Gå til innhold

Sex mellom menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes også det er pirrende! ;)

Anonymkode: 80212...9b7

Er du mann eller dame da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det du beskriver der er homofili. Du er homo. Hvis du vil praktisere det må andre vite at du er homo. Så da nytter det ikke å late som du er normal og holde deg inni skapet. 

Anonymkode: 0d572...f01

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det du beskriver der er homofili. Du er homo. Hvis du vil praktisere det må andre vite at du er homo. Så da nytter det ikke å late som du er normal og holde deg inni skapet. 

Anonymkode: 0d572...f01

De fleste er vel litt homofile nå og da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hottrio skrev:

…pirrende!  ;) 

Det synes jeg og. Fikk vannvittig lyst på pikk...er jente da.

Anonymkode: d994e...d39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hottrio skrev:

Er du mann eller dame da??

Dame.

Anonymkode: 80212...9b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dame.

Anonymkode: 80212...9b7

Kult! 😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei søte lille jenta😊

Å du skriver så herlig uskyldig, lett nervøst men også engasjerende og håpefullt på at jeg håper fantasien din kanskje er rett rundt neste hjørne? At du har sperrer og ikke klarer å åpne deg helt kommer seg nok. Det vil komme etter hvert spesielt hvis du finner en kamerat/venn/venninne som er lik deg og som du kan være med prøve ut. Tror det er viktig.

Det å være feminin og ha lyst på pikk og nærhet fra en mannekropp etterpå heller selvsagt i retning homofili men jeg har ikke sansen for at alt skal settes i bås  hele tiden! Hvorfor det? joda, alle lystene dine i dag virker ganske homseanlagt, men selv om du vil ha pikk i dag, fitte i morgen og kose med en venninne neste dag gir jo det plutselig forskjellig grunnlag for den båsen og usikkerheten kjennes......

Finn først ut av hvem du er, hva du føler for deg selv og din identitet. Så tar vi det andre når du er i boks! (tror du er en søtnos)!.

Skriv gjerne, jeg har prøvd mye rart, fått kjenne masse deilig og har uendelig med fantasier om alt! Grr!😊

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, John McClane skrev:

Hei søte lille jenta😊

Å du skriver så herlig uskyldig, lett nervøst men også engasjerende og håpefullt på at jeg håper fantasien din kanskje er rett rundt neste hjørne? At du har sperrer og ikke klarer å åpne deg helt kommer seg nok. Det vil komme etter hvert spesielt hvis du finner en kamerat/venn/venninne som er lik deg og som du kan være med prøve ut. Tror det er viktig.

Det å være feminin og ha lyst på pikk og nærhet fra en mannekropp etterpå heller selvsagt i retning homofili men jeg har ikke sansen for at alt skal settes i bås  hele tiden! Hvorfor det? joda, alle lystene dine i dag virker ganske homseanlagt, men selv om du vil ha pikk i dag, fitte i morgen og kose med en venninne neste dag gir jo det plutselig forskjellig grunnlag for den båsen og usikkerheten kjennes......

Finn først ut av hvem du er, hva du føler for deg selv og din identitet. Så tar vi det andre når du er i boks! (tror du er en søtnos)!.

Skriv gjerne, jeg har prøvd mye rart, fått kjenne masse deilig og har uendelig med fantasier om alt! Grr!😊

Lykke til!

Prøver du å være nedlatende her?

Anonymkode: da898...38d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, om du fortsatt er her, har du noen oppdateringer? :) Litt spent på hva det ble til! Men du trenger ikke å skrive det her dersom du ikke vil. 

Anonymkode: 80212...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Hottrio skrev:

De fleste er vel litt homofile nå og da? 

Signerer denne👍. Jeg elsker damer, men når jeg virkelig vil ha meg noen deilige orgasmer, får jeg kameraten min til å gi meg det, det går det noe så innihelvete😉

Anonymkode: def3e...cdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS, om du fortsatt er her, har du noen oppdateringer? :) Litt spent på hva det ble til! Men du trenger ikke å skrive det her dersom du ikke vil. 

Anonymkode: 80212...9b7

Vel, jeg har jo hatt fantasien om dette hele ungdommen og mitt unge voksne liv, uten at noe har skjedd. Så det skulle godt gjøres at jeg plutselig hadde fått ut fingeren nå.

Jeg syns det er vanskelig, for jeg frykter for angeren etterpå.

Skulle gjerne hatt en å prøve ut med som jeg stolte helt på. Som jeg ikke trengte å suge med kondom. Det tenner meg fint lite. Saken blir jo annerledes om jeg skulle blitt tatt analt.

