Gå til innhold

Synnøve og Vanessa


Eple84

Anbefalte innlegg

Gjest Malika
1 time siden, Atheena skrev:

Ja bruddet. 

Jeg forstår ikke hvordan du kan si at bruddet er "elefanten i rommet"? Skjønner du hva uttrykket betyr?

Synnøve har jo delt ganske så mye, og gjort det på en verdig måte, med tanke på både eks og deres felles barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Atheena
3 minutter siden, Malika skrev:

Jeg forstår ikke hvordan du kan si at bruddet er "elefanten i rommet"? Skjønner du hva uttrykket betyr?

Synnøve har jo delt ganske så mye, og gjort det på en verdig måte, med tanke på både eks og deres felles barn.

Ja hun har delt bittelitt og så delte hun litt mer i forrige episode som jeg skrev var en bra episode. Jeg skjønner hun ikke ønsker å dele, det går masse rykter rundt bruddet og driver man en podcast så er det jo litt vanskelig å basere den på eget liv uten å kunne si noe særlig om det eller ryktene. Det er baksiden med å lage en podd om sitt eget liv. Når det skjer store omveltninger så er det selvfølgelig veldig tøft og da blir det vanskelig å podde uten å snakke om det som garantert nesten alt av tanker omkranser seg rundt og mange av lytterne lurer på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malika
9 minutter siden, Atheena skrev:

Ja hun har delt bittelitt og så delte hun litt mer i forrige episode som jeg skrev var en bra episode. Jeg skjønner hun ikke ønsker å dele, det går masse rykter rundt bruddet og driver man en podcast så er det jo litt vanskelig å basere den på eget liv uten å kunne si noe særlig om det eller ryktene. Det er baksiden med å lage en podd om sitt eget liv. Når det skjer store omveltninger så er det selvfølgelig veldig tøft og da blir det vanskelig å podde uten å snakke om det som garantert nesten alt av tanker omkranser seg rundt og mange av lytterne lurer på. 

De har en pod om sitt eget liv. Den er personlig, men ikke privat.

Så jeg tror du har misforstått uttrykket "elefanten i rommet". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena
3 minutter siden, Malika skrev:

De har en pod om sitt eget liv. Den er personlig, men ikke privat.

Så jeg tror du har misforstått uttrykket "elefanten i rommet". 

Så tidligere historier om utroskap og detaljer om ekser var ikke privat, men personlig? 

Alle tror de vet hvorfor det ble et brudd, men hun ønsker ikke å snakke om det eller bekrefte/avkrefte. Hva kaller du det? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malika
20 minutter siden, Atheena skrev:

Så tidligere historier om utroskap og detaljer om ekser var ikke privat, men personlig? 

Alle tror de vet hvorfor det ble et brudd, men hun ønsker ikke å snakke om det eller bekrefte/avkrefte. Hva kaller du det? 

 

Jeg har hørt alle podcastene deres, og har ikke hørt noe om utroskap mellom Synnøve og eksen. Mulig jeg misset den episoden, kan du linke til den?

Hvem er "alle"? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena
52 minutter siden, Malika skrev:

Jeg har hørt alle podcastene deres, og har ikke hørt noe om utroskap mellom Synnøve og eksen. Mulig jeg misset den episoden, kan du linke til den?

Hvem er "alle"? 

Hun har snakket om det i mange episoder. Å finne frem til det gidder jeg faktisk ikke å ta meg tid til. 

Det har versert mange rykter om dette flere steder. Det er en overveiende sannsynlighet at mange av lytterne har fått det med seg. Jeg sier ikke at det er sant, bare så du ikke skal vri mer på det jeg skriver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Malika
5 minutter siden, Atheena skrev:

Hun har snakket om det i mange episoder. Å finne frem til det gidder jeg faktisk ikke å ta meg tid til. 

Det har versert mange rykter om dette flere steder. Det er en overveiende sannsynlighet at mange av lytterne har fått det med seg. Jeg sier ikke at det er sant, bare så du ikke skal vri mer på det jeg skriver. 

Jeg har ikke hørt hun har snakket om at hennes eks, far til sitt barn, har vært utro mot henne! Du påstår det, og da må du nesten finne frem kilder også. 

Rykter gidder ikke jeg å forholde meg til. Er de som sprer rykter "alle"? 

Du må tåle å svare for deg, uten å sende over til meg at jeg vrir på det du skriver. Jeg bare spør deg ut i fra det du skriver. Og forventer svar og kilder.

Endret av Malika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Malika skrev:

Jeg har ikke hørt hun har snakket om at hennes eks, far til sitt barn, har vært utro mot henne! Du påstår det, og da må du nesten finne frem kilder også. 

Rykter gidder ikke jeg å forholde meg til. Er de som sprer rykter "alle"? 

Du må tåle å svare for deg, uten å sende over til meg at jeg vrir på det du skriver. Jeg bare spør deg ut i fra det du skriver. Og forventer svar og kilder.

