Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kariannne

10% klarer altså å vippe hun av pinnen og kjøre hun rett i kjelleren. Å det er vell oss her på kvinneguiden det. Vi ødlegger for de resterende 90% som kommer med "hyggelige tilbakemeldinger" eller som jeg ville kalt det, tilbakemeldinger som passer henne. At hun velger å trekke barna sine ut av bloggen og gjøre privatlivet mer privat støtter jeg hun fullt i. Etter min mening burde det aldri vært eksponert! 

Det er hun selv som har valgt å dele private hendelser og kaoset hun har vært igjennom. Det er hun og bare hun selv som har valgt å henge ut pappaen til datteren sin og hans familie. Men det er altså vi "bitre kjærringene" her på kvinneguiden som får skylden. Det er vi som har brutt hun ned... :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ganske mye som skurrer her. Blandt annet dette med at termin liksom ble flyttet i uke 35. Absolutt alle som enten har vært gravide eller som jobber innen svangerskapsomsorg vet at dette ikke stemmer. 

Er barnet ditt liten i forhold til forventet størrelse i uke 35 er babyen din enten dysmatur eller genetisk liten. Getational alder avviker ikke fra det som ble satt på ordinær ultralyd, nettopp fordi størrelsesavvik forekommer ofte mot slutten. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antakelig trodde hun at babyen ville komme tidlig, og faket en tidlig termindato. Så kommer ikke babyen tidlig, og dermed blir det jo kaos i løgnene. Sukk. At hun gidder!

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, EllaSays skrev:

Antakelig trodde hun at babyen ville komme tidlig, og faket en tidlig termindato. Så kommer ikke babyen tidlig, og dermed blir det jo kaos i løgnene. Sukk. At hun gidder!

Det tror jeg også :Nikke:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh my good 😳 Snakk om å være "høy" på seg selv. Her kutter vi ut alt! Istedet for å la vær å servere løgn på løgn,  skrive nedsettende om exer/ familie, publisere negative kommentarer, så legger hun "lokk" på alt. Jaja " å jula varer helt til påske" 🐣 Klarer hun virkelig dette? Den som lever får se 😂

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Interiørgla skrev:

Oh my good 😳 Snakk om å være "høy" på seg selv. Her kutter vi ut alt! Istedet for å la vær å servere løgn på løgn,  skrive nedsettende om exer/ familie, publisere negative kommentarer, så legger hun "lokk" på alt. Jaja " å jula varer helt til påske" 🐣 Klarer hun virkelig dette? Den som lever får se 😂

Syns hun behandler følgerne sine som dritt. Ber de skrive en presentasjon av seg selv, og folk tar henne seriøst og gjør nettopp det, og så sletter hun kontoen eller hva hun har gjort. Er så respektløst. Men forundrer meg ikke, det gjenspeiler bare den hun virkelig er, og det er langtfra en som møter i perleporten og sklir rett inn. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er akkurat det, forundrer meg over alle de som følger henne som "jubler" og roper hurra hver gang. Syns det er merkelig at de ikke ser hva som blir skrevet og ting som snur fortere enn andre klarer og blunke!  Helt greit at ting ikke blir som planlagt innimellom, men her er det en gjennomgående rød tråd på alt hun foretar seg. Ja mulig hun er en sånn person som tar ting i hui og hast,får en tanke og ja! Det virket som en god ide, og ikke ser rekkevidden på ting. Av mine erfaringer ang bloggen så tar jeg nå ting med en klype salt 😀Tror nok ikke en personlighetsforandring ang bloggen vil forandre seg.   Ønsker henne alt godt og lykke til med forestående fødsel og som nybakt mamma. Håper at ting ang familiære saker ordner seg. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Shoppingqueen skrev:

Syns hun behandler følgerne sine som dritt. Ber de skrive en presentasjon av seg selv, og folk tar henne seriøst og gjør nettopp det, og så sletter hun kontoen eller hva hun har gjort. Er så respektløst. Men forundrer meg ikke, det gjenspeiler bare den hun virkelig er, og det er langtfra en som møter i perleporten og sklir rett inn. 

hvor lang tid tok det fra det var 3 insta-kontoer til 2 var slettet? 1 dag? 2 dager? Og ingen forklaring eller unnskyldning til de som som fulgte henne der og hadde presentert seg og gitt henne fagre ord. En ganske arrogant oppførsel. 

Vel - om hun klarer og holde alt privat borte fra bloggen og inst nå og likevel klarer og opprettholde lesertallene - da skal dama ha cred! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pistasjnøtt

Hun har fått seg nytt, hemmelig telefonnummer også nå. Og sier hun vil slette alle hun ikke kjenner personlig, fra Facebookkontoen sin, sier hun.

Jeg var ganske fan av henne og stilen før, men nå som alt skal bli så privat begynner det å bli kjedelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetronellaPetrine
15 minutter siden, Frupedersen_ skrev:

Jeg liker henne.. og synes det er kjipt å ikke få følge henne mer. 

