Gå til innhold

Sex mellom menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er mann og tenner så på det. Jeg er en ung voksen, om man er det etter fylte 30.

Har aldri prøvd ut denne fantasien min, men er ganske sikker på jeg ville likt det veldig godt. Men jeg bare tør ikke. Det blir alltid med fantasering og chat med andre menn.

Det ser bare så hett, maskulint og litt småskittent ut. Suge en manns deilige stive kuk, sprute på hverandre, og den heftigste drømmen av dem alle; tanken på en penis inni meg. Å høre at en mann nyter hullet mitt, og virkelig føle hvordan det er å bli penetrert.  Tanken på at han kommer inni meg og "befrukter" meg, på en måte.. 😂Jeg føler meg ikke særlig maskulin når jeg sier dette, men jeg er hverken feminin eller spesielt maskulin. Sånn midt imellom.

Uff, jeg vil teste det, men samtidig er det et vanskelig steg å ta. Kanskje bare greit å la det være en fantasi? Alt hva jeg drømmer om er jo faktisk ganske risikabelt, og jeg vil jo ikke pådra meg noe.

Anonymkode: f66b9...b6a

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel bare å kjøre på, det.

Anonymkode: da898...38d

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det du føler for! 

Men du kan jo også få en dame til å penetrere deg!? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på og kos deg! :) 

Anonymkode: 80212...9b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann og tenner så på det. Jeg er en ung voksen, om man er det etter fylte 30.

Har aldri prøvd ut denne fantasien min, men er ganske sikker på jeg ville likt det veldig godt. Men jeg bare tør ikke. Det blir alltid med fantasering og chat med andre menn.

Det ser bare så hett, maskulint og litt småskittent ut. Suge en manns deilige stive kuk, sprute på hverandre, og den heftigste drømmen av dem alle; tanken på en penis inni meg. Å høre at en mann nyter hullet mitt, og virkelig føle hvordan det er å bli penetrert.  Tanken på at han kommer inni meg og "befrukter" meg, på en måte.. 😂Jeg føler meg ikke særlig maskulin når jeg sier dette, men jeg er hverken feminin eller spesielt maskulin. Sånn midt imellom.

Uff, jeg vil teste det, men samtidig er det et vanskelig steg å ta. Kanskje bare greit å la det være en fantasi? Alt hva jeg drømmer om er jo faktisk ganske risikabelt, og jeg vil jo ikke pådra meg noe.

Anonymkode: f66b9...b6a

Tenker med en gang at jeg kjenner noen bra folk jeg kunne introdusert deg for. Vi pleier å samles hos en kompis i meg. Stor leilighet med strippestang og alltid fullt barskap. Vi er en fin gjeng. 

Anonymkode: 54e78...68c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kompis som har sugd meg etter fotballtrening i tyve år, helt magisk. Var ikke jeg som ønsket det men han liker å suge og jeg har ikke noe i mot å bli sugd. Finn ut hva som virker for deg. 

Anonymkode: bfa6e...b31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en kompis som har sugd meg etter fotballtrening i tyve år, helt magisk. Var ikke jeg som ønsket det men han liker å suge og jeg har ikke noe i mot å bli sugd. Finn ut hva som virker for deg. 

Anonymkode: bfa6e...b31

Det høres flott og deilig ut!

Anonymkode: 80212...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Sporty92 skrev:

Gjør det du føler for! 

Men du kan jo også få en dame til å penetrere deg!? 

Med jenter er det andre ting som tenner.

Anonymkode: f66b9...b6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Sporty92 skrev:

Gjør det du føler for! 

Men du kan jo også få en dame til å penetrere deg!? 

Og det er ikke bare penetreringa som tenner. Er noe med hele settinga "mann-mann".  Å stå på kne foran en mann med knallhard kuk; blir gal av tanken.. Tenner på alt som har med "jente"rollen i senga å gjøre med andre menn.

Jeg vil føle meg brukt og pult.

Anonymkode: f66b9...b6a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å prøve.

