Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Macimba skrev:

Hva er det de folkene tenker med? Hvem er det de skal overbevise at de har råd til alt?

De bor på loftet hos foreldrene hennes....

Uansett, det er nok de som går på en økonomisk smell før meg. 

Jeg lurer mer på når folk her inne skal forstå at det går helt fint med økonomien der jeg. Er så pinlig og usaklig at det hele tiden gnåles om at de ikke har penger, lever på kreditt osvosv, når det gang på gang kommer bevis på det motsatte. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan være det er et lite overskudd fra salg av leiligheten som brenner fælt i lomma nå 🔥🔥🔥

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, neiognei skrev:

Jeg lurer mer på når folk her inne skal forstå at det går helt fint med økonomien der jeg. Er så pinlig og usaklig at det hele tiden gnåles om at de ikke har penger, lever på kreditt osvosv, når det gang på gang kommer bevis på det motsatte. 

Hvilken bevis? Har du ikke bevis for bevisene spekulerer du like mye som "folk her inne"

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, neiognei skrev:

Lurer jeg på og, de bor tross alt på loftet hos mor og far😊. Er nok bare prøve for å erte kg hønsa. Paprika har sagt de venter oå 7 seter😊

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba
16 minutter siden, neiognei skrev:

Jeg sier ikke at de lever på kreditt, for det aner jeg ikke. Men deres «lønn» er mer tøyelig enn vår i alle fall.

Endret av Macimba
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om den bilen er ny fra produsent har den en startpris på 784000. Og det er FØR man har lagt til tilleggene av utstyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, CMarie skrev:

Kan være det er et lite overskudd fra salg av leiligheten som brenner fælt i lomma nå 🔥🔥🔥

Hun fikk 3000000 for rekkehuset. Tror hun har tjent penger.

Det ligger som en +sak i Fredrikstad blad

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Stua69 skrev:

Hun fikk 3000000 for rekkehuset. Tror hun har tjent penger.

Det ligger som en +sak i Fredrikstad blad

+sak i Fredrikstad Blad for at noen har solgt et rekkehus for tre mill? I tilfelle små forhold i Østfold 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, CMarie skrev:

+sak i Fredrikstad Blad for at noen har solgt et rekkehus for tre mill? I tilfelle små forhold i Østfold 

Jeg mente at alle eiendoms salg ligger som +sak🙈.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Stua69 skrev:

Jeg mente at alle eiendoms salg ligger som +sak🙈.

Ok, da skjønner jeg :) Forøvrig full oversikt over salgspris og pantsatt gjeld på boligen her på forum lenge før avisen, så vi trengte ikke bruke penger på +sak

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, FruenFraHavet skrev:

Håper at boten hans ble betalt først, da 😇

Hvilken bot?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Trua skrev:

Hvilken bot?

For å ikke ha levert inn årsregnskap. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var ikke bilen ekstremt møkkete til å bære kjøpt ny/brukt? 😳 Tipper bilen er mor og far sin.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

Var ikke bilen ekstremt møkkete til å bære kjøpt ny/brukt? 😳 Tipper bilen er mor og far sin.

Skulle ikke forundre meg. De hadde jo fått seg en bolig i Spania også...som er foreldrene hennes sitt osv

De har jo en tendens til å formulere seg slik at det ser ut som at det er deres ting når det egentlig ikke er det

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

Ekstremt møkkete? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk de ikke sponset base av bb? 

Hadde ikke orka å tatt sete inn/ut hver dag uten base 😉

Og om du har råd til en 7-800 000 bil så har du råd til setebeskyttelse under barnesetene. Ser helt molbo ut med teppe-håndkle under 🙈

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...