Gå til innhold

Hatt sex med kompis av han jeg liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt sex med en kompis av han jeg liker. Jeg hadde sex med kompisen for 6 år siden og det skjedde en gang på fest. er det noe jeg bør fortelle han jeg liker og evt når? Vi kommer fra et lite sted og kan jo hende han vet det allerede. 

Han jeg liker er en skikkelig fin fyr, men vi har bare drevet å skrevet på snap og møttes på fylla og klint litt til nå. Nå har han invitert meg på besøk til han ikveld. 

 

J24

Anonymkode: 22ec0...64e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det ville ikke jeg sånn uten videre sagt. Det er jo 6 år siden. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har hatt sex med en kompis av han jeg liker. Jeg hadde sex med kompisen for 6 år siden og det skjedde en gang på fest. er det noe jeg bør fortelle han jeg liker og evt når? Vi kommer fra et lite sted og kan jo hende han vet det allerede. 

Han jeg liker er en skikkelig fin fyr, men vi har bare drevet å skrevet på snap og møttes på fylla og klint litt til nå. Nå har han invitert meg på besøk til han ikveld. 

 

J24

Anonymkode: 22ec0...64e

Sånt er vi vant til at jenter gjør ;) jenter har naturligvis mange flere sexpartnere enn menn har. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

kan jo hende han vet det allerede. 

Om han er like gammel som deg, så vil jeg påstå at det er så godt som garantert. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Beeblebrox skrev:

Om han er like gammel som deg, så vil jeg påstå at det er så godt som garantert. :P

De to er like gamle. Jeg er noen år yngre.

Anonymkode: 22ec0...64e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ingen poeng å si ifra om dette. Har aldri diskutert mine tidligere sexpartnere med eksene mine, de har ingenting med det å gjøre. Bryr meg heller ikke om hvem de har ligget med, fortid er fortid. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

De to er like gamle. Jeg er noen år yngre.

Anonymkode: 22ec0...64e

Gjetter på at det fortsatt er noe som er "allment-kjent", men det spiller jo egentlig ikke noen rolle. Absolutt ikke noe å dra frem. Dette skjedde for "lenge siden", og var ikke noe seriøst. (slik jeg forstod det i alle fall). Eneste du oppnår ved å nevne dette blir en klein atmosfære. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke umiddelbart i alle fall. På sikt ser jeg for meg at det vil være vanskelig å holde det helt skjult, og at det sånn sett er bedre om han får vite det av deg enn at det dukker opp i en annen sammenheng og oppfattes som et svik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det er et ikketema. Ikke stress med det. Kan godt hende kompisen sier det til han om du og han blir et par i lengden, men da vil han ogsp dysse det ned å si at det er 6 år siden og hvis du blir konfrontert med det så bare si eh ja det er 6 år siden so what? Bare se på det som en ubetydelig ting.

Jeg har ligget med kompisen 2 mnd før og møtte kompisen via han jeg holdt på med og bytta til kompisen med altså bare 2 mnd i mellom, og det var ikke engang noe tema eller issue selvom de var kjernevenner/bestevenner. Ligg er ligg. Følelser er følelser :) Ble sammen med han andre på hans initiativ :) Ble senere slutt men av helt andre årsker som jeg slo opp for 

Anonymkode: 5932d...3bc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann kan jeg si at det ikke er noe kult at en kompis har fått et billig ligg med dama før... Spesielt om det skal forbli en hemmelighet. Si det når dere snakket om å bli eksklusive, så går det nok fint. Sier du det nå så mister han kanskje lysten.

Anonymkode: dc656...f6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det skjedde når du var 18 år og 6 år siden, det hjelper på en god del.

Anonymkode: dc656...f6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Som mann kan jeg si at det ikke er noe kult at en kompis har fått et billig ligg med dama før... Spesielt om det skal forbli en hemmelighet. Si det når dere snakket om å bli eksklusive, så går det nok fint. Sier du det nå så mister han kanskje lysten.

Anonymkode: dc656...f6c

Hvem var den billige her mener du? Kompisen eller dama, eller begge?

Anonymkode: d178b...503

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Du kan sikkert drøye med å fortelle det en liten stund til. Kanskje neste date etter dette denne? Eller daten etter der igjen. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts: Ja, altså han nevnte kompisen idag. Ser for meg det kanskje kan bli kleint etterhvert, hvis man skal henge med begge samtidig, men får ta det som det kommer.

Anonymkode: 22ec0...64e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts: Ja, altså han nevnte kompisen idag. Ser for meg det kanskje kan bli kleint etterhvert, hvis man skal henge med begge samtidig, men får ta det som det kommer.

Anonymkode: 22ec0...64e

Var det kjekt på date? 😍

Du var 18.. Hvis det kommer opp så sier du at du var ung og dum og at du angrer. Ferdig med den saken :)

Anonymkode: 5eee2...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var koselig. Han her er en skikkelig fin fyr 😁

Forsåvidt enig med deg, kan jo være en vanlig sak i den guttegjengen. De er mange kompiser, og vi er som sagt fra et lite sted. Jeg flyttet herfra etter videregående, så jeg har ikke følgt med så mye. 

Anonymkode: 22ec0...64e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 hours ago, AnonymBruker said:

Hvem var den billige her mener du? Kompisen eller dama, eller begge?

Anonymkode: d178b...503

Sannsynligvis begge. Er han en ekstremt attraktiv type som får seg hver helg med ok+ dame om han vil, så er hun ikke billig. Er han ikke det så er hun billig. Stort sett alle menn er billige (tar det meste med puls)

Anonymkode: dc656...f6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Neida, det er et ikketema. Ikke stress med det. Kan godt hende kompisen sier det til han om du og han blir et par i lengden, men da vil han ogsp dysse det ned å si at det er 6 år siden og hvis du blir konfrontert med det så bare si eh ja det er 6 år siden so what? Bare se på det som en ubetydelig ting.

Jeg har ligget med kompisen 2 mnd før og møtte kompisen via han jeg holdt på med og bytta til kompisen med altså bare 2 mnd i mellom, og det var ikke engang noe tema eller issue selvom de var kjernevenner/bestevenner. Ligg er ligg. Følelser er følelser :) Ble sammen med han andre på hans initiativ :) Ble senere slutt men av helt andre årsker som jeg slo opp for 

Anonymkode: 5932d...3bc

Jeg tror ikke du gjør ts noen tjenester om du går utifra at siden du hoppet mellom to kompiser er dette noe som lett vil bli akseptert og "dysset ned" i andre kompisgjenger. For veldig mange menn vil det nok være betraktelig mindre interessant å etablere et seriøst forhold med en kvinne gode venner tidligere har hatt "lettvinte forhold" til, og om en møter en ny mann med en antagelse om det motsatte risikerer en å gå på en smell. 

Et bedre råd vil nok være at ts bør være bevisst på at dette er noe som for en del vil kunne være et problem, og dermed ikke behandle det som om det selvfølgelig ikke var noen sak i det hele tatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Oppdatering fra ts. Han sa til meg for noen dager siden at han ikke vil ha noe avstandsforhold. Vi blir boende i to forskjellige byer da jeg skal studere videre og han jobber. Jeg mistenker at det har noe med det med kompisen å gjøre. samtidig sier han at vi gjerne kan fortsette å ha sex, men jeg har begynt å få følelser for fyren, så det sa jeg nei til. Han sender fortsatt snap og sier at jeg er pen osv. Så ser ut til at det ikke ble noe mer og at jeg fortsatt er singel ei god stund fremover. 

Anonymkode: 22ec0...64e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...