Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, loffen skrev:

Hvor har du dette fra? Ingen her som har hånledd, rakket ned på, eller sagt noe som helst faktisk, om hva hun la ut på den helt private kontoen!

Nei, det er helt riktig!! Ingenting har blitt delt her fra den private kontoen.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Janice73 skrev:

Nei, det er helt riktig!! Ingenting har blitt delt her fra den private kontoen.

Nettopp! :Nikke: Ingen 'hånlo' heller, men tvert i mot skrev flere at det var BRA at hun valgte å være mer privat. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det som vanlig bare å skylde på 'Kvinneguiden' for alt mulig! :sur: 

Endret av loffen
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, loffen skrev:

Nettopp! :Nikke: Ingen 'hånlo' heller, men tvert i mot skrev flere at det var BRA at hun valgte å være mer privat. 

Ja, og den private veien hun velger nå burde hun ha valgt for lenge, lenge siden. Og jeg håper virkelig at hun klarer det hun nå sier at hun skal. En ting er hun selv som lager alt dette dramaet, men barna hennes (og tredjepart) har ikke bedt om å bli utlevert slik som det har blitt gjort til nå. Jeg krysser fingrene! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Janice73 skrev:

Ja, og den private veien hun velger nå burde hun ha valgt for lenge, lenge siden. Og jeg håper virkelig at hun klarer det hun nå sier at hun skal. En ting er hun selv som lager alt dette dramaet, men barna hennes (og tredjepart) har ikke bedt om å bli utlevert slik som det har blitt gjort til nå. Jeg krysser fingrene! 

Problemet er at en blogg uten drama og utbretting av privatliv ikke skaffer lesertall, og da heller ingen inntekter,

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Rosalie skrev:

Problemet er at en blogg uten drama og utbretting av privatliv ikke skaffer lesertall, og da heller ingen inntekter,

Det finnes faktisk bloggere som klarer både høye lesertall og god inntekt uten drama, drittslenging og utlevering av andre. Men da snakker vi om bloggere av et helt annet kaliber og en annen kvalitet enn denne... :)

Endret av Janice73
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det på sin plass at jeg også gir CØ ros for avgjørelsen om å holde mer av privatlivet borte fra blogg og sosiale medier.

Jeg er en av de som har påpekt akkurat dette tidligere, og vært tydelig i at bloggeren bør endre strategi på bloggen. Den retningen bloggen har tatt de siste månedene har vært uheldig for veldig mange. CØ er ansvarlig for dette da det er bloggeren selv som har publisert absolutt alt på eget initiativ.

Ros skal hun ha. Håper dette fortsetter. Det finnes bloggere som klarer å drive en profesjonell blogg med god inntekt uten at bloggen er tuftet på at man utleverer eget og tredjeparters privatliv. Jeg hadde søkt inspirasjon og kanskje prøvd å bygge nettverk med disse bloggerne.

Ønsker ellers CØ alt godt og lykke til med nært forestående fødsel!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å fortsette mitt innlegg i går; jeg skrev da at hun ikke burde satt seg selv i press om å levere 500 bilder og to innlegg pr dag de neste ukene. Bare til nå har hun levert 1 av 4 av de innleggene hun lovet. 

Camilla, la vær å gi lovnader om ting du vet selv du ikke vil opprettholde, så slipper du kommentarer som dette.

lykke til 22.august!! 

Endret av Dollyådi
Skriveleif
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler sterkt på at dette er "den nye Camilla". For bare 2-3 dager siden opprettet hun den private IG der folk skulle oppleve henne "uten filter" - ja hennes egne ord. Et filter er vel tvert i mot det hun hadde trengt for lenge siden. Hun er nok snart tilbake i kjent stil. Har ingen tro på at dette skal vare.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Dollyådi skrev:

For å fortsette mitt innlegg i går; jeg skrev da at hun ikke burde satt seg selv i press om å levere 500 bilder og to innlegg pr dag de neste ukene. Bare til nå har hun levert 1 av 4 av de innleggene hun lovet. 

Camilla, la vær å gi lovnader om ting du vet selv du ikke vil opprettholde, så slipper du kommentarer som dette.

lykke til 22.august!! 

Hva skjer den 22. august?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
7 timer siden, loffen skrev:

Hvor har du dette fra? Ingen her som har hånledd, rakket ned på, eller sagt noe som helst faktisk, om hva hun la ut på den helt private kontoen!

