Gjest Cartina Skrevet 6. august 2016 #5161 Del Skrevet 6. august 2016 16 timer siden, PetronellaPetrine skrev: Ikke følge henne noe mer? Hva mener du med det? Blogger hun ikke fremdeles da? VP kontoen på IG er vel ikke slettet? Forskjellen er bare at hun har bestemt seg for å være mer privat.. Men da er det ikke interessant å følge henne lenger? Jeg for min del synes interiør-biten er helt uinteressant og det er sikkert mange som har fulgt henne gjennom svangerskapet av forskjellige grunner, og som vil følge det videre når barnet blir født. Hun har jo først og fremst blitt en hverdagsblogger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 6. august 2016 #5162 Del Skrevet 6. august 2016 2 timer siden, Onbothsides skrev: Men da er det jo tydelig at flere av disse innleggene hvor du og flere nevner dette at dere har fått komme inn på den private IG'n. Og da kan man jo lure på hvorfor de er borte hvis dere bare nevnte det? Det innlegget jeg sikter til(husker ikke hvem som skrev det) der ble det sagt i en hånlig tone at det var latterlig at vp skulla ha baaaaaare nære venner og at det sa litt om hvor mange venner hun hadde når h*n fikk være med. En annen kommenterte med mine tanker om hvor dårlig gjort dette var. Så jeg holder fast ved poenget mitt, dere som slår hjel alt som handler om vp innrømmer aldri feil uansett. Kanskje intensjonen hennes var å ha det privat men at hun også føler at de som har fulgt og følger henne må få være med på resten også. Du lurte på hvorfor de er borte? Kan det ha noe med at svaret hun fikk oppfordret til brukerdebatt? Da forsvinner nemlig begge innlegg. Uansett så ser man hvor moderator har vært inne, og de oppgir hva som er grunnen. Sikkert ikke så vanskelig å skjønne hvor det har ligget i tilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 6. august 2016 #5163 Del Skrevet 6. august 2016 (endret) 1 time siden, Frupedersen_ skrev: Jo såklart. Men jeg syntes det var gøy å lese om graviditet osv. Likte den private Camilla Fortsetter selvfølgelig å følge henne på interiørdelen også. .henne.. og synes det er kjipt å ikke få følge henne mer. @Frupedersen_ Bare å smøre seg med litt tålmodighet. Hun er nok snart tilbake til det samme gamle. Endret 6. august 2016 av PetronellaPetrine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 6. august 2016 #5164 Del Skrevet 6. august 2016 (endret) 59 minutter siden, Cartina skrev: Jeg for min del synes interiør-biten er helt uinteressant og det er sikkert mange som har fulgt henne gjennom svangerskapet av forskjellige grunner, og som vil følge det videre når barnet blir født. Hun har jo først og fremst blitt en hverdagsblogger. @Cartina Nå var svaret mitt til frupedersen. Ja, leste en tidligere kommentar fra deg ang. det, og den forstod jeg. Endret 6. august 2016 av PetronellaPetrine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 7. august 2016 #5165 Del Skrevet 7. august 2016 (endret) Camilla virker kanskje ikke å være helt i balanse for tiden, men det er ganske forståelig. Håper inderlig at hun har gode støttespillere rundt seg, for hun trenger nok å vernes litt mot seg selv. Det må være forferdelig å slite så mye, men være avhengig av bloggen som levebrød. Endret 7. august 2016 av Friluftsdame 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 7. august 2016 #5166 Del Skrevet 7. august 2016 Tråden er ryddet for brukerdebatt - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 7. august 2016 #5167 Del Skrevet 7. august 2016 2 timer siden, Friluftsdame skrev: Camilla virker kanskje ikke å være helt i balanse for tiden, men det er ganske forståelig. Håper inderlig at hun har gode støttespillere rundt seg, for hun trenger nok å vernes litt mot seg selv. Det må være forferdelig å slite så mye, men være avhengig av bloggen som levebrød. Får ikke bloggere rett til permisjon og svangerskapspenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 7. august 2016 #5168 Del Skrevet 7. august 2016 14 minutter siden, Xstrella skrev: Får ikke bloggere rett til permisjon og svangerskapspenger? Jo bloggere har samme rettigheter som alle andre. Problemet for bloggere og andre selvstendig næringsdrivende er at de kan risikere at bloggen/firmaet ikke lengre er levedyktig når de kommer tilbake etter permisjon og de derfor ikke har noe å leve av etterpå. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 7. august 2016 #5169 Del Skrevet 7. august 2016 (endret) Veldig synd at hun holder leserne sine for narr! Den 04.08. kl.00.20 skrev hun at hun skulle trekke seg litt tilbake. Men hun hadde 500 bilder og 10 forskjellige temaer, så det skulle komme 2 innlegg pr dag likevel. Fram til nå, 07.08. kl.11.47, har det kommet ett slikt innlegg. ETT innlegg på 3,5 døgn... Poenget mitt er ikke at det er stille på bloggen, det kan være flere forståelige grunner til det. Men at hun, atter en gang, lover ting som hun ikke klarer å følge opp. Endret 7. august 2016 av FruRosa skrivefeil 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 7. august 2016 #5170 Del Skrevet 7. august 2016 Hun burde ikke lovet leserne noe som helst! ...Med tanke på nær forestående (prematur) fødsel osv... Det hadde ALLE hatt full forståelse for. Det er denne stadige vinglingen mellom hva som blir skrevet og hva som faktisk skjer som irriterer meg så grenseløst! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 7. august 2016 #5171 Del Skrevet 7. august 2016 (endret) 3 timer siden, Friluftsdame skrev: Camilla virker kanskje ikke å være helt i balanse for tiden, men det er ganske forståelig. Håper inderlig at hun har gode støttespillere rundt seg, for hun trenger nok å vernes litt mot seg selv. Det må være forferdelig å slite så mye, men være avhengig av bloggen som levebrød. @Friluftsdame Enig, men på FB siden hennes står det at hun er boligstylist også. Har sett at hun har skrevet på bloggen at hun jobber med interiørveiledning, Skulle tro hun tjente gode penger på det når hun tar 500,- per. rom. (Står i innlegget "Hvorfor er det alltid så grått") Flere i diverse kommentarfelt har skrevet at de ønsker veiledning fra henne. Endret 7. august 2016 av PetronellaPetrine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss dolly Skrevet 7. august 2016 #5172 Del Skrevet 7. august 2016 42 minutter siden, Inocybe skrev: Jo bloggere har samme rettigheter som alle andre. Problemet for bloggere og andre selvstendig næringsdrivende er at de kan risikere at bloggen/firmaet ikke lengre er levedyktig når de kommer tilbake etter permisjon og de derfor ikke har noe å leve av etterpå. Camilla Ø er ikke selvstendig næringsdrivende... Hun har også skrevet at hun skal begynne å jobbe når Lila er 6 uker! 😨 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 7. august 2016 #5173 Del Skrevet 7. august 2016 9 minutter siden, miss dolly skrev: Camilla Ø er ikke selvstendig næringsdrivende... Hun har også skrevet at hun skal begynne å jobbe når Lila er 6 uker! 😨 Jo hun er vel det? Nettavisen har vel ikke bloggere på vanlig lønningsliste. De utbetaler honorarer så må bloggeren selv føre regnskap. Og hun har selv sagt at hun ikke jobber i stylebynorway. Noen som vet hvordan det foregår egentlig for bloggere? Jeg har oppfattet det slik at de får betalt sin andel av klikk/reklame osv, men regnskapet må de ta selv - ergo skatt, mva osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 7. august 2016 #5174 Del Skrevet 7. august 2016 (endret) 17 minutter siden, miss dolly skrev: Camilla Ø er ikke selvstendig næringsdrivende... Hun har også skrevet at hun skal begynne å jobbe når Lila er 6 uker! 😨 @miss dolly Stemmer det med å gå tilbake i jobb. I 50% stilling som interiørveileder. Står i en kommentar hun har skrevet under innlegget "Kjøkkenet mitt er en drøm." Men som interiørveileder så er hun vel selvstendig næringsdrivende? Endret 7. august 2016 av PetronellaPetrine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eksiltronder Skrevet 7. august 2016 #5175 Del Skrevet 7. august 2016 Hun er ikke registrert som selvstendig næringsdrivende i Brønnøysundregistrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 7. august 2016 #5176 Del Skrevet 7. august 2016 (endret) I innlegget "Sånn må det bli nå, jeg lever en gang" fra mars, skriver hun i en kommentar at hun nettopp har opprettet et nytt AS. Uansett umulig å vite hva som er sant eller ikke, når det gjelder alt hun skriver........ Endret 7. august 2016 av PetronellaPetrine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 7. august 2016 #5177 Del Skrevet 7. august 2016 Nå topper hun alle kransekaker her! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyher Skrevet 7. august 2016 #5178 Del Skrevet 7. august 2016 Så koselig for henne at tanta er med på sirkuset da. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varma Skrevet 7. august 2016 #5179 Del Skrevet 7. august 2016 Hvorfor er det intressangt om Hun har født eller ikke? Det er da hennes sak? Mange andre bekymringsfulle saker rundt henne, at hun legger ut ting på offentlig instagram når hun sier at hun ikke skal, er da mer bekymrings fullt! Viser at hun er grenseløs og ekstremt oppmerksomshets trengende. Hun drifter privatlivet sitt på SoMe lik hun drifter SBN, bare at det er ingen mulighet til å legge skyld på andre i denne sammenhengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 7. august 2016 #5180 Del Skrevet 7. august 2016 Hvorvidt hun har født eller ikke, er interessant fordi hun har lagt ut på IG: Besøk av tante, som hjelper til. Tanten kommenterer "alt for deg og dine tre engler". Regner med at de fleste tolker det til at hun har født! Hun har også lagt ut bilde av seg selv hvor hun skjuler magen. Dersom hun ikke har født holder hun folk direkte for narr. At hun kanskje har det litt moro med kritikerne og folk her på KG, er så sin sak. Men jeg syns det er utrolig stygt å lure følgerne og leserne sine med en fødsel om det ikke er sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg