Gå til innhold

Synnøve og Vanessa


Eple84

Anbefalte innlegg

Er så lei av at de konsekvent lyver i podcasten, vant til at Synnøve legger en del på historiene sine, men lunchen Vanessa snakket om tok jo kaken..., 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Eple84 skrev:

Er så lei av at de konsekvent lyver i podcasten, vant til at Synnøve legger en del på historiene sine, men lunchen Vanessa snakket om tok jo kaken..., 

Ja, fikk følelsen av at hun diktet opp mye..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker de bedre og bedre. Kan ikke verifisere det de sier, men jeg lar meg underholde. Og Jonas Forsang er ikke ulik Adam Levin.. sjekk videoen til Sugar.  

Endret av EllaSays
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle hu lyve om det da? Mulig hu la på litt, men dikte helt opp?
Digger S&V jeg!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uansett om den historien var litt overdrevet eller ikke, så var den veldig underholdende. Episoden er en av de beste så langt, synes jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger noen episoder bak, men min favoritt er den om de sopptablettene 😂😂

 

Jeg digget disse damene kraftig, men føler også historiene er veldig overdrevet. Feks den med gutten som runket hunden, slik at hunden spermet på Vanessa....er det i hele tatt mulig?? Så jeg gikk litt lei de, nå er Marte og Janka mine favoritter 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.7.2018 den 10.24, tingi85 skrev:

Jeg henger noen episoder bak, men min favoritt er den om de sopptablettene 😂😂

 

Jeg digget disse damene kraftig, men føler også historiene er veldig overdrevet. Feks den med gutten som runket hunden, slik at hunden spermet på Vanessa....er det i hele tatt mulig?? Så jeg gikk litt lei de, nå er Marte og Janka mine favoritter 😊

Underholdene podcast, men det med sopptablettene, er en vandrehistorie....hørt flere komme med samme historie lenge før Vanessa, så den har jeg vondt for å tro er selvopplevd, dessverre.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Krutthøna skrev:

Underholdene podcast, men det med sopptablettene, er en vandrehistorie....hørt flere komme med samme historie lenge før Vanessa, så den har jeg vondt for å tro er selvopplevd, dessverre.

Hva er historien? Husker den ikke fra podden.

Liker podcasten godt, jeg. Spesielt når de snakker om barna og familien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er en sabla god historie uansett. Jeg måtte kjøre bilen til siden av veien for jeg lo så mye. Hun hadde tatt tabletter mot sopp og skylt ned med vann, så neste gang hun skulle kjøpe/ta de så hun på bruksanvisningen og så at det var vaginaltabletter. Ikke så morsom når du leser den, men veldig morsomt fortalt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regnskapssekretær

De historiene tar litt for lang tid synes jeg... og så hissig? Jeg føler at overdrivelse er en kunst de behersker ... med ujevne resultat 😄 haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Gnå skrev:

Hva er historien? Husker den ikke fra podden.

Liker podcasten godt, jeg. Spesielt når de snakker om barna og familien. 

Som @tingi85 skriver :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker de. Latteren deres er smittsom og jeg ler sammen med de hver uke. Liker også at vanessa banner, med tanke på at hun ellers virker ganske ordentlig. Hadde forventet den kunstige "Egenes-dialekten", men ble positivt overrasket 🙂 Liker at de begge har en annen dialekt enn østlandsk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig negativt innstilt til Vanessa etter oppstyret rundt Costume blant annet, men jeg synes podcasten deres er en av de bedre der ute. De har en veldig fin og naturlig kjemi sammen, synes jeg, og jeg synes podcasten er underholdende å høre på - men da legger jeg litt bort det kritiske blikket (øret?). Selvom historiene kanskje ikke er helt sanne, er det morsomt å høre på. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjeeeesp. Holder de to der på fortsatt? Snakk om yesterday's news. 

Er det liksom greia? Når man ikke lykkes med blogg starter man en podcast? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den episoden der Pia Tjelta var med er min favoritt hittil. Tror de var i Paris da de tok den opp. Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De lever begge av tilstedeværelse i sosiale medier og viser frem barna mer enn toppbloggernr. Hvorfor reagerer ingen på det, uansett hvor evnt morsomme de er? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krampeaktig og mye løgn. De første episodene var bra. Drittlei av å høre Skarbø syte om hvor dårlig mor hun er og hvor sur og stresset hun er. Får det til å høres ut som det er "kult". De er tom for ideer. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena
På 16.7.2018 den 22.09, Femilie skrev:

Jeg er egentlig negativt innstilt til Vanessa etter oppstyret rundt Costume blant annet, men jeg synes podcasten deres er en av de bedre der ute. De har en veldig fin og naturlig kjemi sammen, synes jeg, og jeg synes podcasten er underholdende å høre på - men da legger jeg litt bort det kritiske blikket (øret?). Selvom historiene kanskje ikke er helt sanne, er det morsomt å høre på. 

Enig. Jeg liker at de ikke tar seg selv så selvhøytidelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...