Gå til innhold

attraktiv kvinne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vil du påstå du er attraktiv kvinne? Og har du skaffet mannen du trenger i livet, eller venter du på å bli oppdaget og få kjemi og dialog med en mann som er glad i den du er?

Anonymkode: 9763e...f56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er det, får jeg høre. 

Og jeg har funnet en mann, men vi ser etter flere partnere. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, kommer an på dagshumøret om jeg føler at jeg er attraktiv eller ikke. Mannen jeg trenger i liver har jeg forhåpentligvis skaffet :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jeg var det men har begynt å innse at jeg til og med er under midt på treet. Om jeg var godtroende før, dårlig selvbilde nå, eller bare forfalt med alderen vet jeg ikke, men ville aldri beskrevet meg selv som attraktiv i dag. Føler meg utrolig stygg bare av å se hvordan kvinnene på paradise og love island og ex on the beach og kardashians og instagram ser ut! Og så mange på gata også som bruker pengene sine på leppefillers og silikonpupper så føler ikke jeg har noe å måle opp til utseendemessig lenger. 

Anonymkode: 3ddfc...ebc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg trodde jeg var det men har begynt å innse at jeg til og med er under midt på treet. Om jeg var godtroende før, dårlig selvbilde nå, eller bare forfalt med alderen vet jeg ikke, men ville aldri beskrevet meg selv som attraktiv i dag. Føler meg utrolig stygg bare av å se hvordan kvinnene på paradise og love island og ex on the beach og kardashians og instagram ser ut! Og så mange på gata også som bruker pengene sine på leppefillers og silikonpupper så føler ikke jeg har noe å måle opp til utseendemessig lenger. 

Anonymkode: 3ddfc...ebc

Om du føler du har "forfalt med alderen" så er du vel for gammel til å tenke "kvinnene på paradise er penere enn meg"? 

Til trådstarter:

Jeg ser midt på treet ut utseendemessig, men føler meg attraktiv likevel. Er sammen med mannen jeg liker og da er det helt greit at ingen andre menn snur seg etter meg. Tror også det viktigste er personligheten. Er man hyggelig så smitter det av på hvordan man oppfattes utseendemessig også. 

Anonymkode: 900f1...8f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du føler du har "forfalt med alderen" så er du vel for gammel til å tenke "kvinnene på paradise er penere enn meg"? 

Til trådstarter:

Jeg ser midt på treet ut utseendemessig, men føler meg attraktiv likevel. Er sammen med mannen jeg liker og da er det helt greit at ingen andre menn snur seg etter meg. Tror også det viktigste er personligheten. Er man hyggelig så smitter det av på hvordan man oppfattes utseendemessig også. 

Anonymkode: 900f1...8f3

Tja vet ikke. Er i slutten av 20 årene og misunner de vakre i starten av 20 årene og kjendisene som har råd til å fikse på utseendet. Det er trist det har blitt sånn men kan i allefall ikke nekte på at de er pene. Når jeg var 20 fikk jeg høre jeg var langt over snittet men nå som operasjoner og fillers og sminke har blitt så store greier føler jeg de i den generasjonen slår alle før de ned i støvlene utseendemessig. 

Anonymkode: 3ddfc...ebc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, men jeg klarer ikke å konkurrere med jenter/damer som bruker tusenvis hver Mnd på borox og lipfillers. Det er disse jentene som er idealet nå om dagen. 

Anonymkode: 8d078...175

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tja vet ikke. Er i slutten av 20 årene og misunner de vakre i starten av 20 årene og kjendisene som har råd til å fikse på utseendet. Det er trist det har blitt sånn men kan i allefall ikke nekte på at de er pene. Når jeg var 20 fikk jeg høre jeg var langt over snittet men nå som operasjoner og fillers og sminke har blitt så store greier føler jeg de i den generasjonen slår alle før de ned i støvlene utseendemessig. 

Anonymkode: 3ddfc...ebc

 

Trist at du oppfatter det slik, personlig syns jeg naturlige voksne kvinner er langt penere og mer sexy enn smårips som er fikset og operert i filler.

Anonymkode: 7e4c6...166

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Tja vet ikke. Er i slutten av 20 årene og misunner de vakre i starten av 20 årene og kjendisene som har råd til å fikse på utseendet. Det er trist det har blitt sånn men kan i allefall ikke nekte på at de er pene. Når jeg var 20 fikk jeg høre jeg var langt over snittet men nå som operasjoner og fillers og sminke har blitt så store greier føler jeg de i den generasjonen slår alle før de ned i støvlene utseendemessig. 

Anonymkode: 3ddfc...ebc

Dette kunne jeg skrevet selv. Får enda høre at jeg er pen da, men føler meg som en dritt ved siden av de som har penger til å fikse på alt. Eneste falske på meg er sminke, og det går jo av om kvelden. Var i babyshower nylig, og jeg følte meg søt i sommerkjole og bølgete hår. Og jeg sverger, så godt som alle jentene hadde lipfillers, løshår, falske vipper, påsatte negler, fake tan og nydelig instagramhud. Flere med silikon og. Følte meg nesten skamfull over eget utseende ved siden av de. 

Anonymkode: 45b8d...a98

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen er jeg svært attraktiv, for andre ikke. Er da fint fornøyd med meg selv :)

Mann har jeg ikke, og stresser ikke med det. Det skal ikke være "en jeg trenger", men en jeg kunne tenkt meg å dele store deler av livet med. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Moonwalker said:

For noen er jeg svært attraktiv, for andre ikke. Er da fint fornøyd med meg selv :)

Mann har jeg ikke, og stresser ikke med det. Det skal ikke være "en jeg trenger", men en jeg kunne tenkt meg å dele store deler av livet med. 

Signerer denne.

Du selv da, TS?

Anonymkode: 00300...216

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette kunne jeg skrevet selv. Får enda høre at jeg er pen da, men føler meg som en dritt ved siden av de som har penger til å fikse på alt. Eneste falske på meg er sminke, og det går jo av om kvelden. Var i babyshower nylig, og jeg følte meg søt i sommerkjole og bølgete hår. Og jeg sverger, så godt som alle jentene hadde lipfillers, løshår, falske vipper, påsatte negler, fake tan og nydelig instagramhud. Flere med silikon og. Følte meg nesten skamfull over eget utseende ved siden av de. 

Anonymkode: 45b8d...a98

Dette sier jo ganske mye om din omgangskrets. Hvorfor henger du med jenter du har så lite felles med?

Anonymkode: d805e...625

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette sier jo ganske mye om din omgangskrets. Hvorfor henger du med jenter du har så lite felles med?

Anonymkode: d805e...625

De man møter i babyshower er ikke nødvendigvis fast omgangskrets. Mine 2 nærmeste venninner er ganske naturlige. Men har andre venninner jeg henger med som også har alt det jeg nevnte, og de har jeg jo noe til felles med selv om de har økonomien til sånt. Vil ikke unngå folk jeg liker selv om jeg føler meg stygg sammen med dem. 

Anonymkode: 45b8d...a98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler meg ikke stygg sammenlignet med de som er yngre og har fikset på utseendet, men jeg kan føle meg stygg sammen med de som er naturlig pene. Som er i min aldersgruppe. Jeg er for gammel til å misunne de som er i 20-årene. 

Jeg er ikke noe flink til å sminke meg, så jeg kan føle meg som den stygge andungen (som aldri blir noen svane) sammen med de som har peiling. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Moonwalker skrev:

For noen er jeg svært attraktiv, for andre ikke. Er da fint fornøyd med meg selv :)

Mann har jeg ikke, og stresser ikke med det. Det skal ikke være "en jeg trenger", men en jeg kunne tenkt meg å dele store deler av livet med. 

takk, det var flott beskrevet. 

 

Jeg trengte å lese nettopp det. 

 

TS

Anonymkode: 9763e...f56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler ikke noe ang utseende i heletatt. Har et utseende, alltid hatt det og det plaget meg kun litt i tenårene da man gjerne ville se ut som alle andre enn seg selv. Er pen nok, er tynn nok, er snill nok. 

Synes synd på alle som må ha fake vipper, negler og fylle seg med fillers og botox for å føle seg vel, for det eneste som skql til for å føle seg vel er jo å like den personen man er.

Anonymkode: 9e439...32f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil du påstå du er attraktiv kvinne? Og har du skaffet mannen du trenger i livet, eller venter du på å bli oppdaget og få kjemi og dialog med en mann som er glad i den du er?

Anonymkode: 9763e...f56

😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er vanskelig å vite hvordan jeg fremstår, men jeg pleier aldri å sammenligne meg med mennesker som betaler i dyre dommer for botox, restylane, extencion i hår og vipper, falske negler osv. Jeg tenker de er en anne type dame enn det jeg er. 

Jeg er i et miljø hvor damene ikke gjør sånne ting. Vi driver med alpinklatring, og hendene våre er usedvanlig stygge. Den formen for pynt samsvarer ikke med det vi driver med. 

De gangene jeg har lurt på hvordan jeg egentlig ser ut, tenker jeg tilbake på de utrolig kjekke mennene som har likt meg, men det blir også feil, for kan jo være ikke alle synes de er så fine. Kanskje jeg blir tiltrukket av dem fordi de er eksepsjonelt flink til å klatre. 

Jeg trives uansett med utseende mitt. Er slank, smidig og spretten og har et lykkelig ansikt. 

Anonymkode: f0a40...496

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig glad for at jeg ikke var 20 år da Barbie med BBL var trenden. Jeg var naturlig vakker i min storhetstid, og ja jeg føler ennå at jeg er en attraktiv kvinne. Ikke hver dag riktig nok, men slik jevnt over. Jeg er dessuten kommet i en alder der menn setter pris på et godt hode, sjarm og verdier. Jeg hadde ikke vært redd for å forbli singel om jeg ble singel. Ikke med mindre jeg ønsket å være det. Det er mulig. 

Anonymkode: 9e590...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var en attraktiv kvinne, men nå synes jeg selv at jeg begynner å falme litt. Ser grei nok ut fortsatt da, men jeg har passert toppen. Det har mannen min også, men kjemien mellom oss er heldigvis like god som den alltid har vært. Så var det også mer enn bare utseendet vi falt for hos hverandre. Vi er bestevenner og har klin lik humor, så det blir mye latter og tull og tøys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...