Jo det var minst ei som skrev at hun hadde skrevet kommentar for å slippe til på den nye (nå sletta) IG. Og det var i en Hahaha-tone hvor det også ble sagt noe negativt også. Innlegget er borte nå, men det var flere som kommenterte at det var sleipt å "lure"seg inn slik. Ingenting ble delt fra privatkontoen, men det sa jeg hekker ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Onbothsides skrev:

Jo det var minst ei som skrev at hun hadde skrevet kommentar for å slippe til på den nye (nå sletta) IG. Og det var i en Hahaha-tone hvor det også ble sagt noe negativt også. Innlegget er borte nå, men det var flere som kommenterte at det var sleipt å "lure"seg inn slik. Ingenting ble delt fra privatkontoen, men det sa jeg hekker ikke. 

Den personen skrev at h*n IKKE hadde skrevet kommentar, men at h*n hadde blitt lagt til likevel.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
37 minutter siden, Ultiva skrev:

Den personen skrev at h*n IKKE hadde skrevet kommentar, men at h*n hadde blitt lagt til likevel.

Det kan være flere som har skrevet da, innlegget er jo fjernet også så det er jo suspekt i seg selv. Anger kanskje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest canacas
56 minutter siden, Onbothsides skrev:

Det kan være flere som har skrevet da, innlegget er jo fjernet også så det er jo suspekt i seg selv. Anger kanskje. 

Spekulasjon og antydning til brukerdebatt :nei: 

Moderator rydder avsporinger, vi som debatterer kan ikke fjerne innlegg selv (kun tømme de). Dersom du skal "ta" noen på noe; send pm til den det gjelder, og vær sikker på det du har sett/tror du har sett. 

Suspekt er slike innlegg du skriver nå, ikke det du har drømt/tenkt var her osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides

Da skal jeg finne det igjen, når jeg har tod til å se gjennom alt enda en gang. Kan være det er du som spekulerer istedet da ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
9 minutter siden, Onbothsides skrev:

Da skal jeg finne det igjen, når jeg har tod til å se gjennom alt enda en gang. Kan være det er du som spekulerer istedet da ;) 

Jeg spekulerer ikke, jeg svarte på et innlegg som spekulerer. Det er en forskjell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 timer siden, Ultiva skrev:

Jeg blant annet skrev at jeg ikke hadde skrevet presentasjon, men at jeg ble med inn likevel. Ikke på noe "hånlig" måte. Det må være lov å konstantere fakta.

Poenget var å illustrere hvor lite troverdig disse innleggene hennes er. Tre sekunder etter at hun har satt ned foten så er den oppe i lufta igjen. Følger henne ikke for å FINNE ting å ta henne på. Synes det er interessant å følge henne. At hun deler ut ting å ta henne på med begge henda er nesten hennes egen skyld.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
6 timer siden, neiognei skrev:

Jeg blant annet skrev at jeg ikke hadde skrevet presentasjon, men at jeg ble med inn likevel. Ikke på noe "hånlig" måte. Det må være lov å konstantere fakta.

Poenget var å illustrere hvor lite troverdig disse innleggene hennes er. Tre sekunder etter at hun har satt ned foten så er den oppe i lufta igjen. Følger henne ikke for å FINNE ting å ta henne på. Synes det er interessant å følge henne. At hun deler ut ting å ta henne på med begge henda er nesten hennes egen skyld.

Men da er det jo tydelig at flere av disse innleggene hvor du og flere nevner dette at dere har fått komme inn på den private IG'n har blitt slettet. Og da kan man jo lure på hvorfor de er borte hvis dere bare nevnte det? 

Det innlegget jeg sikter til(husker ikke hvem som skrev det) der ble det sagt i en hånlig tone at det var latterlig at vp skulla ha baaaaaare nære venner og at det sa litt om hvor mange venner hun hadde når h*n fikk være med. En annen kommenterte med mine tanker om hvor dårlig gjort dette var. Så jeg holder fast ved poenget mitt, dere som slår hjel alt som handler om vp innrømmer aldri feil uansett.

Kanskje intensjonen hennes var å ha det privat men at hun også føler at de som har fulgt og følger henne må få være med på resten også. 

Endret av Onbothsides
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror alt handler om strategi. Det fungerte ikke med alt det andre hun prøvde, så nå prøver hun hemmelighold for å oppnå interesse fra en viss tredjeperson. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, PetronellaPetrine skrev:

Ikke følge henne noe mer? Hva mener du med det? Blogger hun ikke fremdeles da? VP kontoen på IG er vel ikke slettet? Forskjellen er bare at hun har bestemt seg for å være mer privat.. Men da er det ikke interessant å følge henne lenger?

Jo såklart. Men jeg syntes det var gøy å lese om graviditet osv. Likte den private Camilla   Fortsetter selvfølgelig å følge henne på interiørdelen også.

.henne.. og synes det er kjipt å ikke få følge henne mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...