Gå til innhold

Eksen min har vært utro MED meg mot 4 ulike damer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså, forholdet startet med at han lå med meg, før daværende samboer hadde flyttet ut. Så ble vi sammen etter ufattelig mye drama. Det ble slutt etter noen år, han fikk ny dame. Han begynte å ha sex med meg etter 2 mnd med henne, og gikk til slutt fra henne. Så ble vi sammen igjen, før jeg igjen forlot han. Vi var singel en stund, har hatt kontakt heie veien, men som venner. Så begynte han å date ei, vi fortsatte å henge som venner. Og det ble til at vi hadde sex igjen, og daten hans forsvant ut av bildet. 

Nå har han møtt noen, nekter å fortelle om de har noe på gang, de treffes, men er ikke seriøst visstnok. Likevel har vi hatt sex 2 ganger på få dager nå. 

Hvorfor klarer jeg ikke å slutte å elske han? Hva skal jeg gjøre? 

 

Anonymkode: 3aa5a...4e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, det er jo du som gidder å nedverdige deg til å være tømmestasjon for dette fjolset. Når du ser hva slags idiot han er, igjen og igjen, og likevel fortsetter sexen og kontakten, så kan du skylde deg selv. 

Anonymkode: 4a558...eef

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han en som ikke greier å slippe taket på exene sine? Er stor mulighet for at han også har sex med de andre exene sine. 

Anonymkode: 9b0b8...2b5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vel, det er jo du som gidder å nedverdige deg til å være tømmestasjon for dette fjolset. Når du ser hva slags idiot han er, igjen og igjen, og likevel fortsetter sexen og kontakten, så kan du skylde deg selv. 

Anonymkode: 4a558...eef

Dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slett nummeret hans, ikke ha han på SoMe, og slutt å treff han. Dere kan ikke ha kontakt eller være venner, så du må slutte å snakke med han, slutte å henge med han, i det hele tatt: kutte han ut.

Slik er det bare i blant så skjønner at du sliter :hug:

Anonymkode: 47297...9d7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Slett nummeret hans, ikke ha han på SoMe, og slutt å treff han. Dere kan ikke ha kontakt eller være venner, så du må slutte å snakke med han, slutte å henge med han, i det hele tatt: kutte han ut.

Slik er det bare i blant så skjønner at du sliter :hug:

Anonymkode: 47297...9d7

Tusen takk. Jeg har gjort alt dette nå. Blokkert på alle hold. Det er så vondt, og enda vondere er at han ikke har tatt noe mer kontakt etter at jeg blokket han. (Det er måter å sjekke det...) 

Så han gir vel faen i meg likevel. 

Anonymkode: 3aa5a...4e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Tusen takk. Jeg har gjort alt dette nå. Blokkert på alle hold. Det er så vondt, og enda vondere er at han ikke har tatt noe mer kontakt etter at jeg blokket han. (Det er måter å sjekke det...) 

Så han gir vel faen i meg likevel. 

Anonymkode: 3aa5a...4e2

Han gir faen. Helt til han har mistet litt kontrollen på den han liker å ha sex med akkurat nå. Da oppdager han det og ber på sine kne om å få deg tilbake.

Anonymkode: 12664...fda

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel, det er jo du som gidder å nedverdige deg til å være tømmestasjon for dette fjolset. Når du ser hva slags idiot han er, igjen og igjen, og likevel fortsetter sexen og kontakten, så kan du skylde deg selv. 

Anonymkode: 4a558...eef

Støtter denne. For en idiot han er!. 

Trådstarter: han er ikke noe tap! For en type!. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...