Gå til innhold

grunnen til at noen forelsker i samme kjønn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er lett å se grunnen til at dem som velger å forelske i samme kjønn handler om at dem opplevde svært negative ting til en som de ble forelsket som var av motsatt kjønn. Altså når ei kvinne ble forelsket i en mann, men samtidig opplevde negative ting, og deretter igjen til ny bidro til at hun istedenfor valgte å bli forelsket i samme kjønn.

Stemmer denne påstanden? 

Anonymkode: 00359...730

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er lett å se grunnen til at dem som velger å forelske i samme kjønn handler om at dem opplevde svært negative ting til en som de ble forelsket som var av motsatt kjønn. Altså når ei kvinne ble forelsket i en mann, men samtidig opplevde negative ting, og deretter igjen til ny bidro til at hun istedenfor valgte å bli forelsket i samme kjønn.

Stemmer denne påstanden? 

Anonymkode: 00359...730

Har bare vært kjæreste med èn mann, og han var fantastisk, og det var en flott tid i livet mitt. Med den teorien der så skulle jeg datet menn, for jeg har opplevd flere knuste hjerter og negative ting med kvinner.

Anonymkode: ac2aa...95b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den stemmer ikke. Man velger ikke dette selv. Det er bare er slik. Enten på den ene eller andre måten.

Anonymkode: 0b951...94f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er lett å se grunnen til at dem som velger å forelske i samme kjønn handler om at dem opplevde svært negative ting til en som de ble forelsket som var av motsatt kjønn. Altså når ei kvinne ble forelsket i en mann, men samtidig opplevde negative ting, og deretter igjen til ny bidro til at hun istedenfor valgte å bli forelsket i samme kjønn.

Stemmer denne påstanden? 

Anonymkode: 00359...730

Jeg er hetro og har aldri valgt å forelske meg i verken det ene eller andre kjønnet. Har du TS?? 

 

Man velger ikke hvem man forelsker seg i. Det bare skjer. Og ikke alltid er det den beste man forelsker seg i, men det vet man jo ikke på forhånd. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør du om det hender at bifile damer velger det andre kjønnet, når et forhold til det ene slo feil?

Ja, det hender. Jeg orka ikke data damer etter at det ble slutt mellom meg og den kvinnelige eksen min, og er sammen med en mann nå. Selv om man ikke "velger" hvem man forelsker seg i, velger man jo til dels hvilke miljøer man er og hva man ser etter. Da jeg sluttet å gå ut på "homobyen", og i tillegg følte et ubehag hver gang jeg følte meg tiltrukket av en fremmed dame, var det ikke så rart at jeg til slutt falt for en mann neste gang. 

Anonymkode: 04643...d1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, AnonymBruker said:

Det er lett å se grunnen til at dem som velger å forelske i samme kjønn handler om at dem opplevde svært negative ting til en som de ble forelsket som var av motsatt kjønn. Altså når ei kvinne ble forelsket i en mann, men samtidig opplevde negative ting, og deretter igjen til ny bidro til at hun istedenfor valgte å bli forelsket i samme kjønn.

Stemmer denne påstanden? 

Anonymkode: 00359...730

Da skulle jeg vært superlesbe....så nei!!!

Anonymkode: 54f9d...a2f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig urettferdige at noen kan velge hvem de vil forelske seg i, og andre ikke! Jeg vil også velge selv!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, applestories skrev:

Skikkelig urettferdige at noen kan velge hvem de vil forelske seg i, og andre ikke! Jeg vil også velge selv!!

Nå skal jeg være så kjip å si at man i bunn og grunn velger en forelskelse selv. Sånn egentlig. 

Tiltrekning ift kjønn osv er vi nok født med. 

Anonymkode: 0f9c7...28c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er lett å se grunnen til at dem som velger å forelske i samme kjønn handler om at dem opplevde svært negative ting til en som de ble forelsket som var av motsatt kjønn. Altså når ei kvinne ble forelsket i en mann, men samtidig opplevde negative ting, og deretter igjen til ny bidro til at hun istedenfor valgte å bli forelsket i samme kjønn.

Stemmer denne påstanden? 

Anonymkode: 00359...730

Nei. 

Du er ute å sykler. Huff haha

Anonymkode: d7f0b...37e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.7.2018 den 9.03, AnonymBruker skrev:

Det er lett å se grunnen til at dem som velger å forelske i samme kjønn handler om at dem opplevde svært negative ting til en som de ble forelsket som var av motsatt kjønn. Altså når ei kvinne ble forelsket i en mann, men samtidig opplevde negative ting, og deretter igjen til ny bidro til at hun istedenfor valgte å bli forelsket i samme kjønn.

Stemmer denne påstanden? 

Anonymkode: 00359...730

Nei, det stemmer ikke...

Anonymkode: 78e62...ff8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stort sett hatt mannlige kjærester, nå er jeg samboer med en kvinne (er selv kvinne). Jeg har aldri opplevd svært negative ting med menn, så det er overhode ikke derfor jeg denne gangen falt for en kvinne?!

Jeg ble rett og slett forelsket. Hadde jeg kunnet velge hadde jeg kanskje valgt en mann for å slippe alle fordommene, men forelskelse er ikke et valg for meg.

Anonymkode: f9c79...37b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde man kunne valgt å forelske seg hadde jeg sluppet mye tunge tider opp gjennom årene ja😂 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var en AB for en uke eller to siden som var var blitt singel,havnet i dyp gjeld og skulle snart ett år i fengsel for underslag. Han lurte på tips for hvordan å bli sammen med en mann. For han trodde ingen dame ville date han igjen 😂

Mange forskjellige grunner tydeligvis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...