen var overraskende for meg, jeg gikk over mine grenser og slippet meg helt løst.

Men nå må jeg bare prøve å ikke tenke på det lenger og få heller fokus på den nye mannen. 

Anonymkode: ff7a5...141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.7.2018 den 18.48, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann og tenner så på det. Jeg er en ung voksen, om man er det etter fylte 30.

Har aldri prøvd ut denne fantasien min, men er ganske sikker på jeg ville likt det veldig godt. Men jeg bare tør ikke. Det blir alltid med fantasering og chat med andre menn.

Det ser bare så hett, maskulint og litt småskittent ut. Suge en manns deilige stive kuk, sprute på hverandre, og den heftigste drømmen av dem alle; tanken på en penis inni meg. Å høre at en mann nyter hullet mitt, og virkelig føle hvordan det er å bli penetrert.  Tanken på at han kommer inni meg og "befrukter" meg, på en måte.. 😂Jeg føler meg ikke særlig maskulin når jeg sier dette, men jeg er hverken feminin eller spesielt maskulin. Sånn midt imellom.

Uff, jeg vil teste det, men samtidig er det et vanskelig steg å ta. Kanskje bare greit å la det være en fantasi? Alt hva jeg drømmer om er jo faktisk ganske risikabelt, og jeg vil jo ikke pådra meg noe.

Anonymkode: f66b9...b6a

Kompis, du er homo😅 i hvertfall bifil...

Anonymkode: 51660...5d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kompis, du er homo😅 i hvertfall bifil...

Anonymkode: 51660...5d9

Kanskje biseksuell? Uansett er det ikke så viktig. Det viktigste er at han finner seg noen han trives med.

Anonymkode: 80212...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er det. Han elsket å slike rumpa mi også (noe som var veldig nytt for meg på begynnelsen). Siste gang da hadde vi sex sammen fikk enormt lyst til å gjøre det samme: sliket og kysset hans rumpe ( ble ruset av det, litt usikker på om jeg ble ruset av det eller av hans reaksjon) hadde også finger inni rumpa hans mens jeg holdt på blowjob. Sliket og suget ballene hans og sliket et sted mellom ballene og rumpe. Jeg kommer aldri til å glemme det. Det var så digg. Han nyttet det sykelig og så så deilig ut.

Det som skjedde denne gangen var overraskende for meg, jeg gikk over mine grenser og slippet meg helt løst.

Men nå må jeg bare prøve å ikke tenke på det lenger og få heller fokus på den nye mannen. 

Anonymkode: ff7a5...141

Fysøren så digg, blir kåt av å lese dette jeg😉. Hvordan ble orgasmen hans?, helst litt detaljer.

Anonymkode: def3e...cdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er det. Han elsket å slike rumpa mi også (noe som var veldig nytt for meg på begynnelsen). Siste gang da hadde vi sex sammen fikk enormt lyst til å gjøre det samme: sliket og kysset hans rumpe ( ble ruset av det, litt usikker på om jeg ble ruset av det eller av hans reaksjon) hadde også finger inni rumpa hans mens jeg holdt på blowjob. Sliket og suget ballene hans og sliket et sted mellom ballene og rumpe. Jeg kommer aldri til å glemme det. Det var så digg. Han nyttet det sykelig og så så deilig ut.

Det som skjedde denne gangen var overraskende for meg, jeg gikk over mine grenser og slippet meg helt løst.

Men nå må jeg bare prøve å ikke tenke på det lenger og få heller fokus på den nye mannen. 

Anonymkode: ff7a5...141

Du må virkelig prøve strap on en gang.. menn blir helt ville og gale av det. Bare ta de hardt bakfra til de mister fatningen.

-dame

Anonymkode: f64a6...1be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok mange undertrykte bifile og homofile menn der ute som lever som heterofile. En mannlig venn av meg som var i et heterofilt forhold på den tiden fortalte meg at han hadde blitt pult av en annen mann på ferie og virkelig tent på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du må virkelig prøve strap on en gang.. menn blir helt ville og gale av det. Bare ta de hardt bakfra til de mister fatningen.

