Shoppingqueen Skrevet 24. juni 2016 #4061 Del Skrevet 24. juni 2016 2 timer siden, Cessa74 skrev: Dette blir jo bare verre og verre..... Altså; "Heldigvis tok ikke synet mitt feil denne gangen heller" - uttaler norges største interiørblogger som har valgt å starte tapetsering fra begge sidene av veggen - opps - hva gjør man når de skal settes sammen/møtes ved vinduet der???? (For ikke å snakke om hvor rotete den tapeten var.. Hvorfor kaller hun det atlas-tapet?? HVOR er atlaset? Verdenskartet?). men tilbake til at synet ikke sviktet ( )- her tror jeg man skal revurdere kvaliteten på optikere i Fredrikstad - for her tror jeg briller trenges.. Ikke bare den enorme fadesen med tapeten, men liste halveis OVER stikk-kontakten? Skjoldete malte vegger? Litt av tapeten under listene, noe bare til kanten av listene - helst litt overlapping og legge tapeten litt sånn oppå listene også.. Altså jeg blir helt oppgitt.. Og JA det er riktig å reagere - når fruen kaller seg NORGES STØRSTE INTERIØRBLOGGER (!!!!????? Løgn selvsagt, men dessverre lov å kalle seg hva man vil - jævla bra jobbet av nettavisen som lønner dramablogger som tar til seg titler de overhode ikke fortjener). Makan til hastverk og slurvearbeid har jeg ikke sett dokumentert noensinne. Det er som en bilulykke - man vet man burde overse og dra videre, men man bare MÅ se allikevel.. Og alt det tullet om at vi er ute etter henne og at vi henger oss opp i detaljer for å plage henne - NEI det er ikke for å plage C - det er fordi mange blir ekstremt provosert av at hun er selvutnevnt interiørekspert på bekostning av flere hundre seriøse interiørblogger. Og ikke minst - det må da være lov å reagere på alt hun har utlevert om andre mennesker og barn på bloggen - totalt ukritisk og kun for å skape sympati for seg selv. Det er bare et tidsspørsmål før hun må betale konsekvensene av dette - jeg nekter å tro at man kan holde på sånn uten at det på sikt vil bli en reaksjon/anmeldelse/avhør osv. For ikke å snakke om at hun kan risikere å merke det økonomisk når rette etat går denne virksomheten i dybden. Vi har lover og regler som alle borgere plikter å følge. I tillegg har man "vær varsom-plakaten" som gjelder alle som publiserer offentlig. På toppen har man skikk og bruk, etiske prinsipper og grunnleggende folkeskikk og respekt for andre i samfunnet. Dette gjelder faktisk også "norgest største interiørblogger" - selv om ble dumpa av eksen.... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 24. juni 2016 #4062 Del Skrevet 24. juni 2016 Jeg har tydeligvis null peiling på oppussing, for jeg synes hun har det fint Små feil her og der og det ser rotete ut med puter og kasser overalt, men dere får det til å høres ut som det ser helt grusomt ut hjemme hos henne. Men forstår at dere er kritiske med tanke på at hun fremstiller seg selv som en interiørekspert, men gjør ting litt halvveis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 24. juni 2016 #4063 Del Skrevet 24. juni 2016 (endret) Feil Endret 24. juni 2016 av neiognei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 24. juni 2016 #4064 Del Skrevet 24. juni 2016 2 timer siden, Chroma skrev: Jeg har tydeligvis null peiling på oppussing, for jeg synes hun har det fint Små feil her og der og det ser rotete ut med puter og kasser overalt, men dere får det til å høres ut som det ser helt grusomt ut hjemme hos henne. Men forstår at dere er kritiske med tanke på at hun fremstiller seg selv som en interiørekspert, men gjør ting litt halvveis. Jeg synes det setter seg en standard når man velger å kalle seg Norges største interiørblogg. Da burde det ikke være rom for slurvefeil. Hun burde ha kuttet ut størst. Det stemmer ikke. Selv om fansen hennes har det sånn i sine hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 24. juni 2016 #4065 Del Skrevet 24. juni 2016 Jeg synes fortsatt det er ganske ille hvordan hun kan gå ut å fortelle en oppdiktet historie om mulig fare for fødsel og beskjed om at hun må ta noen dager av gangen. For så å kaste seg over OPPUSSING med hud og hår. Har hun glemt hva hun skrev allerede?? Det virker jo nesten sånn! At hun ikke blir flau?? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrustrertFlue Skrevet 24. juni 2016 #4066 Del Skrevet 24. juni 2016 Skulle ønske jeg ikke brydde meg.... KAN DU IKKE BARE GJØRE TING ORDENTLIG? Kjære Camilla, du gir meg magesår. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 24. juni 2016 #4067 Del Skrevet 24. juni 2016 Tråden er ryddet for brukerdebatt og spekulasjoner. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlomsterMaja Skrevet 24. juni 2016 #4068 Del Skrevet 24. juni 2016 De fantastisk flotte listene hun skryter av... Har hun lagt merke til at de dekker over støpselet (kontakten) på rommet til Oliver? Hvordan har hun tenkt å løse det mon tro? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 24. juni 2016 #4069 Del Skrevet 24. juni 2016 54 minutter siden, BlomsterMaja skrev: De fantastisk flotte listene hun skryter av... Har hun lagt merke til at de dekker over støpselet (kontakten) på rommet til Oliver? Hvordan har hun tenkt å løse det mon tro? Badekåpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 24. juni 2016 #4070 Del Skrevet 24. juni 2016 1 time siden, BlomsterMaja skrev: De fantastisk flotte listene hun skryter av... Har hun lagt merke til at de dekker over støpselet (kontakten) på rommet til Oliver? Hvordan har hun tenkt å løse det mon tro? Jeg har fagbrev som elektriker og det der er langt fra lovlig. Han vil jo ikke kunne bruke kontaktene, og de skal være tilgjengelig for inspeksjon, altså skal elektrikeren ikke behøve å demontere listene for å komme til. Hårreisende om noen har festet listene over. Eneste alternativet slik jeg ser det nå er å bytte til utenpåliggende kontakter, noe som er mindre pent. (eventuelt ha normalt listverk da ) 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 24. juni 2016 #4071 Del Skrevet 24. juni 2016 2 minutter siden, Maskopi skrev: Jeg har fagbrev som elektriker og det der er langt fra lovlig. Han vil jo ikke kunne bruke kontaktene, og de skal være tilgjengelig for inspeksjon, altså skal elektrikeren ikke behøve å demontere listene for å komme til. Hårreisende om noen har festet listene over. Eneste alternativet slik jeg ser det nå er å bytte til utenpåliggende kontakter, noe som er mindre pent. (eventuelt ha normalt listverk da ) Eller skjære spor i listen... Ikke pent, men gutten kan da ikke ha to dobbelkontakter som han ikke får brukt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joppe Skrevet 24. juni 2016 #4072 Del Skrevet 24. juni 2016 Kan godt være noen allerede har kommentert dette tidl. i tråden - dere får bare arrestere meg Men, er det ikke vanlig å begynne å tapetsere fra ene enden av veggen? Er jo vesentlig at mønster passer inn osv. Den der listen under vinduet på rommet til guttungen, er den plassert der for å vise hvordan det skal se ut, eller har hun seriøst tenkt å klemme den utpå stikkontakten? Vet jeg ikke burde henge meg opp i dette, ei heller lest den j**** bloggen, men det går jo ikke an å la være. Det er hårreisende hvordan hun styrer på, alt går jo på halv åtte. Burde forresten ikke ungen vært født snart....har jo bare vært uker og dager til i mange måneder nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 24. juni 2016 #4073 Del Skrevet 24. juni 2016 6 minutter siden, Joppe skrev: Kan godt være noen allerede har kommentert dette tidl. i