Friluftsdame Skrevet 22. mars 2019 #37481 Del Skrevet 22. mars 2019 Og sannelig..møblene som nettopp er kommet i hus selges grunnet flytting ifølge Paprikas IG. Er det virkelig mulig? Dette henger ikke på greip. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 22. mars 2019 #37482 Del Skrevet 22. mars 2019 3 timer siden, Litenhopp skrev: Heilt ærlig. Verdiøkning på 1,2 millioner på 3 år? Greit nok at ho har pussa opp leilegheita, men likevell. Reagerte på det samme. Med den kvaliteten på oppussing er det en god inntekt på 400 000 kr... Trenger ikke å tjene på bloggen da. Helt sprøtt. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 22. mars 2019 #37483 Del Skrevet 22. mars 2019 38 minutter siden, Smugleseren skrev: De som ikke liker å vaske gulv! Og som synes midd og allergi/astma er helt innafor 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BLOMSTERKVAST Skrevet 22. mars 2019 #37484 Del Skrevet 22. mars 2019 13 minutter siden, Nussepus skrev: Og som synes midd og allergi/astma er helt innafor Var veldig lite allergi og asma på 70 tallet når alle hadde veggtilvegg teppe over hele huset. Kommer av andre ting . 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cati Skrevet 22. mars 2019 #37485 Del Skrevet 22. mars 2019 3 timer siden, BLOMSTERKVAST skrev: Det var det hun skreiv ,men har nok ombestemt seg ,og heller kjøpe nytt og selge de som står i huset. Det var vel selve visningen hun snakket om. De skulle ikke tømme huset til fotograferingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 22. mars 2019 #37486 Del Skrevet 22. mars 2019 2 timer siden, DianaV skrev: Jeg trodde C stolt annonserte at hun og K eide alt "sammen" , inkludert rekkehuset, etter noe papirsignering. Kan fort være feil men trodde hun hadde lagt ut at han liksom hadde kjøpt seg inn i huset? Joda, hun annonserte at papirene var signert og alt var "på stell" ikke lenge etter at Kim flyttet inn. Noen måneder senere var historien at Kim ikke ville kjøpe seg inn i huset fordi det ikke er plass til datteren hans der. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Minipilla Skrevet 22. mars 2019 Populært innlegg #37487 Del Skrevet 22. mars 2019 Jeg forstår ikke med min beste vilje hastverket. De sparer ikke en eneste krone på å flytte hjem på pikerommet før den dagen huset er solgt. Lånet løper enten man bor her eller der. Fra ene uken å ha umenneskelige smerter og skulle bo der lenge og vel, til neste uke så frisk at man pakker ned et helt hus, flytter OG pusser opp. Noe stemmer ikke her. Og jeg driter loddrett i hva det er - men det irriterer meg noe grenseløst denne løgnaktige oppførselen. Hadde hun nå bare holdt på sånn for seg selv, men hun poster det på nett for hele verden å se. Herregud!!! 65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polio Skrevet 22. mars 2019 #37488 Del Skrevet 22. mars 2019 4 timer siden, Trua skrev: Fra å eeeeelske huset og bo der i maaange år, så annonsere salg omtrent dagen derpå, viser i det minste at den bloggeren ikke er til å stole på. Det gjelder forresten alt hun reklamerer for Å stole på reklame, samme hvem det kommer fra er jo i seg selv banalt. Alle vet at bloggere er kjøpt og betalt. Å irritere seg over det, er kanskje like banalt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 22. mars 2019 #37489 Del Skrevet 22. mars 2019 4 minutter siden, Polio skrev: Å stole på reklame, samme hvem det kommer fra er jo i seg selv banalt. Alle vet at bloggere er kjøpt og betalt. Å irritere seg over det, er kanskje like banalt. Synes det er mer banalt at bloggere går bevisst inn for å gi uriktige opplysninger i reklameinnlegg, der de knapt har testet ut angjeldende produkt 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 22. mars 2019 #37490 Del Skrevet 22. mars 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner og persondebatt. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shikarni12 Skrevet 22. mars 2019 #37491 Del Skrevet 22. mars 2019 6 timer siden, lillemy02 skrev: Det er det kun om det ikke er selveier. Er det selveier må du ha egen forsikring. Det er forresten ikke påbudt å ha husforsikring slik som med bil! Jeg synes veldig synd på Camilla her. Jeg kan ikke tenke meg noe mer utrygt å flytte når du har tre uker igjen til termin. I tillegg flytter du fra ditt eget sted til noe som ikke er ditt . Det må jo være kjempe skummelt!! Det du sier her om husforsikring stemmer ikke 🤔 Her jeg bor er det 4 selveiede leiligheter og vi har felles boligforsikring 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 22. mars 2019 #37492 Del Skrevet 22. mars 2019 14 minutter siden, Sienna85 skrev: Det du sier her om husforsikring stemmer ikke 🤔 Her jeg bor er det 4 selveiede leiligheter og vi har felles boligforsikring Men hvorfor spurte noen her om hun hadde forsikring på huset? Hva har det med salget å gjøre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polio Skrevet 22. mars 2019 #37493 Del Skrevet 22. mars 2019 9 timer siden, Litenhopp skrev: Heilt ærlig. Verdiøkning på 1,2 millioner på 3 år? Greit nok at ho har pussa opp leilegheita, men likevell. Normal økning det da. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polio Skrevet 22. mars 2019 #37494 Del Skrevet 22. mars 2019 5 timer siden, Minipilla skrev: Jeg forstår ikke med min beste vilje hastverket. De sparer ikke en eneste krone på å flytte hjem på pikerommet før den dagen huset er solgt. Lånet løper enten man bor her eller der. Fra ene uken å ha umenneskelige smerter og skulle bo der lenge og vel, til neste uke så frisk at man pakker ned et helt hus, flytter OG pusser opp. Noe stemmer ikke her. Og jeg driter loddrett i hva det er - men det irriterer meg noe grenseløst denne løgnaktige oppførselen. Hadde hun nå bare holdt på sånn for seg selv, men hun poster det på nett for hele verden å se. Herregud!!! Kanskje bedre å flytte før barnet er født? Å flytte med ett spebarn er vel mindre fristende. Men hva vet vi? Det er det komiske. Vi hverken vet, eller har noe med det. Å irritere seg over og spekulere gir overhode ingen mening. Det handler vel heller ikke om eksponering av barn, som er den egentlige agendaen?? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polio Skrevet 22. mars 2019 #37495 Del Skrevet 22. mars 2019 7 timer siden, lillemy02 skrev: Nei men du gir jo opp det som er sitt eget og du har jobbet hardt for. Så om man er høygravid med DET i tillegg med alle hormonene rundt altså jeg personlig hadde syntes det var ille. Er jo ikke ille for kimmern han kom med en koffert og har eglet seg riktig så bra inn hos Camilla som nå ender opp med å miste alt. Trist er det i alle fall! Miste alt?? Å selge er vel ikke det samme som å miste? Å spekulere er så lavmål. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 22. mars 2019 #37496 Del Skrevet 22. mars 2019 Aldri sett noe som virker så trangt og uryddig hus/leilighet i en bolig annonse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 22. mars 2019 #37497 Del Skrevet 22. mars 2019 (endret) Polio; det er voldsomt som du forsvarer/bortforklarer alt med C.... .og har du andre engasjementer her enn denne tråden? Endret 22. mars 2019 av Tiara07 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polio Skrevet 22. mars 2019 #37498 Del Skrevet 22. mars 2019 3 timer siden, Trua skrev: Synes det er mer banalt at bloggere går bevisst inn for å gi uriktige opplysninger i reklameinnlegg, der de knapt har testet ut angjeldende produkt Men det er jo essensen i reklame? Tror du på den " joviale" bestemoren som lager " hjemmelaget" syltetøy, faktisk rører i gryta på syltetøyet du spiser? Samme opplegget som bloggeier presenterer, bare i en dyrere innpakning. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polio Skrevet 22. mars 2019 #37499 Del Skrevet 22. mars 2019 5 minutter siden, Tiara07 skrev: Polio; det er voldsomt som du forsvarer/bortforklarer alt med C.... .og har du andre engasjementer her enn denne tråden? Hva forsvarer jeg? Eller slår jeg ned på spekulasjoner? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 22. mars 2019 #37500 Del Skrevet 22. mars 2019 13 minutter siden, Polio skrev: Hva forsvarer jeg? Eller slår jeg ned på spekulasjoner? Virker som du forsvarer mer enn du "slår ned"... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg