Gå til innhold

Gjenkjenner du denne kjendisen? (NB, husk å les reglene i HI)


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Winza
Akkurat nå, An0nymBruker skrev:

Nei. Er sammen med (kanskje gift med (jeg følger ikke med)) med en kjent Frue :sexy:

John Arne Riise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza

Jeg har tydeligvis brukt hjernen min alt for mye i dag når jeg begynner å få hjernteppe på nesten hvert eneste bilde 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Tråden er ryddet for bilder med opphavsrett.

Fra retningslinjene:

Sitat

* Tekster, bilder og annet materiale med opphavsrett. Du er selv ansvarlig for at du har de nødvendige tillatelser til å legge ut tekst, bilder, video eller annet innhold. Hvis du siterer innhold, må det vises til kilde. Vi tillater heller ikke at det via tredjeparter deles hele artikler/blogginnlegg eller lignende.

Sjekk også denne tråden for mer informasjon om dette:

 

Elaine Marley, mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
9 timer siden, Winza skrev:

Post et nærbilde av en kjendis sitt ansikt og så skal vi andre prøve å gjenkjenne kjendisen basert på bildet og det lille vi ser av ansiktet, du bestemmer selv hvor mye av ansiktet du vil vise men jeg anbefaler å vise sånn passe slik at det ikke blir for lett å kjenne igjen men samtidlig så kan man kjenne igjen kjendisen hvis man vet godt hvordan kjendisen ser ut :) 

Regler

Tekster, bilder og annet materiale med opphavsrett. Du er selv ansvarlig for at du har de nødvendige tillatelser til å legge ut tekst, bilder, video eller annet innhold. Hvis du siterer innhold, må det vises til kilde. Vi tillater heller ikke at det via tredjeparter deles hele artikler/blogginnlegg eller lignende.

Når du poster et bilde så skrive "Dette bildet har ikke opphavsrett under bildet slik at Moderator vet at det er et bilde uten opphavsrett

Dere kan bruke denne linken som jeg bruker, nederst på bruksrettigheter så velg fritt tilgjengelig for bruk eller deling. https://www.google.com/advanced_image_search

Har lagt til reglene i åpningsinnlegget nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...