Gå til innhold

Psykisk sliten av varmen. Flere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 18.7.2018 den 19.49, AnonymBruker skrev:

Jeg har allrid en slags sommrrdepresjon, sliter psykisk i utgangspunktet og endeløse dager med finvær gjør det bare verre.. Har vært på ferie men har noen dager hjemme nå og går rett ned i kjelleren med mindre jeg har planer med noen. Griner mye og kjenner på ensomhet og mye skyldfølelse og at jeg bare er et null. At jeg vil ha kjæreste gjør ikke saken bedre når man føler man bare ser lykkelige par i sommervarmen hele tiden. Er ofså sensitiv for denne varmen, spesielt at det er så klamt. Føler jeg aldri kommer meg unna varmen og blir helt passiv. Sitter bare i leiligheten, sover dårlig og gjør lite.. Tror ikke jeg er alene om å kjenne på ensomheten. Føles som at alle har noen nå og jeg blir sint og irritert og bitter på det.. Spesielt at man liksom ikke har lov til å si at man blir lei av sol og varme hele tiden. Sa til en venn at jeg var lei meg en dag, da fikk jeg tilbake:hvordan kan du være lei deg i finværet?? 

Anonymkode: c0576...514

Kjenner meg godt igjen i dette. Jeg liker heller ikke sommeren og sommerferien. Det har jeg ikke gjort siden jeg var barn. Jeg blir deprimert og irritabel av både varmen og all hyggen og fellesskapet der ute. Et felleskap jeg står utenfor, og ikke er en del av. Jeg griner hver sommer, men denne sommeren har jeg gjort det oftere enn jeg pleier. Det er jo ingenting som skjer der ute. Alle hygger seg på ferie med familie og venner, og varmen tar livet av meg. Til og med de som er hjemme, har familie rundt seg, ser det ut til. Grrr, som jeg hater denne tiden! Håper tiden går fort frem til høsten.

Anonymkode: 835f0...021

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...