-dame

Anonymkode: f64a6...1be

Hvordan mister de fatningen? Blir de superville og får ekstreme orgasmer?

Anonymkode: def3e...cdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, StovnerJune skrev:

Det er nok mange undertrykte bifile og homofile menn der ute som lever som heterofile. En mannlig venn av meg som var i et heterofilt forhold på den tiden fortalte meg at han hadde blitt pult av en annen mann på ferie og virkelig tent på det.

Jeg tror det er grunnen til at vi tror det er flere biseksuelle kvinner. Det er mindre stigma rundt deres seksualitet og mer akseptert av omverdenen enn biseksualitet hos menn.

Jeg tror det er minst like mange biseksuelle menn som kvinner, bare at det skjer i mer skjulte former.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan mister de fatningen? Blir de superville og får ekstreme orgasmer?

Anonymkode: def3e...cdb

Jepp! Vrir, stønner og ynker seg til de kommer voldsomt 

Anonymkode: f64a6...1be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.7.2018 den 20.40, AnonymBruker skrev:

Kanskje biseksuell? Uansett er det ikke så viktig. Det viktigste er at han finner seg noen han trives med.

Anonymkode: 80212...9b7

Homse? Bi? Hetro?

Enig med deg, hvilken rolle spiller det, og hvorfor skal vi alltid settes i bås?

Aldri før har sex hatt større fokus på det å være en deilig nytelse, også for kvinner. Det er ikke bare mannen som skal komme, kvinner skal få orgasme og nyte sex minst like mye som mannen. Og kvinner i dag har ofte hatt sex med en annen kvinne, enten prøvd eller har det når det passer eller faller seg slik uten at de er lesber. Menn flest tenner på to kvinner som har sex, det er bare deilig og ingen skriker lesbe eller homofil da. Sex har også fått mer utydelige grenser når det gjelder feks om en hetro mann som vil teste sex med en mann, suge kuk el.l. Han kan føle seg hetro og tenner ikke på menn, men han kan tenne på en enkel situasjon og kanskje bare for å teste? Han kan like kvinner og synes de er det deiligste og mest sexy på denne jord, men allikevel være nysgjerrig på noe med en mann, selv om man kanskje ikke gjør noe med det. For å gjøre noe med det kan det som skal til faktisk være at man må treffe den rette eller en spesiell mann som man vil gjøre dette med før fantasien kan bli virkelig. tillit og trygghet og en form for tiltrekning må til.....

Sex skal være noe en synes er deilig og en nytelse og utfoldelse av instinkter vi mennesker trenger å uttrykke oss i. Jeg tror det er lettere for kvinner å akseptere og innrømme at de tenner på samme kjønn enn hva det er for menn. En mann ser ofte på det som et avvik og frykter nok hva kamerater og andre dømmer det han faktisk innrømmer. Synd men det komer seg sikkert det også. I mellomtiden får menn tie men utforske.....😉

Livet er underbart når underlivet er bart!😀 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes du bare skal gå for det! Jeg mener at man burde prøve ting minst én gang her i livet! Og spesielt du som tenker så mye på dette! Kjør på, men bruk beskyttelse selvfølgelig. 😊 

Mitt motto her i livet er: 

«Jeg vil heller sitte på gamlehjem og angre på ting jeg gjorde enn ting jeg IKKE gjorde.»

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk kondom. Sex mellom menn er den aller største smittekilden for kjønnssykdommer.

Anonymkode: b9530...673

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Missy77 skrev:

Jeg synes du bare skal gå for det! Jeg mener at man burde prøve ting minst én gang her i livet! Og spesielt du som tenker så mye på dette! Kjør på, men bruk beskyttelse selvfølgelig. 😊 

Mitt motto her i livet er: 

«Jeg vil heller sitte på gamlehjem og angre på ting jeg gjorde enn ting jeg IKKE gjorde.»

Enig med deg, både dette innlegget og det andre! :)

Anonymkode: 80212...9b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...