Gå til innhold

attraktiv kvinne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sammenligner meg gjerne med insta-jentene med fake lepper, vipper og ansiktet fylt av contoursminke. Fordi jeg føler det er de som kommer til kort. Liker ikke den looken i det hele tatt, mitt skjønnhetsideal er naturlig. Og de mennene jeg har vært sammen med er enige. Kjæresten min sier jeg er på det vakreste med bustete morgenhår og soveøyne ❤️

Anonymkode: 7d027...c86

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde jeg var det men har begynt å innse at jeg til og med er under midt på treet. Om jeg var godtroende før, dårlig selvbilde nå, eller bare forfalt med alderen vet jeg ikke, men ville aldri beskrevet meg selv som attraktiv i dag. Føler meg utrolig stygg bare av å se hvordan kvinnene på paradise og love island og ex on the beach og kardashians og instagram ser ut! Og så mange på gata også som bruker pengene sine på leppefillers og silikonpupper så føler ikke jeg har noe å måle opp til utseendemessig lenger. 

Anonymkode: 3ddfc...ebc

fra alder 12-23 kanskje 25 så vil menn ofte tiltrekkes av de kvinnene du beskriver, men det er helt greit for er omtrent på det samme tidspunktet kvinner slutter å godta å være med en bad boy som nekter å vokne opp og heller gir gutten på ungdomsskolen som de lov av en sjanse da han har fått livet sitt på plass og ser nå bedre ut enn han som hadde det mest perfekte liv på videregående hvor ting aldri ble bedre etter det. 

Og du legger sikkert merke til at de mennene som har sex med de kvinnene som er på paradise hotell er menn som er ekstremt veltrente og de kan velge mer enn den gjennomsnittlige mannen kan. Resten lærer at de ikke kan velge, så utseende blir en faktor som fort blir fjernet når man ikke lenger blir sprengkåt bare av at man ser en pupp. 

Anonymkode: 26b4f...12f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.7.2018 den 0.48, SlemUlv skrev:

Jeg er det, får jeg høre. 

Og jeg har funnet en mann, men vi ser etter flere partnere. :)

Hvorfor?

Anonymkode: 2c523...f70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvinner som bruker skjørt er veldig attraktive i mine øyne. Det formidler livskvalitet, styrke og karakter.

Anonymkode: 9763e...f56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke så fornøyd med eget utsende. Aldri vært det egentlig. 

Er nå voksen og singel. Vært i over 6 år. Må gjerne bli singel resten. Finner ingen mann som er interessert. Men noen er interessert i sex. Må gjerne ta til takke med en jeg ikke liker? 

Rett å slett trist av dette. 

Anonymkode: d8294...b97

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er vel ikke så fornøyd med eget utsende. Aldri vært det egentlig. 

Er nå voksen og singel. Vært i over 6 år. Må gjerne bli singel resten. Finner ingen mann som er interessert. Men noen er interessert i sex. Må gjerne ta til takke med en jeg ikke liker? 

Rett å slett trist av dette. 

Anonymkode: d8294...b97

var det dette du drømte om? eller bare havnet du i feil klubb og venner? hvordan var barndommen din? 

Anonymkode: 9763e...f56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

var det dette du drømte om? eller bare havnet du i feil klubb og venner? hvordan var barndommen din? 

Anonymkode: 9763e...f56

Drømte ikke om dette. Har egentlig hatt en grei barndom. 

Føler utseende dessverre har mye å si. Er man pen, slank og attraktiv blir man behandlet bedre enn andre. Synes dere det stemmer? 

Anonymkode: d8294...b97

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen synes jeg er stygg som juling, andre synes jeg er vakker, mannen min synes jeg er deilig. Jeg selv har ting jeg er fornøyd med, og håper å bedre selvtilliten min litt. Det er min jobb, og ikke andres.. heldigvis, for da hadde den bare gått opp og ned. 

 

Anonymkode: 0404e...7bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får stadig høre jeg er vakker og snill og ser ung ut,godt gift lenge, i 40 årene.men jeg selv synes jeg ser helt vanlig ut.

Anonymkode: 37137...1c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel det, men likevel veldig i bakgrunnen. Naturlig look er min smak, og jeg synes det er mega teit med kvinner som må stæsje seg for å føle seg fine. Kvinner skal jo liksom være så likestilte i dag, men de holder tydeligvis igjen på dette området enda :P 
Ser mange av dere ikke føler dere kan måle dere med instajenter, de med fillers, botox og fake vipper?! Jeg synes deres look er mega teit og kjedelig! Unnskyld meg her altså, men jeg klarer ikke helt å sympatisere så veldig med dem når de klager på å bli brukt for sex, for ikke engang jeg som kvinne klarer helt å ta de seriøst når de er mer opptatt av å ta selfie enn å se seg for over veien....hvis du skjønner. 
Dere som nevner Paradise, de mennene er forferdelig kjedelige i mine øyne. Det er kanskje slike du liker i 15-20 års alder, men selv liker jeg bedre de mennene som er litt i bakgrunnen. 
Og hvor henger dere siden "de fleste" bruker dette??? De fleste jeg kjenner bruker ingenting :S Og jeg reiser mye altså. Er svært sjelden jeg ser noen med botox, og de ser ofte eldre ut enn de er av en eller annen grunn. 

Anonymkode: 8d90c...590

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

kvinner som bruker skjørt er veldig attraktive i mine øyne. Det formidler livskvalitet, styrke og karakter.

Anonymkode: 9763e...f56

Endelig en som forstår at kvinners livskvalitet og styrke ligger i skjørtet!!!😂🙄😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/13/2018 at 10:16 AM, AnonymBruker said:

Dette kunne jeg skrevet selv. Får enda høre at jeg er pen da, men føler meg som en dritt ved siden av de som har penger til å fikse på alt. Eneste falske på meg er sminke, og det går jo av om kvelden. Var i babyshower nylig, og jeg følte meg søt i sommerkjole og bølgete hår. Og jeg sverger, så godt som alle jentene hadde lipfillers, løshår, falske vipper, påsatte negler, fake tan og nydelig instagramhud. Flere med silikon og. Følte meg nesten skamfull over eget utseende ved siden av de. 

Anonymkode: 45b8d...a98

Jeg syns du høres flott og naturlig ut, HI.

De jentene du beskriver, og jeg har da sett en del av de rundt omkring, ser jo helt like ut! Idealet i dag er å fjerne alt av personlige trekk og se ut som en sexdukke uten naturlig mimikk og smilerynker. Trist...
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.7.2018 den 12.24, AnonymBruker skrev:

Hvorfor?

Anonymkode: 2c523...f70

Noen par liker å ha flere partnere noe som er OK så lenge de er enige i det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

kvinner som bruker skjørt er veldig attraktive i mine øyne. Det formidler livskvalitet, styrke og karakter.

Anonymkode: 9763e...f56

Beklager men min livskvalitet, styrke og karakter ligger ikke i skjørtene eller kjolene jeg bruker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.7.2018 den 12.24, AnonymBruker skrev:

Hvorfor?

Anonymkode: 2c523...f70

Fordi vi vil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet jeg er ei attraktiv kvinne. Det er mange som liker meg og synes jeg er pen og sexy. Jeg har funnet mange menn i livet mitt og har hatt mange forhold, men ikke noe som har vart. Det er nok ikke så mange menn som forstår meg eller som aksepterer historien min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 13.7.2018 den 0.46, AnonymBruker skrev:

Vil du påstå du er attraktiv kvinne? Og har du skaffet mannen du trenger i livet, eller venter du på å bli oppdaget og få kjemi og dialog med en mann som er glad i den du er?

Anonymkode: 9763e...f56

Jeg vet ikke. Jeg tror ikke jeg er spesielt pen for jeg har vært singel mesteparten av voksenlivet og er nå 37 år. Samtidig får jeg en del komplimenter og er visst omtalt som en veldig pen dame i mine omgangskretser. Blir "rent" ned dersom jeg driver med nettdating, men ingen snakker meg meg i det virkelige liv. Tilbringer mye tid alene og har få venner. 

Jo mer jeg tenker meg om jo sikrere blir jeg: jeg er nok ikke en pen dame. 

Anonymkode: f69b7...0a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Fru Uperfekt skrev:

Beklager men min livskvalitet, styrke og karakter ligger ikke i skjørtene eller kjolene jeg bruker

hva med å skifte farge, da tror jeg du merker en stolthet og indre styrke og pågangsmot. 

Anonymkode: 9763e...f56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke. Jeg tror ikke jeg er spesielt pen for jeg har vært singel mesteparten av voksenlivet og er nå 37 år. Samtidig får jeg en del komplimenter og er visst omtalt som en veldig pen dame i mine omgangskretser. Blir "rent" ned dersom jeg driver med nettdating, men ingen snakker meg meg i det virkelige liv. Tilbringer mye tid alene og har få venner. 

Jo mer jeg tenker meg om jo sikrere blir jeg: jeg er nok ikke en pen dame. 

Anonymkode: f69b7...0a3

oi, interessant, skulle ikke tru det gikk ant. Det igjen forteller meg at jeg klarer ikke å se hvem som føler seg alene av kvinnene. Jeg tror alltid alle kvinner har sin karriere, sine venninner, sine barn og familie dem prioriterer, hobby og fritidsinteresser. Men at du føler deg alene blir for sterkt for meg å forstå. 

Betyr det at du ville gråtte om du fikk klem av noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kristineg73 skrev:

Ja jeg vet jeg er ei attraktiv kvinne. Det er mange som liker meg og synes jeg er pen og sexy. Jeg har funnet mange menn i livet mitt og har hatt mange forhold, men ikke noe som har vart. Det er nok ikke så mange menn som forstår meg eller som aksepterer historien min.

må du fortelle historien din, eller kunne du ikke istedenfor bare grave ned historien, og leve livet i nuet, slik at også du blir forandret fra innvendig og ut? dermed har du en framtid å fortelle. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...