Mitt råd er å velge første partner med omhu. Finn gjerne en i samme situasjon som deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.7.2018 den 15.44, AnonymBruker skrev:

Og det er ikke bare penetreringa som tenner. Er noe med hele settinga "mann-mann".  Å stå på kne foran en mann med knallhard kuk; blir gal av tanken.. Tenner på alt som har med "jente"rollen i senga å gjøre med andre menn.

Jeg vil føle meg brukt og pult.

Anonymkode: f66b9...b6a

Hvis du blir gal av tanken, så bør du helt klart gjøre det! Det er bare å beskytte seg! Hvis du undertrykker trangen og ender opp med å gifte deg med en kvinne, kan det bli en ting du alltid drømmer om og det kan skyggelegge forholdet ditt. 

Så bare gjør det nå! Kanskje du finner ut at det var ok, men nå har du prøvd, eller du elsker det og det gir deg masse glede. Positivt uansett!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer til å angre. Sex med jenter er best. 

(Snakker av erfaring) 

Anonymkode: 3faa2...d0a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruk beskyttelse og en god del glidemiddel dersom du finner en å ha sex med. Bruk også god tid når han skal inn i deg, slik at det ikke gjør vondt. Har du funnet deg en mann å gjøre det med, forresten? :) 

Anonymkode: 80212...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
På 17.7.2018 den 0.55, Ulla Ullsokk skrev:

Hvis du blir gal av tanken, så bør du helt klart gjøre det! Det er bare å beskytte seg! Hvis du undertrykker trangen og ender opp med å gifte deg med en kvinne, kan det bli en ting du alltid drømmer om og det kan skyggelegge forholdet ditt. 

Så bare gjør det nå! Kanskje du finner ut at det var ok, men nå har du prøvd, eller du elsker det og det gir deg masse glede. Positivt uansett!

Godt svar. Rasjonelt OG empatisk.👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎17‎.‎07‎.‎2018 den 0.55, Ulla Ullsokk skrev:

Hvis du blir gal av tanken, så bør du helt klart gjøre det! Det er bare å beskytte seg! Hvis du undertrykker trangen og ender opp med å gifte deg med en kvinne, kan det bli en ting du alltid drømmer om og det kan skyggelegge forholdet ditt. 

Så bare gjør det nå! Kanskje du finner ut at det var ok, men nå har du prøvd, eller du elsker det og det gir deg masse glede. Positivt uansett!

Godt råd fra deg! Tror også at han bør prøve det ut, prøve å suge en. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva med å få med deg kjæreste/venninne/dame på dette her, så det ikke blir så "brått" liksom, altså at det er litt feminin stemning tilstede også? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen, jeg må slutte å lese disse trådene blir så jævla kåt, men for all del kos deg, skulle ønske jeg også kunne prøve det ut.

Anonymkode: d9fff...24e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Faen, jeg må slutte å lese disse trådene blir så jævla kåt, men for all del kos deg, skulle ønske jeg også kunne prøve det ut.

Anonymkode: d9fff...24e

Hæ? Er du homo eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.7.2018 den 18.48, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann og tenner så på det. Jeg er en ung voksen, om man er det etter fylte 30.

Har aldri prøvd ut denne fantasien min, men er ganske sikker på jeg ville likt det veldig godt. Men jeg bare tør ikke. Det blir alltid med fantasering og chat med andre menn.

Det ser bare så hett, maskulint og litt småskittent ut. Suge en manns deilige stive kuk, sprute på hverandre, og den heftigste drømmen av dem alle; tanken på en penis inni meg. Å høre at en mann nyter hullet mitt, og virkelig føle hvordan det er å bli penetrert.  Tanken på at han kommer inni meg og "befrukter" meg, på en måte.. 😂Jeg føler meg ikke særlig maskulin når jeg sier dette, men jeg er hverken feminin eller spesielt maskulin. Sånn midt imellom.

Uff, jeg vil teste det, men samtidig er det et vanskelig steg å ta. Kanskje bare greit å la det være en fantasi? Alt hva jeg drømmer om er jo faktisk ganske risikabelt, og jeg vil jo ikke pådra meg noe.

Anonymkode: f66b9...b6a

Når du har sugd en mann kommer du aldri til å tenke på fitte igjen.

Anonymkode: 54e78...68c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...