Jeg har hørt alle episodene, men kan ikke si jeg har hørt noe om utroskap mellom henne og eksen. Det har vært noen rykter om det på Jodel og her på KG, men det har aldri blitt snakket om i podcasten. Ganske sikker på at jeg hadde husket det! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena
2 minutter siden, Malika skrev:

Jeg har ikke hørt hun har snakket om at hennes eks, far til sitt barn, har vært utro mot henne! Du påstår det, og da må du nesten finne frem kilder også. 

Rykter gidder ikke jeg å forholde meg til. Er de som sprer rykter "alle"? 

Du må tåle å svare for deg, uten å sende over til meg at jeg vrir på det du skriver. Jeg bare spør deg ut i fra det du skriver. Og forventer svar og kilder.

Tror egentlig du må lese det jeg skriver på nytt for du misforstår alt jeg skriver. Jeg skrev at hun har snakket om tidligere ekser og utroskap i forhold til at du skrev at de var personlige og ikke private! Da lurer jeg på hva du mener i forhold til det? Det har du ikke svart på, du forventer svar, men da må jeg nesten kunne forvente det samme tilbake?

Hva bakgrunnen er for hennes nylige brudd har jeg ikke skrevet et ord om. Jeg har heller ikke skrevet at han var utro. Jeg har sagt det går rykter om bruddet. Jeg har prøvd å forklare til deg hva jeg mente med elefanten i rommet etter at du beskylder meg for å ikke vite hva det betyr. Føler at jeg har prøvd å forklare deg dette med t-skje, men jeg lykkes tydeligvis ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena
2 minutter siden, Kartoffel skrev:

Jeg har hørt alle episodene, men kan ikke si jeg har hørt noe om utroskap mellom henne og eksen. Det har vært noen rykter om det på Jodel og her på KG, men det har aldri blitt snakket om i podcasten. Ganske sikker på at jeg hadde husket det! 

Tidligere ekser. Jeg har ikke skrevet at barnefar (slik at vi skiller hva jeg mener med eks) har vært utro. Det var et svar til Malika i forhold til at hun sa de ikke var private i podden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at Synnøve mener noe, men bytter mening/svar eller  må tenkte på nytt hvis Vanessa er uenig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, skrur de opp tempoet noe helt vanvittig eller? Den nest siste podden går helt sykt fort. Nesten umulig å få med seg hva de sier. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/17/2019 at 2:46 AM, cerruti said:

Herlighet, skrur de opp tempoet noe helt vanvittig eller? Den nest siste podden går helt sykt fort. Nesten umulig å få med seg hva de sier. 

Var du borti speed-knappen kanskje?😅

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Svevendemeg skrev:

Var du borti speed-knappen kanskje?😅

Fins det?😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, så det var noen som skrev her på en annen tråd at ....fjerner dette jeg...dater (eller datet?) eks’n til Synnøve. Sett dem sammen ute etc.

Noen som vet sikkert? Kilder? Link?

Endret av Snekkerfrue
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Dere som er oppgitt over reklame, hvorfor ikke bare spole frem ved å trykke på 15sek-pilen forover? Seks-åtte trykk og du har spart deg 1,5-2 min jabbing om forsikring el matkasser, som du har hørt før. 

Synes podcasten nå har klart seg over kneiken der de har fortalt mye av det beste fra eget liv og minner, og sto i fare for repetisjon og tomgang. Liker at de har livserfaring og selvinnsikt.

Endret av Limbo 2014
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Limbo 2014 skrev:

Dere som er oppgitt over reklame, hvorfor ikke bare spole frem ved å trykke på 15sek-pilen forover? Seks-åtte trykk og du har spart deg 1,5-2 min jabbing om forsikring el matkasser, som du har hørt før. 

Synes podcasten nå har klart seg over kneiken der de har fortalt mye av det beste fra eget liv og minner, og sto i fare for repetisjon og tomgang. Liker at de har livserfaring og selvinnsikt.

Det er det jeg pleier å gjøre ved all reklame. De fleste podcaster har reklame, slik er det bare

 Vi får lytte til utrolig mye bra GRATIS og så klager vi iver noen sekunder med reklame - som vi faktisk bare kan spele forbi... 

Synnøve og Vanessa sin Podcast pleier jeg å lytte til mens jeg lager middag. Grei bakgrunnslyd og underholdning. Egentlig tilfeldig at jeg begynte å lytte til den da det egentlig ikke er helt "ny cup of tea". Liker bere å lytte til mer nyhetsrelaterte podcaster eller lærerike ring innen vitenskap, helse o. L. Men denne er en herlig avveksling. Syntes de balanserer ektehet, humor og alvor på en god måte. Og.. Igjen med reklamen... De er faktisk blandt de bedre til å snakke noe lunne naturlig om de ulike porduktene. Sybtes de er flinke, jeg

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...