Jeg er på gaysir, og kommer litt i kontakt med noen der. Så ebber det gjerne ut.

Anonymkode: f66b9...b6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, John McClane skrev:

Hei søte lille jenta😊

Å du skriver så herlig uskyldig, lett nervøst men også engasjerende og håpefullt på at jeg håper fantasien din kanskje er rett rundt neste hjørne? At du har sperrer og ikke klarer å åpne deg helt kommer seg nok. Det vil komme etter hvert spesielt hvis du finner en kamerat/venn/venninne som er lik deg og som du kan være med prøve ut. Tror det er viktig.

Det å være feminin og ha lyst på pikk og nærhet fra en mannekropp etterpå heller selvsagt i retning homofili men jeg har ikke sansen for at alt skal settes i bås  hele tiden! Hvorfor det? joda, alle lystene dine i dag virker ganske homseanlagt, men selv om du vil ha pikk i dag, fitte i morgen og kose med en venninne neste dag gir jo det plutselig forskjellig grunnlag for den båsen og usikkerheten kjennes......

Finn først ut av hvem du er, hva du føler for deg selv og din identitet. Så tar vi det andre når du er i boks! (tror du er en søtnos)!.

Skriv gjerne, jeg har prøvd mye rart, fått kjenne masse deilig og har uendelig med fantasier om alt! Grr!😊

Lykke til!

Var den til meg?

Anonymkode: d994e...d39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, jeg har jo hatt fantasien om dette hele ungdommen og mitt unge voksne liv, uten at noe har skjedd. Så det skulle godt gjøres at jeg plutselig hadde fått ut fingeren nå.

Jeg syns det er vanskelig, for jeg frykter for angeren etterpå.

Skulle gjerne hatt en å prøve ut med som jeg stolte helt på. Som jeg ikke trengte å suge med kondom. Det tenner meg fint lite. Saken blir jo annerledes om jeg skulle blitt tatt analt.

Jeg er på gaysir, og kommer litt i kontakt med noen der. Så ebber det gjerne ut.

Anonymkode: f66b9...b6a

Hei! Teit da, det hadde vært kult for deg å få leve det ut. Det er bare ufattelig deilig og orgasmene blir himmelske:)

Anonymkode: def3e...cdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Teit da, det hadde vært kult for deg å få leve det ut. Det er bare ufattelig deilig og orgasmene blir himmelske:)

Anonymkode: def3e...cdb

Hvorfor er orgasmen bedre med en mann, enn ei dame?

Anonymkode: d9fff...24e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er orgasmen bedre med en mann, enn ei dame?

Anonymkode: d9fff...24e

Menn vet akkurat hva han skal gjøre, før å maxe orgasmen😉 Det går for meg så jeg nesten svimer av og stønner infinarlskt før og under orgasmen😉

Anonymkode: def3e...cdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ts, og innser vel at det er ikke er så farlig å blottlegge nicket🙂

Åpen for meldinger, om noen vil prate.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

30 minutter siden, ... skrev:

Jeg er ts, og innser vel at det er ikke er så farlig å blottlegge nicket🙂

Åpen for meldinger, om noen vil prate.

Kanskje du får noe kontakt med noen her, som kan fortelle om sine erfaringer. Mange tråder her om menn som har hatt sex med menn. Jeg syntes det er lurt av deg å tenke sånn at du vil prøve det på noen du stoler helt på. Det kan være med på å gjøre opplevelsen litt lettere, dersom fantasi blir til virkelighet. 

Anonymkode: 80212...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn vet akkurat hva han skal gjøre, før å maxe orgasmen😉 Det går for meg så jeg nesten svimer av og stønner infinarlskt før og under orgasmen😉

Anonymkode: def3e...cdb

Ok, men det har jeg fått mannen min til å gjøre og jeg er kvinne....

Anonymkode: d9fff...24e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok, men det har jeg fått mannen min til å gjøre og jeg er kvinne....

Anonymkode: d9fff...24e

Det handler jo rett og slett om hva man tenner på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Hottrio skrev:

De fleste er vel litt homofile nå og da? 

Hiver meg inn i samtalen etter å ha lest litt. Syntes ikke det er homofilt at en annen mann ligger med samme kjønn. Kvinner gjør dette ofte uten å bli kalt for lesbe! Det heter å være biseksuelt (siden ts sier at han liker både kvinner og menn)

Anonymkode: 73baf...df6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...