Gå til innhold

attraktiv kvinne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Egenskap skrev:

må du fortelle historien din, eller kunne du ikke istedenfor bare grave ned historien, og leve livet i nuet, slik at også du blir forandret fra innvendig og ut? dermed har du en framtid å fortelle. 

 

 

Jeg synes det er viktig å være ærlig og fortelle sannheten. Det er så mange så vet at om en kjæreste snakket med noen så ville det komme opp. Det har jeg opplevd før vi egentlig hadde fått snakket om det. Det er ikke alle ting menn aksepterer. Jeg forstår det men noen ganger kunne jeg tenkt meg at de ble bedre kjent med meg før de dømte meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, kristineg73 skrev:

Jeg synes det er viktig å være ærlig og fortelle sannheten. Det er så mange så vet at om en kjæreste snakket med noen så ville det komme opp. Det har jeg opplevd før vi egentlig hadde fått snakket om det. Det er ikke alle ting menn aksepterer. Jeg forstår det men noen ganger kunne jeg tenkt meg at de ble bedre kjent med meg før de dømte meg.

det blir for tåpelig når man skal forsvarere seg for enhver fillesak på bygda. Man skal liksom kle alle opp i mot veggen uten at man kan få stå frem for den man er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Egenskap skrev:

det blir for tåpelig når man skal forsvarere seg for enhver fillesak på bygda. Man skal liksom kle alle opp i mot veggen uten at man kan få stå frem for den man er. 

Jeg bor ikke i ei bygd, men uansett er det for mange som kjenner til fortiden min. Jeg står for alt jeg har gjort altså, men når jeg møter noen menn så liker de det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Egenskap skrev:

oi, interessant, skulle ikke tru det gikk ant. Det igjen forteller meg at jeg klarer ikke å se hvem som føler seg alene av kvinnene. Jeg tror alltid alle kvinner har sin karriere, sine venninner, sine barn og familie dem prioriterer, hobby og fritidsinteresser. Men at du føler deg alene blir for sterkt for meg å forstå. 

Betyr det at du ville gråtte om du fikk klem av noen?

Hmm - dette skjønte jeg ikke helt. Kan du utdype?

Jeg ville nok ikke begynt å gråte om jeg fikk en klem, nei. Men det ville heller ikke "gitt" meg noe at jeg fikk en, hvis du skjønner. 

Anonymkode: f69b7...0a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm - dette skjønte jeg ikke helt. Kan du utdype?

Jeg ville nok ikke begynt å gråte om jeg fikk en klem, nei. Men det ville heller ikke "gitt" meg noe at jeg fikk en, hvis du skjønner. 

Anonymkode: f69b7...0a3

det er viktig å oppleve seg elsket. Og du ønsker noen som vil bli glad i deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kristineg73 skrev:

Jeg bor ikke i ei bygd, men uansett er det for mange som kjenner til fortiden min. Jeg står for alt jeg har gjort altså, men når jeg møter noen menn så liker de det ikke.

er du kvinnen på bildet eller? hvordan tør du å bruke bilde av deg selv?

Anonymkode: 8d90c...590

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Egenskap skrev:

det er viktig å oppleve seg elsket. Og du ønsker noen som vil bli glad i deg?

Så klart. Og jeg er elsket som datter, søster, svigersøster, tante, venn og kollega, så kjærlighet er tilstedet i livet mitt :)

Anonymkode: f69b7...0a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

er du kvinnen på bildet eller? hvordan tør du å bruke bilde av deg selv?

Anonymkode: 8d90c...590

Ja det er meg. Hvorfor skulle jeg ikke tørre det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, kristineg73 skrev:

Ja det er meg. Hvorfor skulle jeg ikke tørre det?

Folk kan kjenne deg igjen. 

Anonymkode: 8d90c...590

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk kan kjenne deg igjen. 

Anonymkode: 8d90c...590

Det er vel ikke et problem? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

hva med å skifte farge, da tror jeg du merker en stolthet og indre styrke og pågangsmot. 

Anonymkode: 9763e...f56

Jeg har skjørt og kjoler i alle regnbuens farger, men min stolthet, pågangsmot, indre styrke osv ligger ikke i klærne mine men i meg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...