Ikke følge henne noe mer? Hva mener du med det? Blogger hun ikke fremdeles da? VP kontoen på IG er vel ikke slettet? Forskjellen er bare at hun har bestemt seg for å være mer privat.. Men da er det ikke interessant å følge henne lenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reine landesorgen her inne..men kom dette egentlig som et sjokk? Det er greit å drive med løgn å fanteri så lenge man ikke må forholde seg til konsekvensene, men den  tiden er nå forbi. Alt det negative som er blitt postet fra  VP er lagret, så det er mer en nok dokumentasjon for tredjepart  selv om hun har valgt å slette profilene sine. Det er kansje på tide på endre taktikk nå, å være tolerant isteden for drama? Det vil være til det beste for de mindreårige som er involvert i dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Onbothsides
7 timer siden, Shoppingqueen skrev:

Skjønner henne godt når det satt folk her inne å hånlo av henne Når de hadde lurt seg med på gjengen som kom inn på kontoen-for så å sitte her å rakke ned på henne.  

Mange burde ta seg en bolle men de hadde fått den i vranga. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Rampepus skrev:

Hun har fått seg nytt, hemmelig telefonnummer også nå. Og sier hun vil slette alle hun ikke kjenner personlig, fra Facebookkontoen sin, sier hun.

Jeg var ganske fan av henne og stilen før, men nå som alt skal bli så privat begynner det å bli kjedelig..

Jeg syns det er flott at hun nå endelig skal skjerme barna sine, inkludert den ufødte. Å ta all skittentøysvasken sin i det offentlige rom er bare tragisk, håper hun endelig har lært. Kanskje det var familien som endelig fikk snakket henne til fornuft? Stadige selvmotsigelser angående både oppussing og egen graviditet, uthenging av tredjeparter som ikke kan forsvare seg, nei dette blir godt å slippe. Og det finnes dessverre nok av andre togulykker å følge med på for de som måtte ønske det.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Onbothsides skrev:

Skjønner henne godt når det satt folk her inne å hånlo av henne Når de hadde lurt seg med på gjengen som kom inn på kontoen-for så å sitte her å rakke ned på henne.  

Hvor har du dette fra? Ingen her som har hånledd, rakket ned på, eller sagt noe som helst faktisk, om hva hun la ut på den helt private kontoen!

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
13 timer siden, Blå politibil skrev:

Man blir ikke satt tilbake en uke sånn nå på slutten av svangerskapet. 

En av grunnene til at ordinær ultralyd er når den er, er at fostre opp til en viss uke er lik i størrelse og lengde. Derfor egner tidspunktet for ordinær ultralyd seg til å avgjøre termindato. Frem til et viss tidspunkt er alle fostre omtrent like i størrelsen uavhengig av hville størrelse de er når de blir født. 

Det at babyen i magen nå er liten ifht normalen er ingen grunn til å sette henne tilbake. Heller tvert imot. Det at barnet blir veldig liten er jo heller et tegn på at det ikke har det helt optimalt i magen og bør ut og kanskje ikke gå til termin. 

Ingen lege vil sette tilbake en graviditet med en ukens seint i svangerskapet for så å la det risikere at det går 3 uker på overtid ifht ultralydterminen. Skjer bare ikke!

Men er jo ikke første gang. Ikke er det bricanyl, sykehusinnleggelse og lungrmodning ved premature rier og ikke er det "forbud" mot aktivitet. Terminen kan de endre på når som helst i svangeeslapet. Merkelig svangerskapsomsorg de har i Fredrikstad. Nesten så helsetilsynet burde vært inne for en gjennomgang på hvorfor sykehuset gang på gang bryter nasjonale retningslinjer :sarkasme:

Her traff du spikeren på hodet. Ting henger overhodet ikke på greip og da er det best å trekke seg tilbake før sammensuriet av løgner floker seg fullstendig.

Endret av Ultiva
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Onbothsides skrev:

36 minutter siden, Onbothsides skrev:

Ingen som trengte å lure seg inn på den kontoen som var privat og som nå er slettet...

Jeg trykket på følger-knappen på Instagram uten en eneste presentasjon av meg selv, og det tok ikke lang tid før jeg var godkjent som følger. Gjorde det kun av ren nysgjerrighet (da jeg ikke hadde spesielt stor interesse for selve innholdet) for å se om hun faktisk stod ved det hun skrev om at alle som ville følge henne der måtte presentere seg selv først. Og nei, det stod hun selvfølgelig ikke ved...ikke det heller....*sjokk*

Endret av Janice73
Formulering
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Onbothsides skrev:

Er i utgangspunktet uenig med deg. Hvis hun vil være helt privat, men velger å legge til 1000 stk, så er det jo i utgangspunktet helt fjernt. Helt privat vil si nære venner og familie. Var vel det hun burde gjort med en gang. Men når du går ut og ber folk presentere seg for å bli lagt til, så åpner hun jo i prinsippet for "alle", og ordet privat burde ikke blitt brukt. 

Jeg er helt enig i at hun burde holde barn og privatlivet sitt for seg selv og sine nærmeste, bare ikke måten hun gjorde det på. Hun "straffer" alle følgerne for det noen få gjør. 

Er forøvrig enig i at det er dårlig å "lure" seg inn for så å bruke det som står der mot henne her inne. Man burde se seg selv for god til det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...