tråden - dere får bare arrestere meg Men, er det ikke vanlig å begynne å tapetsere fra ene enden av veggen? Er jo vesentlig at mønster passer inn osv. Den der listen under vinduet på rommet til guttungen, er den plassert der for å vise hvordan det skal se ut, eller har hun seriøst tenkt å klemme den utpå stikkontakten? Vet jeg ikke burde henge meg opp i dette, ei heller lest den j**** bloggen, men det går jo ikke an å la være. Det er hårreisende hvordan hun styrer på, alt går jo på halv åtte. Burde forresten ikke ungen vært født snart....har jo bare vært uker og dager til i mange måneder nå! hun er i uke 31 nå, så det det en del uker igjen enda da...eller faktisk 2 mnd igjen. Satt å så på det der jeg og at det mangler en tapetremse "midt" på veggen... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joppe Skrevet 24. juni 2016 #4074 Del Skrevet 24. juni 2016 14 minutter siden, fjær skrev: hun er i uke 31 nå, så det det en del uker igjen enda da...eller faktisk 2 mnd igjen. Satt å så på det der jeg og at det mangler en tapetremse "midt" på veggen... Hehe...ja, jeg vet at hun har noen måneder igjen. Men, hun skriver hele tiden at nå er det bare uker og dager igjen til ungen kommer - etter det, burde jo ungen vært her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 24. juni 2016 #4075 Del Skrevet 24. juni 2016 Et øyeblikk siden, Joppe skrev: Hehe...ja, jeg vet at hun har noen måneder igjen. Men, hun skriver hele tiden at nå er det bare uker og dager igjen til ungen kommer - etter det, burde jo ungen vært her sant... er vell en annen tidsregning der hun bor? For våren kom jo i januar, og da var hun også nesten dagsventende allerede da.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 24. juni 2016 #4076 Del Skrevet 24. juni 2016 30 minutter siden, fjær skrev: hun er i uke 31 nå, så det det en del uker igjen enda da...eller faktisk 2 mnd igjen. Satt å så på det der jeg og at det mangler en tapetremse "midt" på veggen... Er jo ikke mulig å få rapportene til å passe inn og få det til å bli pent, når man begynner fra to sider. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 24. juni 2016 #4077 Del Skrevet 24. juni 2016 (endret) Den 18.6.2016 at 22.50, Dottie skrev: Endret 24. juni 2016 av Vipser Feil sitering, argh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WalkerTexas Skrevet 24. juni 2016 #4078 Del Skrevet 24. juni 2016 Det er interessant å lese kommentaren fra ByggDekor, som ser ut til å være en birdagsyter på et eller annet nivå. "Toril" kommenterer noe om bruk av laser og krittstrek, men ByggDekor sier at det kan man velge å bruke om man vil ha et perfekt resultat, men det er ikke noe man MÅ bruke (fritt gjengitt) VELDIG spesielt av fagfolk å ha en sånn holdning! Som kunde, vil jeg jo helst at det skal bli så bra som det kan. Men det er kanskje ikke så nøye for Camilla...? Mye rart på de siste bildene, altså....! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 24. juni 2016 #4079 Del Skrevet 24. juni 2016 Være glad hun ikke er snekker da. "Herregud, det gjør vel ikke noe om huset er litt skevt vel? Mange familier som lever i skjeve hus og manglende takstein i Norge." Synes jeg hører det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 24. juni 2016 #4080 Del Skrevet 24. juni 2016 Er det vanlig at skjøtene synes så godt på teppet? I såfall må det vel være smartere å kjøpe teppe på rull? Hva er argumentene for å ha teppefliser? Tviler på at det bare er å bytte ut en hvis teppet blir ødelagt et sted, for det blir jo fargeforskjell etterhvert på det som er i bruk. Merkelig valg med teppe i det hele tatt, i hvertfall på barnerommet. Uheldig i forhold til støv også synes jeg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg